مهاجرت

کشورهای لغو روادید با پاسپورت لوکزامبورگ

کشورهای لغو روادید با پاسپورت لوکزامبورگ

کشورهای لغو روادید با پاسپورت لوکزامبورگ حدود 190 کشور میباشد و این امر نشان دهنده برتری پاسپورت لوکزامبورگ نسبت به سایر پاسپورتهای جهان است. طبق رنکینگ برترین پاسپورت های جهان در سال جاری، رتبه پاسپورت لوکزامبورگ در جهان رتبه چهارم بوده و همین امر کافی است که به برتری این پاسپورت اذعان کنیم. پس دارندگان پاسپورت لوکزامبورگ می توانند ضمن برخورداری از تمام حقوق و امتیازات متعلق به شهروندان لوکزامبورگی همچنین به صورت آزادانه ای به سرتاسر اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی و کشورهای مهم آسیایی و آفریقایی سفر کنند. در جریان باشید که کارشناسان مجرب ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همچنین آماده پاسخگوئی به سوالاتتان درباب مهاجرت به لوکزامبورگ 2021 هستند.

جایگاه جهانی پاسپورت قدرتمند لوکزامبورگ!

پاسپورت لوکزامبورگ یا Luxembourg passport مدرک سفر معتبر صادره برای سیتی زن های لوکزامبورگی است. کارکرد این مدرک آن است که اولا در مسافرت های بین المللی مورد استفاده اتباع لوکزامبورگی قرار می گیرد. ثانیا در داخل و خارج از کشور لوکزامبورگ نیز به عنوان مدرک شناسایی محسوب می شود. ثالثا دارندگان پاسپورت لوکزامبورگی می توانند با ارائه این مدرک در خارج از خاک لوکزامبورگ به انواع کمک های کنسولی دست یابند. اما آیا از جایگاه پاسپورت لوکزامبورگ در بین پاسپورت های جهان و اروپا باخبرید؟ برای اطلاع دقیق توصیه می شود که حتما به رنکینگ معتبر هنلی 2021 به صورت زیر توجه نمائید:

جایگاه پاسپورت لوکزامبورگ

اما سوال مهم دیگر درباب شرایط اخذ پاسپورت لوکزامبورگ در سال 2021 می باشد. باید بدانید که طبق قانون تابعیت لوکزامبورگ، افراد از سه طریق تولد در لوکزامبورگ، فرزندخواندگی و نیز اقامت می توانند نسبت به دریافت شهروندی لوکزامبورگ اقدام کنند. روش های اخذ تابعیت لوکزامبورگی از طریق تولد و فرزندخواندگی فقط در صورتی مقدور است که حداقل یکی از والدین تبعه لوکزامبورگ باشد. اما شرایط اخذ تابعیت لوکزامبورگ از طریق اقامت و قبول تابعیت لوکزامبورگی از قرار ذیل می باشد:

  • حداقل سن متقاضی بایستی 18 سال یا بالاتر باشد.
  • حداقل مدت اقامت قانونی در لوکزامبورگ بایستی 5 سال باشد.
  • قبولی فرد در آزمون زبان لوکزامبورگی الزامی است.
  • فرد دارای درآمد ثابتی در لوکزامبورگ باشد.
  • همچنین فرد متقاضی نبایستی سوء سابقه داشته باشد.

دسته بندی کشورهای لغو روادید با پاسپورت لوکزامبورگ

تعداد کشورهای لغو روادید با پاسپورت لوکزامبورگ در سال 2021 حدود 190 کشور می باشد و اگر ما بخواهیم این کشورها را دسته بندی کنیم بایستی آنها را به سه دسته کلی دسته بندی کنیم. دسته اول شامل کشورهای لغو روادید کامل با پاسپورت لوکزامبورگ می باشد که جمعا 147 کشور می باشد. دسته دوم کشورهای صادرکننده ویزا هنگام ورود اتباع لوکزامبورگی که کلا 35 کشور و دسته سوم مربوط به کشورهای صادرکننده eTA برای شهروندان لوکزامبورگی در حدود 8 کشور می باشد. به تعبیر دیگر 77% از کشورهای لغو روادید با پاسپورت لوکزامبورگ جزء کشورهای لغو روادید کامل با پاسپورت لوکزامبورگ می باشند:

دسته بندی کشورهای لغو روادید با پاسپورت لوکزامبورگ

گروه اول کشورهای لغو روادید با پاسپورت لوکزامبورگ

این گروه از کشورها با عنوان کشورهای لغو روادید کامل با پاسپورت لوکزامبورگ شناخته شده و اتباع لوکزامبورگی برای ورود به این کشورها به هیچ گونه روادیدی حتی روادید الکترونیک (eTA) نیازی ندارند:

دسته بندی کشورهای لغو ویزا با پاسپورت لوکزامبورگفهرست کشورها
کشورهای لغو روادید کامل با پاسپورت لوکزامبورگاقیانوسیه (تونگا، ساموآ، جزایر کوک، نیئو، فیجی، کالدونیای جدید، توولو، پلنزیا فرانسه، جزایر مارشال، جزایر سلیمان، جزایر پالائو، کیریباتی، میکرونزیا، جزایر ماریانا شمالی و وانوتو)
خاورمیانه (ارمنستان، عمان، ترکیه، امارات، اسرائیل، گرجستان، فلسطین، قطر و عراق)
اروپا (اسلوونی، موناکو، فرانسه، هلند، ایرلند، لیختن اشتاین، سان مارینو، سوئد، بلژیک، اسپانیا، نروژ، اتریش، پرتغال، لتونی، مقدونیه شمالی، ایتالیا، بلغارستان، مالتا، قبرس، آلمان، سوئیس، کوزوو، گیبرالتار، صربستان، دانمارک، انگلستان، بلاروس، اسلواکی، اوکراین، واتیکان، آلبانی، مولداوی، جزیر فارو، بوسنی، لهستان، مجارستان، مونته نگرو، گرینلند، استونی، ایسلند، کرواسی، چک، لیتوانی، یونان، فنلاند، آندورا و رومانی)
کارائیب (جامائیکا، جزیره سایمان، آروبا، کراکو، جزیره تورکز و کایکوس، سنت کیتس، هائیتی، جمهوری دومینیکن گرانادا، باهاماس، بریتیش ویرجین آیلند، سنت مارتن، سنت وینستن، بونیر، دومینیکا، آنگیلا، مونتسرات، هند غربی فرانسه، ترینیداد و توباکو، باربادوس، آنتیگوآ و باربودا و سنت لوسین)
آسیا (قرقیزستان، لائوس، تایلند، هنگ کنگ، سنگاپور، برونئی، اندونزی، قزاقستان، ژاپن، ماکائو، مالزی، تیمور، کره جنوبی، ازبکستان، فیلیپین و تایوان)
آمریکا (گویان، کاستاریکا، گویان فرانسه، پاراگوئه، نیکاراگوئه، شیلی، ونزوئلا، هوندوراس، برزیل، اکوادور، جزایر فالکلند، مکزیک، آرژانتین، بولیوی، کلمبیا، گواتمالا، پرو، برمودا، اروگوئه، السالوادور، پاناما و بلیز)
آفریقا (آفریقای جنوبی، اسواتنی، بوتساوانا، جزایر کیپ ورده، گامبیا، لسوتو، مایوت، نامیبیا، موریتیوس، مراکش، رینوین، سائوتوم، تونس و سنگال)

گروه اول کشورهای لغو روادید با پاسپورت لوکزامبورگ

گروه دوم و سوم کشورهای لغو روادید با پاسپورت لوکزامبورگ

همان طوری که گفته شد، کشورهای لغو روادید با پاسپورت لوکزامبورگ به کشورهایی گفته می شود که اتباع لوکزامبورگی برای سفر به آن کشورها از قبل مجبور به دریافت ویزای مسافرتی Travel visa نیستند. اما برخی از این کشورها پس از سفر یا حین سفر شهروندان لوکزامبورگی برای آنها ویزا هنگام سفر یا مجوز سفر الکترونیک صادر می کنند. کشورهای مذکور از قرار ذیل می باشد:

دسته بندی کشورهای لغو ویزا با پاسپورت لوکزامبورگفهرست کشورها
 کشورهای صادرکننده ویزا هنگام ورود اتباع لوکزامبورگیاقیانوسیه (گینه جدید پاپوآ)
خاورمیانه (بحرین، اردن، عربستان صعودی، کویت، لبنان و ایران)
آسیا (لائوس، تاجیکستان، نپال، کامبوج، مالدیو و بنگلادش)
آمریکا (-)
آفریقا (جزایر کومور، تانزانیا، بورکینو فاسو، نامیبیا، رواندا، زامبیا، توگو، زیمباوه، اوگاندا، سنت هلن، سومالی، ماداگاسکار، مالاوی، سشیل، گینه بیسائو، موریتانی، کنیا، موزامبیک، اتیوپی، سیرالئون، مصر و گابون)
کشورهای صادرکننده eTA برای شهروندان لوکزامبورگیآمریکا، کانادا، گوام، ساموآی آمریکا، نیوزلند، جزایر ویرجین آمریکا و سریلانکا

یکی از روش های آسان و سریع برای دست یابی به اقامت لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری برای ثبت شرکت در این کشور اروپایی میباشد. شما عزیزان می توانید برای ارزیابی شرایط ثبت شرکت در لوکزامبورگ 2021 و راه اندازی یک کسب و کار پر درآمد در این کشور از مشاوره های حرفه ای وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت بهره گیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *