ویزای توریستی

مراکز خرید سنگاپور

مراکز خرید سنگاپور

مراکز خرید سنگاپور به قدری وسیع است که برخی از بازدیدکنندگان این جزیره کوچک سفر خود را صرفاً به یک دلیل رزرو می کنند و آن هم خرید است. در واقع، سنگاپور سرانه مراکز خرید گران ‌قیمت بیشتری نسبت به هر جای دیگری در آسیا دارد و بازدیدکنندگان از نظر کیفیت و کمیت گزینه‌ های خرده ‌فروشی متعدد به سادگی از انتخاب خود رنج می ‌برند. خرید یکی از سرگرمی های ملی سنگاپور است و همه گردشگرانی که به بازدید از سنگاپور می پردازند، زمانی را صرف پیاده بازدید از برترین مراکز خرید سنگاپور می کنند. در شهری که فرهنگ مراکز خرید قوی است، وقتی نوبت به گشت و گذار در مغازه ‌ها در مراکز مختلف می ‌رسد، ممکن است کمی شلوغ شود.

در مورد سنگاپور دو علاقه اصلی وجود دارد:

  • خرید
  • غذا خوردن

سنگاپور مملو از مراکز خرید و رستوران های بی نظیر است. چه افراد به دنبال کالاهای لوکس، زیبایی و مراقبت از پوست، دکوراسیون منزل یا بهترین رستوران ها باشند، می توانند این کالاها را در یکی از مراکز خرید بی شمار سنگاپور پیدا کنند. مراکز خرید سنگاپور با انتخاب‌ های بی ‌شماری از خرده ‌فروشی، غذا و سرگرمی، تجربه‌ های متنوعی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌ کنند که فراتر از خرید است. بازارهای وسوسه انگیز سنگاپور نه تنها مکان هایی برای تهیه آخرین مدها هستند، بلکه مکان هایی برای خوردن، نوشیدن و استراحت هستند. بنابراین، چه افراد مایل به خرید از گران قیمت ترین فروشگاه ها باشند و یا قصد داشته باشند با بازدید از این مراکز اوقات از اوقات خوشی با خانواده و دوستان خود لذت ببرند، راهنمای تهیه شده توسط متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات کاملی به هموطنان عزیز درباره برترین مراکز خرید سنپگاپور می دهد.

مراکز خرید سنگاپور و VivoCity در این فهرست

بدون شک بزرگترین مرکز خرید سنگاپور، VivoCity یک مکان معروف برای گردشگران است که امکانات و خدماتی مانند مناطق تفریحی، فروشگاه ‌های خرید و غیره را ارائه می ‌دهد. این مرکز خرید فوق‌ منطقه ‌ای مناسب ‌ترین مکان برای عمل کردن مانند A-lister است، زیرا به گردشگران امکان می‌دهد از منظره فوق ‌العاده تراس قدردانی کنند و برای مارک ‌های مد روز و لوکس هزینه کنند. مرکز خرید VivoCity در HarbourFront، نزدیک Sentosa، تفرجگاه جزیره معروف، قرار دارد و انواع سرگرمی‌ ها را در خود جای داده است.


ابن سرگرمی ها عبارتند از:

  • بزرگترین اسباب ‌فروشی ‌های سنگاپور
  • بزرگ ‌ترین سالن ‌های تئاتر
  • سالن نمایش

مرکز خرید VivoCity همچنین بهترین مکان برای خرید اقلام لوکس از فروشگاه ‌های برند مانند Tommy Hilfiger، Chanel و غیره است. بنابراین، با وجود این امکانات و خدمات بی نظیر، گردشگران و بازدیدکنندگان زیادی این مرکز خرید را به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید در سنگاپور می نامند. مرکز خرید VivoCity نه تنها در سنگاپور، بلکه در آسیا نیز یکی از بزرگترین مراکز خرید به شمار می رود. مرکز خرید VivoCity خانه یکی از بزرگترین سینماهای سنگاپور، در میان بزرگترین فروشگاه ‌های اسباب ‌بازی کشور، یک آمفی تئاتر، یک استخر وید و ۴ فودکورت است و به درستی به عنوان مگامال شناخته می شود. Shopaholics در VivoCity در بهشت ​​خرده فروشی اکثر بازدیدکنندگان می باشد. این مرکز خرید مملو از فروشگاه ‌های نام تجاری است که اجناس لوکس و روزمره، از Chanel گرفته تا Giordano و Watches of Switzerland را در خود جای داده‌ اند.

با بیش از 1 میلیون فوت مربع فضای خرده فروشی، VivoCity حتی اگر افراد بی حوصله باشند، ارزش بازدید را دارد، زیرا اینجا چیزهای زیادی برای سرگرم کردن همه وجود دارد، از جمله یک پارک آسمانی روی پشت بام برای بچه ها.

ION Orchard از خیره کننده ترین مراکز خرید سنگاپور

ION Orchard یک شگفتی معماری شیک است که مانند یک فانوس دریایی آینده ‌نگرانه در انتهای جاده Orchard می‌درخشد و مدگراها و خریداران لوکس را در داخل مجذوب می‌کند. این مرکز پرزرق و برق ترین مجتمع خرید سنگاپور می باشد که یک اثر هنری شیشه ای، ترکیب شده با مرمر و فولاد است، جایی که حتی توالت های ویژه اضافی برای مشتریان پرخرج و افراد مشهور وجود دارد. خدمات برتر ION Orchard که شامل خدمات دربانی به سبک پیشخدمت و یک رستوران سرآشپز مشهور، لباس ‌های لوکس، نمایشگاه‌ های هنری و حتی تماشای ابر می شوند، جمعیتی از خریدهای متداول را در ION Orchard جذب می ‌کنند. لویی ویتون در مقیاس بزرگی در کنار دیگر بزرگان مد مانند هری وینستون، میو میو، کارتیه، پرادا و ایو سن لوران حضور دارد. ION Orchard پر زرق و برق و شیک، تجربه خرید در سنگاپور را به سطح جدیدی می ‌برد.

بررسی هزینه های زندگی در سنگاپور

ION Orchard مغناطیسی برای علاقه‌ مندان به کالاهای لوکس است، با مجموعه ‌ای از نام ‌های تجاری شگفت‌ انگیز که در مرکز خرید مرمر صیقلی قرار گرفته ‌اند. حتی سالن غذا در ION Orchard بسیار عالی است. با صندلی های مصنوعی فیلیپ استارک گوست و لوسترهای منحط، Food Opera با نام مناسب ادعا می کند که بیشترین تنوع غذایی سنگاپور را در یک مکان با بیش از 80 فروشنده دارد.

در جدول زیر به اطلاعات جزئی مرکز خرید ION Orchard اشاره شده است:

مواردجزئیات
تاریخ افتتاحیه21 جولای 2009  (عملیاتی) و 23 اکتبر 2009 (رسمی)
مالکOrchard Turn Developments Pte Ltd
تعداد فروشگاه ها400
کل مساحت طبقه خرده فروشی941700 فوت مربع (87490 متر مربع)
تعداد طبقات12 (8 خرده فروشی و 4 پارکینگ)

راهنمای خرید از مرکز خرید Knightsbridge سنگاپور

مرکز خرید Knightsbridge بخشی از هتل Grand Park Orchard در جاده معروف Orchard سنگاپور است. طراحی پیشرفته این مرکز خرید به فروشگاه‌ های خرده ‌فروشی اجازه می‌ دهد تا فضای خود را از طریق نمای دو نما و دسترسی مستقیم به خیابان، کاملاً شخصی‌ سازی کنند. فروشگاه ‌های شاخص بر این مرکز خرید 4 سطحی تسلط دارند که فقط بر مد و جواهرات تمرکز دارد. این مرکز خرید یکی از چشم نوازترین نمادهای جاده Orchard است. غذاخوری در هتل 5 ستاره همسایه ارائه می شود که مانند مرکز خرید، خلاقیت خیره کننده ای از شیک شیشه ای است. اینجا مکانی است که می ‌توان برای خرید مارک ‌های مورد علاقه مراجعه کرد. انتخاب فروشگاه‌ ها ممکن است محدود باشد، اما خرده ‌فروش ‌های محصولات متنوعی را به نمایش می‌گذارند. برندهای مد روز تامی هیلفیگر، تاپ شاپ و تاپمن از برجسته ترین فروشنده های مرکز خرید Knightsbridge هستند.

راهنمای خرید از مرکز خرید Knightsbridge سنگاپور

شایان ذکر است که مرکز خرید Knightsbridge اولین فروشگاه Abercrombie & Fitch در آسیای جنوب شرقی را در کنار تعداد معدودی از مدهای مورد علاقه منتخب و چند جواهرساز منسوخ در خود جای داده است و Hour Glass Limited از سال 1979 به‌ عنوان برگزیده ‌ترین خرده ‌فروش ساعت ‌های لوکس آسیا، با کالاهایی از جمله برندهای مورد علاقه مانند Hublot و Philip Stein پیشرو بوده است. مرکز خرید Knightsbridge با باغ شیک گرند پارک ادغام شده است و خریداران می توانند برای صرف غذای بین المللی عالی وارد رستوران اوپن هاوس در هتل شوند. همچنین نمایش های مد و عرضه محصولات جدید در دستور کار سرگرمی ها و رویدادهای مرکز خرید Knightsbridge قرار دارند. یکی از جاذبه های اصلی این مرکز خرید دیوار رسانه ای عظیم 450 متر مربعی است که اخبار را از موقعیت عالی آن در خیابان Orchard و تقاطع جاده بیدفورد پخش می کند.

معرفی Mandarin Gallery یکی دیگر از مراکز خرید سنگاپور

مرکز خرید Mandarin Gallery که یکی از زیباترین تجربه ‌های خرید و غذاخوری را در میان مراکز خرید سنگاپور ارائه می ‌کند، یک مقصد خرده ‌فروشی مجلل است که برخی از بزرگ ‌ترین نام‌ های مد، جواهرات و لوازم جانبی را در خود جای داده است. برای نام بردن از برندهایی مانند مارک جاکوبز، مون بلان، گالیانو و امپوریو آرمانی، بیش از 50 فروشگاه وجود دارد که خدمات VIP و خدمات شخصی کارکنان را به مشتریان ارائه می دهند. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند از کافه ‌های مد روز گرفته تا رستوران‌ های مجلل با غذاخوری ‌های مجلل که بوفه‌های مقرون ‌به ‌صرفه را با بهترین پول واگیو می‌خرند، انتخاب کنند. گالری ماندارین در مجاورت هتل ماندارین ارچارد در مجاورت است، جایی که یک کلاب لانژ وجود دارد، و حتی میزبان جشنواره غذای سنگاپور است.

روند دریافت ویزای توریستی سنگاپور

گوهری در قلب کمربند خرید سنگاپور، جاده Orchard، مرکز خرید Mandarin Gallery میزبان برخی از بزرگترین برندهای بین ‌المللی و همچنین یافته‌ های متنوع از پیشنهادات محلی مستقل است. مرکز خرید Mandarin Gallery سنگاپور نام های طراحان برجسته بین المللی را همراه با خریدهای شخصی و سفارشی در جاده Orchard ارائه می دهد. این مرکز خرید در مجاورت هتل ماندارین اورچارد سنگاپور است و جمع و جور اما بسیار شیک است و برندهایی مانند مایکل کورس و مکس مارا کالاهای سطح بالای خود را به نمایش می گذارند.

در نمودار زیر به امتیازات مرکز خرید Mandarin Gallery در بخش های مختلف اشاره شده است:

امتیازات مرکز خرید Mandarin Gallery در بخش های مختلف

هموطنان محترم می توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند تا از شرایط و روش های اخذ ویزاهای تحصیلی، کاری و سرمایه گذاری کشورهای مختلف مطلع شوند و اطلاعات کاملی درباره هزینه های انجام امور حقوقی و مهاجرتی کسب کنند.

پرسش های کلیدی درباره مراکز خرید سنگاپور

افرادی که می خواهند در سنگاپور فعالیت داشته باشند، باید به این نکته توجه کنند که خرید یکی از تنها دلایل سفر به این کشور است. تمامی برندهای برتر جهان در این کشور دارای شعب هستند. در نتیجه افراد به سادگی می توانند به خواسته های خود برسند. پرسش ها در این رابطه عبارتند از:

  • چرا خرید در سنگاپور مناسب است؟ کلیه برندهای شرقی و غربی در این کشور دارای شعبه هستند. فرد می تواند اطمینان داشته باشد که در سنگاپور، بهترین محصولات  را خریداری خواهد کرد.
  • آیا سفر توریستی به سنگاپور می تواند ارزشمند باشد؟ بله! افرادی که به دنبال خرید هستند به خواسته های خود در این کشور خواهند رسید. از طرفی مناظر دیدنی زیادی در این کشور وجود دارد.
  • آیا منطقی است که صرفا برای خرید به سنگاپور سفر کرد؟ در صورتی که فرد به برندهای لوکس علاقه دارد، می تواند از این مسیر استفاده کند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *