ویزای توریستی

مراکز خرید سنت کیتس

مراکز خرید سنت کیتس

بهترین مکان‌ در مراکز خرید سنت کیتس شامل مجموعه شگفت‌ انگیز از مغازه‌ ها و بازارهایی است که ممکن است گردشگران را از سواحل زیبای آن جدا کند. این جزیره خانه چندین کالای لوکس و فروشگاه‌ های معاف از مالیات است، اما خریداران مجموعه ‌ای جالب از محصولات و صنایع دستی محلی را نیز برای بازگرداندن به خانه پیدا می‌ کنند.  Port Zante در Basseterre منطقه اصلی خرید در سنت کیتس است که دارای ردیف ‌هایی از مغازه‌ هایی است که جواهرات، سوغاتی، لباس، سیگار برگ و غیره می ‌فروشند.

محصولات محلی سنت کیتس که به دنبال آن هستند عبارتند از:

  • ظروف سفالی سنت کیتس
  • پارچه های رنگارنگ از کارخانه محلی باتیک،
  • آثار هنری ساخته شده با مواد طبیعی محلی مانند صدف های دریایی و چوب خشک

در این نوشتار، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت نگاه دقیقی به برترین مراکز خرید در سنت کیتس می اندازند و متقاضیان را برای خرید محصولات و اقلام مختلف در این کشور به طور کامل راهنمایی می کنند.

مراکز خرید سنت کیتس و توریسم در این کشور

دلایل زیادی برای سفر به جزیره هزار گنج سنت کیتس وجود دارد. سنت کیتس برای غواصی در کشتی های غرق شده باستانی و صخره های مرجانی بکر، گوش دادن به آهنگ سوکا، نوشیدن رم محلی در کنار آتش در ساحل شناخته شده است. سنت کیتس آنقدر کوچک است که بتوان در یک روز آن را دید و به اندازه کافی بزرگ است که بتوان در طول عمر کاوش کرد. با سفر به سنت کیتس، می توان برخی از بهترین سواحل جهان را کشف کرد که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند. برای سفر به سنت کیتس، می توان از سواحل پر جنب ‌و جوش South Frigate و South Friars Bay با ورزش‌ های آبی هیجان ‌انگیز، کافه های ساحلی و حال‌ و هوای عالی دریای کارائیب، شن ‌های ساحلی آتشفشانی خلیج Dieppe و بخش ‌های شنی خلوت خلیج Sandy Bank، لذت برد.


با توجه به جاذبه های گردشگری بی نظیر سنت کیتس و تفریحاتی که در این جزیره در اختیار گردشگران می باشد، هر ساله تعداد زیاد از گردشگران به سنت کیتس سفر می کنند تا تجربه عالی از طبیعت و سواحل بی نظیر آن کسب کنند.

در نمودار زیر به تعداد بازدیدکنندگان سنت کیتس در یک دهه اخیر به طور دقیق تر اشاره شده است:

بازدید کنندگان از سنت کیتس در سال های اخیر

مانند سایر کشورهای دنیا، سفر به سنت کیتس فقط با لذت بردن از جاذبه های گردشگری و جاذبه های توریستی به اتمام نمی رسد. افرادی که به این کشور سفر می کنند، علاقه زیادی به خرید محصولات مختلف بخصوص محصولات سنتی و سوغاتی ها از مراکز خرید سنت کیتس دارند. در ادامه به طور کامل به بررسی برجسته ترین مراکز خرید سنت کیتس می پردازیم و همچنین متقاضیان را برای انجام خرید اقلام مختلف در این جزیره راهنمایی می کنیم.

راهنمای خرید در سنت کیتس

خرید های خوب در سنت کیتس صنایع دستی محلی، از جمله اقلام چرمی (پوست بز)، سبد و پوسته نارگیل است. برخی از ارزش های خوب را می توان در لباس ها و پارچه ها، به ویژه پنبه های Sea Island نیز یافت. ساعات کاری فروشگاه های مختلف در مراکز خرید سنت کیتس و همچنین مغازه های مستقل متفاوت است اما معمولا از دوشنبه تا شنبه از ساعت 8 صبح تا ظهر و 1 تا 4 بعد از ظهر می باشد. در صورتی که زمان اقامت گردشگران در سنت کیتس محدود باشد، توصیه می شود افراد ابتدا به مرکز خرید پلیکان، خیابان بی، که شامل چندین مغازه است، مراجعه کنند. این مرکز در سال 1991 افتتاح شد، همچنین خدمات بانکی، رستوران، دفتر فیلاتلیس و دفاتر اداری دفتر گردشگری سنت کیتس را ارائه می دهد. برای تجربه خریدی همه جانبه، بازدید از بازارهای صنایع دستی و مواد غذایی Basseterre الزامی است.

همچنین چندین بوتیک و گالری کوچک در اطراف جزیره وجود دارد تا گردشگران بتوانند سوغاتی های مختلف از سنت کیتس با خود به خانه ببرند، از جمله کارخانه رنگارنگ Caribelle Batik. افرادی که به سنت کیتس سفر می کنند، با لباس‌ های رنگارنگ، تی ‌شرت ‌ها و هدایایی در بازار صنایع دستی آمینا، چیزهای زیادی پیدا خواهند کرد که هنگام گشت و گذار در مغازه‌ های پورت زانت، آنها را مجذوب خود کنند. خرید در سنت کیتس با انبوهی از محصولات بی نظیر متمرکز محلی مانند آبمیوه ‌ها، صنایع دستی و هدایای ویژه برای خانه یا عزیزان خود فراتر از انتظارات می باشد. به گردشگران که به سنت کیتس سفر می کنند توصیه می شود محصولات محبوب مراقبت از پوست، خوراکی‌ های ارگانیک و هنر کیتیتین منحصر به ‌فرد را که در بسیاری از بوتیک ‌ها و مغازه ‌های صنایع دستی در خیابان‌ های Basseterre فروخته می ‌شود، خریداری کنند.

راهنمای خرید در سنت کیتس

The Marina در فهرست بهترین مراکز خرید سنت کیتس

The Marina یا Marina Village مجموعه ای از مغازه ها و مکان های غذاخوری است که برای جامعه قایق سواری در بندر کریستف پذیرایی می کند. این بندر یک منطقه کاملاً سطح بالا است، یک منطقه توسعه یافته در یک منطقه بزرگ با خانه های لوکس و یک اسکله برای قایق های تفریحی فوق العاده. اما حتی کسانی که با افراد مشهور و یا صاحب قایق ‌های تفریحی مجلل نمی ‌آیند، می ‌توانند برای کاوش در بوتیک ‌فروشی ‌ها و گالری ‌های هنری روستا به بازدید از این مرکز بپردازند. از جمله فروشگاه‌ هایی که می ‌توان مشاهده کرد عبارتند از Joya St. Kitts با کافتان ها به سبک بوهو، تونیک‌ ها و کیف ‌های همراه و Ballast Bay Outfitters، که دارای تجهیزات ورزش ‌های آبی و ماهیگیری، به‌ علاوه لباس ‌های ساحلی و صندل برای فروش است.

بررسی هزینه زندگی در سنت کیتس

The Marina در بندر کریستوف دارای مجموعه کوچکی از گالری ها و بوتیک ها است که برای یافتن یک سوغاتی منحصر به فرد مناسب است. DALE Original Art & Style یکی از برجسته ترین فروشگاه های این مرکز می باشد که آثار هنری، سفال، لباس و جواهرات محلی ارائه می‌ کند. همچنین در بوتیک Totally Bananas مدی الهام گرفته از مدیترانه، اسپرسوی خوشمزه در کیوسک قهوه پپه و طیف وسیعی از نان ‌های تازه و حرفه‌ ای را در بازار گورمت شکر و نمک واقع در The Marina را می توان دید و امتحان کرد.

مرکز خرید Port Zant در سنت کیتس

مرکز خرید Port Zant که با صنعت رو به رشد کشتی ‌های کروز جزیره مرتبط است، یک مرکز خرید است که مستقیماً در محل دفن زباله ‌ها و در جایی که قدیمی ‌ها آن را به عنوان بندر نعل اسبی می شناختند، ساخته شده است. کشتی ‌های کروز می ‌توانند در اسکله ‌های مجاور بندر Zant پهلو بگیرند، به روشی که در باربادوس تکرار شده است و سنت کیتس الگوی آن را کپی کرده است. مرکز خرید Port Zant خانه حدود 60 مغازه است که بر چیزهایی که پر زرق و برق هستند، به ویژه جواهرات تاکید دارند. اگرچه ده‌ ها مغازه وجود دارد که کالاهای لوکس را ارائه می دهند و یکی از بهترین و قابل توجه ‌ترین مغازه‌ ها مغازه Linen and Gold است. مغازه Linen and Gold انتخاب محدودی از جواهرات طلا و نقره را معمولاً در طرح های مدرن و جسورانه ارائه می دهد.

شرایط دریافت ویزای توریستی سنت کیتس

اما جذابیت واقعی این مغازه، رومیزی و دستمال سفره آن است که با زحمت در چین از پنبه، کتان و پلی استر ساخته شده است. مرکز خرید Port Zant یک پایانه سفر دریایی و منطقه تجاری در Basseterre است که طیف وسیعی از کالاهای معاف از مالیات از جمله مشروبات الکلی و ساعت، به‌ علاوه صنایع ‌دستی و سوغاتی ‌های محلی را به خریداران ارائه می ‌دهد. این مکان پرطرفدار برای مسافران کشتی های کروز، ملوانان و صاحبان قایق های تفریحی لوکس برای جستجوی رم، سیگارهای مرغوب، و لباس هایی با مارک های برجسته در سطح بین المللی است.

Pelican Plaza در لیست مراکز خرید سنت کیتس

Pelican Plaza یک مرکز خرید 2 طبقه است که در نزدیکی اسکله در Basseterre قرار دارد. همانطور که در بخش های قبلی ذکر شد، این مرکز خرید با اندازه متوسط ​​دارای یک بانک، یک رستوران و حدود 20 مغازه است که طیف وسیعی از کالاها را می فروشند.

برجسته ترین کالاهایی که در Pelican Plaza فروخته می شوند عبارتند از:

  • محصولات محلی
  • سوغاتی محلی
  • لباس ساحلی
  • کالاهای بدون عوارض گمرکی

همچنین می توان در دفتر گردشگری سنت کیتس در طبقه همکف میدان توقف کرد تا نقشه رایگان و راهنمای بازدیدکنندگان را دریافت کرد.  این میدان در سال 1991 در خیابان خلیج افتتاح شد و دارای طراحی یکپارچه سازی با سیستم عامل فروشگاهی است. شایان ذکر است که Pelican Plaza تنها چند دقیقه پیاده روی از موزه ملی سنت کیتس فاصله دارد و به راحتی برای تمامی گردشگرانی که به سنت کیتس سفر می کنند، در دسترس است.

در جدول زیر به شلوغ ترین ساعات این مرکز در روزهای مختلف اشاره شده است:

روزهاشلوغ ترین ساعات
شنبه11:00 صبح
یکشنبهتعطیل
دوشنبه12:00 ظهر
سه شنبه12:30 ظهر
چهارشنبه12:00 ظهر
پنج شنبه13:00 ظهر
جمعه13:00 ظهر

هموطنان محترم با تماس با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانند از مراحل و روش های اخذ ویزای بهترین کشورهای دنیا و همچنین قوانین اخذ اقامت دائم در کشورهای مختلف مطلع شوند.

سوالات مهم درباره مراکز خرید در سنت کیتس

برخی از مهم ترین پرسش هایی که درباره مراکز خرید در این کشور مطرح می شوند عبارتند از:

  • آیا مراکز خرید شبانه روزی در این کشور وجود دارد؟ خیر در حال حاضر اکثر مراکز خرید در این کشور تا ساعت 22 فعال هستند.
  • آیا می توان مراکز خرید با کیفیت عالی در سنت کیتس پیدا کرد؟ این کشور یک مقصد توریستی است. به همین دلیل است که می توان گفت فردی که به سنت کیتس مسافرت می کند، احتمالا به مراکز خرید نیز مراجعه می کند. با این حال این مراکز خرید چندان خوب نیستند.
  • آیا دسترسی به برندهای مختلف در این کشور ممکن است؟ بله در سنت کیتس، محصولات اصلی برندهای مختلف در دسترس خواهند بود.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *