ویزای توریستی

مکان های دیدنی آرژانتین

مکان های دیدنی آرژانتین

مکان های دیدنی آرژانتین به قدری زیاد هستند که بررسی تمامی آنها در یک نوشتار کار آسانی نمی باشد و نیاز به بررسی دقیق د ارد. اما در این نوشتار، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات بسیار خوبی درباره بهترین مکان های دیدنی آرژانتین جمع آوری کرده اند تا هموطنان عزیز از آنها بهره مند شوند. آرژانتین از دیرباز یکی از جذاب ترین کشورهای آمریکای جنوبی بوده است که با ترکیب منحصر به فرد خود از فرهنگ، هنر، غذا، طبیعت و زندگی آسان، همه را مجذوب خود می کند. در شهرهای بین المللی این کشور، به لطف سابقه طولانی مهاجرت، مسافران با تأثیرات چند فرهنگی از سراسر جهان مواجه خواهند شد و در حومه شهرها، مسافران می توانند با بیابان های بی نظیر، یخچال های طبیعی و قله های باورنکردنی که توسط باد، یخ و زمان درست شده اند، روبرو شوند.

آرژانتین که در منطقه جنوبی آمریکای جنوبی به شکلی بزرگ و کشیده قرار دارد، به خاطر تانگو، پامپاس و گوشت گاو مشهور است. کمتر شناخته شده این واقعیت است که بلندترین قله در قاره آمریکا، آکونکاگوا، در مرز غربی آن قرار دارد و جنوبی ترین شهر جهان، Ushuaia، در ساحل پایین آن واقع شده است. آرژانتین قبل از استعمار اسپانیا در قرن 16 و 17 توسط چند قبایل بومی بسیار پراکنده بود. امروزه، این کشور یک جمهوری مستقل است که دارای مناظر متنوع از دشت های غنی گرفته تا جنگل های انبوه، کوه های باشکوه و یخچال های طبیعی چشمگیر است.

آبشار ایگواسو از برجسته ترین مکان های دیدنی آرژانتین

آبشار ایگواسو (به معنای آب بزرگ) یکی از بزرگترین و قدرتمند ترین آبشارهای جهان است. این آبشارهای عظیم که در مرز بین برزیل و آرژانتین قرار دارند، از صدها آبشار منفرد تشکیل شده اند. جالب اینجاست که بلندترین آبشار معروف به گلو شیطان تقریباً دو برابر ارتفاع آبشار نیاگارا است. آبشارها به خودی خود منظره ای نفس گیر هستند، اما زیبایی آن ها با جنگل های سرسبز اطراف که در حیات وحش عجیب و غریب پر شده است، بیشتر می شود. این آبشار در پارک ملی خود در پارک ملی ایگوآزو قرار دارد که مملو از گیاهان و جانوران خارق‌العاده است، از جمله برخی از آخرین جنگل‌ های بارانی اقیانوس اطلس بر روی زمین. این پارک دارای گذرگاه های بسیار عالی است در حالی که قایق سواری در دسترس است که افراد را به اندازه کافی به آبشار نزدیک می کند.

اما در حالی که آبشارهای ایگواسو بدون شک یکی از جاذبه های اصلی و مکان های دیدنی آرژانتین است، مجموعه ای جذاب از حیات وحش یکی دیگر از جذابیت های اصلی ایگواسو است. در یک سافاری جنگلی در پارک ملی ایگوازو، مسافران می‌توانند میمون‌ های زوزه‌کش، مورچه ‌خواران غول‌پیکر، جگوارها، پلنگچه، کیمن ‌ها و بیش از 2000 گونه گیاهی را مشاهده کنند.

در جدول زیر به مقایسه آبشار ایگواسو و آبشار نیاگارا پرداخته ایم:

موردآبشار ایگواسوآبشار نیاگارا
ارتفاع کل (اندازه)82 متر54 متر
عرض کل (اندازه)2700 متر945 متر
تعداد آبشار2754
بلندترین آبشار80 متر62 متر
نرخ جریان متوسطبین 1500 تا 1750 متر مربع در ثانیه2800 متر مربع در ثانیه
تعداد بازدیدکنندگان سالانه1640000 نفر12000000 نفر
میراث جهانی یونسکوبله (1984)خیر

آبشار ایگواسو از اصلی ترین دلایل افزایش تعداد گردشگران در آرژانتین بوده است.

در نمودار زیر به بررسی تعداد گردشگران آرژانتین براساس کشور مبدا پرداخته شده است:

تعداد گردشگران آرژانتین براساس کشور مبدا

یخچال طبیعی پریتو مورنو یکی از مکان های دیدنی آرژانتین

یخچال طبیعی پریتو مورنو یخچالی عظیم است که در پارک ملی لس‌گلاسیرز واقع شده است. این یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری آرژانتین به دلیل وسعت و دسترسی به آن است. کمتر از دو ساعت با اتوبوس از El Calafate فاصله دارد در حالی که تماشای سکوها و مسیرها بازدید و مشاهده را آسان و دلپذیر می کند. تورهای قایق نیز راهی محبوب برای دیدن یخچال طبیعی یخچال طبیعی پریتو مورنو و بسیاری از یخچال های طبیعی و مکان های دیگر در پارک ملی لس‌گلاسیرز هستند. یخچال طبیعی یخچال طبیعی پریتو مورنو که به نام یک کاشف قرن نوزدهمی نامگذاری شده است، در حال حاضر 19 مایل طول دارد و ارتفاع متوسط ​​آن 240 فوت از سطح آب است. در مجموع، این یخچال حدود 121 مایل مربع را پوشش می دهد.

این بخشی از یک میدان یخی واقع در آرژانتین و شیلی است که سومین ذخیره بزرگ آب شیرین در جهان است. بخشی از منطقه ای که به آند استرالیایی آرژانتین معروف است، در سال 1981 به میراث جهانی یونسکو تبدیل شد. افرادی که به فکر اقامت دائم آرژانتین هستند و یا قصد دارند در این کشور به طور موقت به عنوان توریست ساکن شوند، حتما باید یخچال طبیعی پریتو مورنو را از نزدیک مشاهده کنند، زیرا از این یخچال و جاذبه های مشابه نمی توان در هر نقطه ای از کره زمین یافت.

آشنایی با مسیر هفت دریاچه آرژانتین

برای کاوش در منطقه باریلوچه، منطقه ای کوهستانی که به خاطر مناظر باورنکردنی اش شناخته شده است، مسیر هفت دریاچه گزینه خوبی است. این مسیر رانندگی، که در مجموع کمی بیش از 105 کیلومتر (150 مایل) است، بازدیدکنندگان را به دریاچه‌ های آلپ در منطقه از جمله ناهوئل هوآپی، اسپخو، کورنتوزو، اسکوندیدو، ویلارینو، فالکنر و ماچونیکو می‌آورد. همچنین فرصت هایی برای پیاده روی کوتاه برای تحسین آبشارها یا پیاده روی در دامنه کوه های آند وجود دارد. مسیر هفت دریاچه مسیری برای جادویی که شهرهای باریلوچه و سان مارتین د لوس آندز را به هم متصل می کند و شمال پارک ملی ناهوئل هوآپی و بخش جنوبی پارک ملی لانین را پوشش می دهد. مهم نیست مسافران از مسیر هفت دریاچه عبور کنند زیرا این مسیر همیشه آماده تحت تاثیر قرار دادن است.

در زمستان، مناظر پوشیده از برف و دریاچه‌های یخ‌زده، سرزمین عجایب زمستانی را ارائه می‌دهند و اگر مسافران صبح زود به آنجا برسند، دریاچه ‌ها اغلب دارای مه کم ارتفاعی هستند که درست بالای آب، خاطرات فراموش نشدنی و عکس‌های باورنکردنی را رقم می‌زند. در فصل بهار این منطقه مملو از گل های کوهستانی خیره کننده است که شکوفا می شوند و در تابستان آب و هوای گرم کوهستانی و انواع سفرهای قایق سواری در دریاچه های آرام منطقه را زنده می کند. به خصوص پاییز، آوریل تا مه، فصل مورد علاقه اکثر مسافران برای بازدید از این منطقه است، زیرا جنگل های کوهستانی تغییر رنگ می دهند و سایه های مختلفی از قهوه ای، قرمز، نارنجی و زرد را ارائه می دهند و یکی از جذاب ترین مناظر در آمریکای جنوبی را ایجاد می کنند.

بوئنوس آیرس از بهترین مکان های دیدنی آرژانتین

بوئنوس آیرس از بهترین مکان های دیدنی آرژانتین

با تپش سرزندگی و جذابیت فریبنده از معماری رنگارنگ اروپایی گرفته تا محله‌ های متحرک، خرید های هیجان‌انگیز و زندگی شبانه هیجان‌انگیز، جای تعجب نیست که بوئنوس آیرس رقص جذاب تانگو را به وجود آورد. بوئنوس آیرس در سواحل جنوب شرقی آمریکای جنوبی، پایتخت آرژانتین و یکی از بزرگترین شهرهای آمریکای لاتین است.

اصلی ترین دلایل محبوبیت این شهر عبارتند از:

  • فعالیت های گردشگری کم هزینه
  • غذاهای بی نظیر
  • محله های رنگارنگ
  • داشتن بیش از 300 تئاتر مختلف

در مناظر وسیع شهری، با معماری به سبک فرانسوی و ایتالیایی، چیزهای زیادی برای وسوسه کردن گردشگران در بوئنوس آیرس وجود دارد، از نمایش‌های تئاتر و بارهای پر زرق و برق گرفته تا گالری‌ های هنری شیک و صحنه ‌های مهمانی هیجان‌انگیز. شهر پر جنب و جوش و بین المللی بوئنوس آیرس از چندین منطقه به نام باریو تشکیل شده است. برخی از پربازدیدترین این باریوها عبارتند از Microcentro که در آن Obelisco واقع شده است. بوئنوس آیرس یکی از دلایلی می باشد که موجب جذب متقاضیان بین المللی برای ادامه تحصیل در آرژانتین می شود. البته شایان ذکر است که ادامه تحصیل در آرژانتین به طور کلی شرایط خاص خود را دارد و تمامی متقاضیانی که به فکر کسب اقامت تحصیلی این کشور هستند می توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس حاصل فرمایند و در این زمینه اطلاعات کامل و دقیق دریافت کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *