ویزای توریستی

مراکز خرید ژاپن

مراکز خرید ژاپن

ژاپن به خاطر زیارتگاه ها و فرهنگ منحصر به فردش مشهور است، اما مراکز خرید ژاپن نیز در این کشور بسیار مهم هستند. در ژاپن، نه تنها می‌ توان برچسب‌ های پیشرو در جهان را پیدا کرد، بلکه می ‌توان اقلام دست ساز منحصر به ‌فرد را نیز با قیمت های بسیار مناسب بدست آورد. برای افرادی که با مراکز خرید ژاپن و مناسب ترین مکان ها برای خرید در این کشور آشنایی ندارند، خرید می تواند کمی تجربه دلهره آور باشد، بنابراین متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تصمیم گرفتند لیستی از بهترین مراکز خرید ژاپن را گردآوری کنند که به متقاضیان در انتخاب بهترین مراکز خرید در این کشور کمک می کند. ژاپن بهشت ​​خرید با انبوهی از فروشگاه ‌ها می باشد که همه چیز از سوغاتی ‌های سنتی و غذاهای محلی گرفته تا جدید ترین لوازم الکترونیکی و برجسته ‌ترین برند های مد را می ‌فروشند.

هر دو برندهای داخلی و خارجی و همچنین فروشگاه‌ هایی با همه بودجه ‌ها، از مغازه‌ های ارزان گرفته تا بوتیک ‌های مد و فروشگاه ‌های بزرگ، نمایندگی دارند. شهرهای بزرگ، مانند توکیو و اوساکا، دارای چندین منطقه خرید هستند که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند که معمولاً در اطراف ایستگاه‌ های قطار اصلی گروه ‌بندی می ‌شوند. مغازه ها همچنین در مراکز خرید، در امتداد پاساژهای خرید سرپوشیده و در مراکز خرید زیرزمینی وسیع یافت می شوند. خارج از مراکز شهر، خرده‌ فروشی‌ های بزرگ، مراکز خرید و مراکز خرید حومه شهر برای خریداران با تنوع زیاد رقابت می ‌کنند. این یک واقعیت شناخته شده نیست که خرید در ژاپن می تواند چیز بسیار مفیدی باشد. هر ایستگاه در ژاپن یک بازار کوچک است. جدای از آن، ژاپن دارای مناطق خرید بزرگ و مراکز خرید عمده و همچنین فضاهای بازار کوچک برای خریدهای خاص است.

مرکز خرید Ginza Mitsukoshi محبوب در ژاپن

قدیمی ‌ترین فروشگاه زنجیره ‌ای بازمانده در ژاپن (تاسیس سال 1673)، مرکز خرید Ginza Mitsukoshi، فروشگاه بزرگ وخود را در نیهونباشی دارد. این شعبه Ginza (روبروی واکو) دارای لباس‌ های زنانه و لوازم جانبی در پنج طبقه اول، پوشاک مردانه در طبقه ششم و لوازم منزل در طبقه هفتم است. طبقه B3 دارای اسباب بازی، لباس کودکان و پیشخوان معافیت مالیاتی است. شایان ذکر است که شیر برنزی خارج از ورودی اصلی Ginza Mitsukoshi در از محبوب ترین نمادهای این فروشگاه می باشد. Ginza Mitsukoshi یکی از دیدنی های این منطقه است. بازدید از این موسسه در تقاطع 4 خانه برای هر کسی در این منطقه ضروری است، حتی فقط برای سالن غذاخوری افسانه ای آن. به دلیل طیف وسیعی از کالاها و خدمات و کیفیت کلی آن، وقتی نوبت به فروشگاه‌ های بزرگ ژاپنی می ‌رسد، تعداد کمی از مراکز می توانند نسبت به Ginza Mitsukoshi برتری داشته باشند.


این ساختمان در نبش چهارراه 4 خانه 12 طبقه بهشت ​​مصرفی ناب را در خود جای داده است. طیف وسیع غذاها در سالن غذا Ginza Mitsukoshi بسیار چشمگیر است.

محبوب ترین گزینه ها در سالن غذای مرکز خرید Ginza Mitsukoshi عبارتند از:

  • شیرینی پزی فرانسوی
  • کروکت
  • ساندویچ استیک
  • ترشی به سبک کیوتو
  • شیرینی های پر از خامه
  • خورش های آب پز
  • میوه های زیبا

Ginza Mitsukoshi شهرت فوق ‌العاده ‌ای را برای ارائه ترکیبی متنوع از خرده‌ فروشان لوکس و رستوران ‌های در سطح جهانی حفظ کرده است.

ساعات کاری Ginza Mitsukoshi به صورت زیر است:

روزهای هفته و بخش هاساعات کاری
دوشنبه تا شنبه (مرکز خرید)10:00 صبح تا 20:00 شب
یکشنبه (مرکز خرید)10:00 صبح تا 19:30 بعد از ظهر
روزهای تعطیل (مرکز خرید)10:00 صبح تا 20:00 شب
دوشنبه تا شنبه (رستوران ها)11:00 صبح تا 23:00 شب
یکشنبه (رستوران ها)11:00 صبح تا 22:00 شب

مرکز خرید Ginza Mitsukoshi محبوب در ژاپن

مرکز خرید Tokyo Midtown از برجسته ترین مراکز خرید ژاپن

مرکز خرید Tokyo Midtown شهری در داخل شهر در مرکز منطقه روپونگی توکیو است. این مجموعه که در سال 2007 افتتاح شد، شامل آپارتمان ها، دفاتر کار، فروشگاه ها، رستوران ها، موزه ها، فضای پارک و یک هتل مجلل است. در مرکز آن یکی از بلندترین ساختمان های توکیو، برج Midtown با ارتفاع 248 متر قرار دارد. طبقات بالای برج Midtown توسط ریتز کارلتون توکیو، یکی از بهترین هتل های توکیو، اشغال شده است. گردشگرانی که می خواهند از منظره ساختمان لذت ببرند، می توانند از یکی از رستوران های سطح بالا دیدن یا یک شب در هتل اقامت کنند کنند.

در نمودار زیر به متوسط قیمت اتاق ها در هتل ریتز کارلتون توکیو اشاره شده است:

متوسط قیمت اتاق ها در هتل ریتز کارلتون توکیو

خرید در مرکز خرید بی نظیر Tokyo Midtown قطعاً در انتهای طیف لوکس تر است. افرادی که به دنبال صنایع دستی ژاپنی باکیفیت هستند، طبقه سوم ساختمان گالریا چند فروشگاه عالی برای بررسی دارد. یکی از دلایل بهتر برای بازدید از مرکز خرید Tokyo Midtown، موزه هنر سانتوری است. موزه همنام که توسط خانواده سانتوری افتتاح شد، در سال 2007 از آکاساکا میتسوکه در نزدیکی آکاساکا میتسوکه به مکان ‌های جدید و زیبای این مرکز نقل مکان کرد. این مکان عالی برای لذت بردن از نمایشگاه‌ هایی است که بر هنر سنتی ژاپن تمرکز دارد. مرکز خرید Tokyo Midtown به عنوان یک مجتمع تجاری به سبک جدید با یک هتل، 130 فروشگاه، امکانات فرهنگی از جمله موزه هنر سانتوری، دفاتر، فضای مسکونی، بیمارستان و پارک آماده ارائه بهترین خدمات است. یکی از مزایای آن یک محیط سبز غنی غیرمعمول در مرکز شهر است.

آشنایی با هزینه های زندگی در ژاپن

مراکز خرید ژاپن و Roppongi Hills

مرکز خرید Roppongi Hills یک مجتمع تجاری و سرگرمی بزرگ است که در سال 2003 ساخته شد و یکی از بهترین نمونه ‌های شهر درون شهر است. مرکز خرید Roppongi Hills به عنوان یک پروژه مشترک توسط معماران و طراحان از سراسر جهان ایجاد شد. برج موری روپونگی هیلز که نماد آن است، طراحی آوانگاردی بر اساس تصویری از زره دارد. بیش از 200 مغازه، اولین مالتی پلکس توکیو، یک هتل، ایستگاه تلویزیونی و باغ در سایتی به مساحت تقریبی 27 هکتار وجود دارد. موزه هنر موری، در بالاترین طبقه 53، نمایشگاه های نوآورانه ای را عمدتاً برای هنر مدرن و همچنین مد، معماری، طراحی، عکس و فیلم برگزار می کند. در باغ سنتی ژاپنی، باغ موهری، حوض، آبشارها و نهرها تکثیر شده و درختان گیلاس و جینکو کاشته می شود. این به طور مستقیم به خروجی 1C ایستگاه Roppongi در خط Hibiya مترو توکیو از طریق سالن متصل است.

شرایط مهاجرت به ژاپن

این منطقه علاوه بر 2 تا از بزرگترین مجتمع ‌های خرید توکیو، Roppongi Hills و Tokyo Midtown، موزه‌ های هنری بی ‌نظیر، معابد باستانی و ده‌ ها کافه خارجی ‌پسند دارد. به گردشگران توصیه می شود برای بازدید از مرکز خرید Roppongi Hills، گشت و گذار خود را در منطقه از مرکز هنر ملی، توکیو شروع کنند، سپس برای خرید اقلام مختلف، به فروشگاه های مختلف آن مراجعه کنند. این مرکز نه تنها به خاطر فروشگاه‌ های گران ‌قیمت، بلکه به خاطر رستوران‌ های مجلل، مناظر پانوراما و جاذبه‌ های نوآورانه خود معروف است. Roppongi Hills در مجاورت ایستگاه Roppongi واقع شده است و مستقیماً به Grand Hyatt Tokyo متصل می شود.

Tokyo Salamachi یکی دیگر از مراکز خرید ژاپن

Tokyo Salamachi یک مجتمع خرید، غذاخوری، رویداد و نمایشگاه است که به اسکای تری توکیو ضمیمه شده است و توسط شرکت راه آهن توبو اداره می شود. مرکز خرید Tokyo Salamachi یکی از بزرگترین مجتمع های خرید، غذاخوری و تفریحی در توکیو است. سه طبقه حیاط این مرکز خرید شامل بیش از 130 فروشگاه و بوتیک مد و لوازم جانبی، نزدیک به 100 فروشگاه فروش مواد غذایی و شیرینی، بیش از 75 کافه و رستوران و تعداد زیادی امکانات خدماتی از دستگاه های خودپرداز تا تعمیر ساعت، آژانس های مسافرتی تا سردخانه است. مرکز خرید Tokyo Salamachi همچنین شامل یک منطقه Japan Experience، یک افلاک نما، آکواریوم و موزه پست است. در مرکز خرید Tokyo Salamachi، عناصر سنتی ژاپنی را می توان در محیط مدرن پیدا کرد که برای خرید سوغات، صرف غذا یا یک روز بیرون از خانه بسیار مناسب است.

همانطور که در بالا ذکر شد، توکیو سولاماچی با بیش از 250 مغازه در چندین طبقه، چیزهای بسیار متنوعی را برای دیدن و خرید ارائه می دهد.

از جمله کالاهای معروف ژاپنی که می توان در مرکز خرید Tokyo Salamachi یافت عبارتند از:

  • پوکمون
  • هلو کیتی
  • استودیو گیبلی
  • صنایع دستی سنتی ژاپنی از توکیو
  • هزاران خوراکی خوشمزه ژاپنی

همچنین رستوران ها و سوغاتی های جذاب نیز از جذابیت های دیگر از مرکز خرید می باشند. مهاجرت به ژاپن از روش های مختلف مانند تحصیل، کار و سرمایه گذاری امکان پذیر می باشد و متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت آماده ارائه خدمات به هموطنان عزیز در این زمینه و همچنین در زمینه مهاجرت به سایر کشورهای دنیا می باشند.

پرسش هایی درباره مراکز خرید در ژاپن

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در این رابطه مطرح می شوند عبارتند از:

  • چرا آشنایی با مراکز خرید در ژاپن مهم است؟ ژاپن یکی از کشورهایی است که برندهای خاص خود را تولید می کند. آشنایی با این مراکز خرید به فرد کمک می کند که در کوتاه مدت به برند مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.
  • آیا هزینه ها در مراکز خرید ژاپن بالا است؟ در مقایسه با ارزش پولی ایران، ژاپن یکی از کشورهای گران قیمت به حساب می آید. هزینه ها در مراکز خرید این کشور نیز به نسبت بالا است.
  • آیا کیفیت بالایی در مراکز خرید ژاپن وجود دارد؟ بله این مراکز خرید از نظر کیفیت در بالاترین سطح ممکن قرار دارند. به همین دلیل افراد با آسودگی خاطر می توانند آن را انتخاب کنند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *