مهاجرت

مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور

مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور

یکی از اهداف اصلی اشخاص برای مهاجرت به کشور کانادا، انتخاب مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور و اطلاع از قوانین این استان می باشد. در صورتی که شما هم علاقه مند به داشتن اطلاعاتی در رابطه با مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور می باشید با مطالعه نمودن این مقاله و هم چنین مراجعه به سایت موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت می توانید به اطلاعات جامعی در رابطه با این موضوع برسید. موقعیت جغرافیایی این استان در شرقی ترین مکان موجود در کشور کانادا می باشد و از جمله چهار استان موجود در آتلانتیک می باشد.

از جمله مهم ترین همسایگان این استان در کشور کانادا می توان به استان کبک اشاره نمود. فصل های تابستان‌ این کشور بسیار گرم می باشد، با این توضیح که به صورت میانگین میزان دمای هوا در این کشور به بیشتر از 25 درجه سانتی‌گراد می رسد، در صورتی که به صورت تقریبی همه قسمت های این کشور در فصل زمستان و هنگامی که میزان دما به پایین تر از 20 و یا حتی زیر 30 درجه سانتی گراد خواهد رسید. لازم به ذکر می باشد که اشخاصی که قصد مهاجرت به این استان را دارند ملزم به کسب اطمینان خاطر از وجود آمادگی با رو به رو شدن با آب ‌و هوای سرد این کشور می باشند.

اقتصاد استان نیوفاندلند و لابرادور در 2023

اقتصاد این استان تا میزان زیادی به منابع طبیعی این کشور ارتباط دارد، با این توضیح که بیشترین درآمد این استان به صنعت شیلات مرتبط می باشد. همچنین دومین منابع درآمدی این استان در سال 2023 مربوط به صنایع فلزی و آهن آلات آن می باشد. میزان جمعیت موجود در این استان 525000 نفر می باشد، با این توضیح که اغلب جمعیت موجود در این کشور اقدام به زندگی در روستاهای ساحلی این کشور نموده اند.

اهمیت زبان در مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور

اشخاص متقاضی مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور، قبل از شروع به فرآیند جستجوی کار در این کشور، باید ثابت نمایند که رزومه‌ آنها به ‌روز می باشد و همچنین از لحاظ وجود غلط املایی و نگارشی مورد بررسی‌ قرار گرفته باشد. لازم به ذکر می باشد که تعداد زیادی از سازمان‌های مرتبط به انجام امور مهاجرتی وجود دارد که وظیفه اصلی این سازمان ها انجام کلیه خدمات دارای ارتباط در زمینه نحوه نوشتن سابقه کاری می باشد. تسلط بر زبان انگلیسی و همچنین زبان فرانسه در راستای موفقیت در زندگی جدید این متقاضیان در میان این کشور امری واجب و ضروری می‌باشد. در صورتی که این اشخاص ملزم به آموزش دیدن در مهارت های زبانی‌ هستند. در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات در باب مهاجرت به کشور کانادا به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

تحصیل و آموزش در نیوفاندلند و لابرادور

کودکانی که به سن 16 سال تمام نرسیده باشند ملزم هستند که برای سال تحصیلی در این کشور ثبت‌ نام نمایند. در این استان غالباً امر آموزش به زبان انگلیسی تدریس می‌ شود. در صورتی که در میان بعضی از مناطق موجود در این استان زبان فرانسه هم تدریس می شود. در این کشور سیستم آموزشی تحصیلی به طور معمول به 3 سطح اصلی تقسیم‌ می شود. این 3 مقطع عبارتند از:

  1. مقطع تحصیلی ابتدایی
  2. مقطع تحصیلی متوسطه
  3. مقطع تحصیلی کالج/دانشگاه

اهمیت زبان در مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور

انتخاب خانه در استان نیوفاندلند و لابرادور در 2023

گزینه‌ های زیادی در راستای انتخاب خانه در این کشور وجود دارد. می توان برای انتخاب خانه در این استان از شخصی که در شغل مشاور املاک فعالیت می کند کمک گرفت. در صورتی که در سال 2023 اقدام به سکونت در شهرهای این استان به‌ صورت عمومی و کلی گرانتر می باشد، درنتیجه تعداد زیادی از خانواده‌ ها به دلیل پایین تر بودن هزینه مسکن اقدام به زندگی درحومه‌ های شهر می کنند، به صورت کلی این مناطق دارای امکانات زیادی می باشند مانند مدارس، مراکز تفریحی، مراکز خرید و همچنین مراکز درمانی. در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات در باب کار دانشجویی در کانادا به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

قیمت اجاره و خرید خانه در نیوفاندلند و لابرادور

هزینه زندگی در نیوفاندلند و لابرادور برای یک فرد مجرد در حدود 1500$ (دلار آمریکا) است که 1.2 برابر کمتر از میانگین فعلی در کانادا است. نیوفاندلند و لابرادور در رتبه دوازدهم گران ترین و رتبه دهم بهترین ایالت کانادا برای زندگی است. متوسط حقوق پس از کسر مالیات در نیوفاندلند و لابرادور 2595$ دلار است که برای پوشش هزینه های زندگی برای 1.8 ماه کافی است.

یکی از مهمترین عناصر در هزینه های زندگی اجاره محل سکونت است. اجاره بها و همچنین نرخ خرید خانه و آپارتمان در نیوفاندلند و لابرادور به عوامل مختلفی بستگی دارد که از آن جمله می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • شهر و محله ای که خانه یا آپارتمان در آن واقع شده
  • امکانات خانه یا آپارتمان
  • سال ساخت خانه یا آپارتمان
  • متراژ خانه یا آپارتمان

در جدول ذیل حدود نرخ اجاره بهای آپارتمان در نیوفاندلند و لابرادور در سال 2023 بیان شده است:

نوع مسکناجاره بهای ماهانه به دلار کانادا
آپارتمان 1 خوابهاز 1100$ تا 1340$
آپارتمان 3 خوابهاز 1765$ تا 2130$

نرخ خرید آپارتمان نیز به شرح ذیل است:

محل وقوع آپارتمانقیمت خرید هر متر مربع به دلار کانادا
آپارتمان در مرکز شهرهابه طور میانگین 5900$
آپارتمان در اطراف شهرهابه طور میانگین 4100$

امور مالی در مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور

اشخاص متقاضی مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور در اولین روزهایی که به این ایالت می‌ رسند، ملزم هستند که در یک بانک که به صورت محلی اداره شود و یا یک موسسه‌ مالی اقدام به باز نمودن یک حساب بانکی دارای اعتبار نمایند. اقدام به ملاقات با یک مشاور مالی خوب می تواند یک پیشنهاد عاقلانه برای این اشخاص باشد. به این علت که مشاور مالی قادر می باشد که از این روش در بعضی از امور مانند سازماندهی منابع مالی‌ در این کشور فراهم نمایند. در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات در باب تحصیل در کانادا به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

وزیر امور دفاع این استان معتقد می باشد که مردم این استان ملزم هستند که درهای این استان را به روی اشخاص تازه وارد باز نمایند که نتیجه این موضوع منجر به استقبال گرم مردم این استان از اشخاص تازه واردی که قصد مهاجرت به این کشور را دارند، می باشد. در صورت تمایل برای دریافت اطلاعات در باب هزینه زندگی در کانادا به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور برای فارغ التحصیلان

اشخاص متقاضی مهاجرت به این استان ملزم به داشتن شرایط زیر هستند:

  • این اشخاص ملزم می باشند که در طی 2 سال اخیر از یکی از دانشگاه ها و همچنین کالج های موجود در این کشور فارغ التحصیل شده باشند.
  • مدت میزان تحصیلات اشخاص متقاضی در این کشور بیشتر از میزان دو سال می باشد.
  • این اشخاص باید از جانب کارفرمای معتبر دارای پیشنهاد شغلی معتبر با حقوق مشخص باشند.
  • این اشخاص باید دانش لازم و همچنین تسلط به زبان انگلیسی را داشته باشند.
  • این اشخاص ملزم به داشتن دارایی لازم در راستای تامین مخارج خود می باشند.

اگر شما هم پس از مطالعه مقاله مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور برای داشتن اطلاعاتی بیشتر در رابطه با این موضوع علاقه مند شده اید، می توانید با وکلای موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید و همچنین به لینک هایی نظیر بهترین شهرهای کانادا یا سرمایه گذاری ایالت نیوبرانزویک به اطلاعات زیادی دست یابید.

 

سوالات متداول در خصوص مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور

متقاضیان مهاجرت به استان نیوفاندلند و لابرادور معمولا اختصاصی سوالات زیر را می پرسند:

  • چقدر طول می کشد تا در لابرادور یا نیوفاندلند به اقامت دائم برسیم؟ با کسب حداقل 67 امتیاز در اسکیل وورکر در حدود 6 ماه یا بیشتر زمان لازم است تا اقامت دائم بگیرید
  • کدام یک از استان های کانادا راحت تر و سریع تر اقانمت دائم ارائه می کند؟ استان آلبرتا با کمتر از 6 ماه زمان برای بررسی پرونده های اقامت یکی از سریع ترین گزینه های ممکن است
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *