ویزای توریستی

مکان های دیدنی هلند

مکان های دیدنی هلند

مکان های دیدنی هلند به همان اندازه که در مزارع پر از لاله و آسیاب های بادی اش شناخته شده است، برای اندازه کانال ها و پنیرها نیز شناخته شده هستند. هلند مدت ها است که یکی از محبوب ترین کشورهای اروپایی برای بازدید بوده است. در حومه شهرهای آن مناطق کاملاً زرق و برق دار آن، انواع شهرها و شهرک ها وجود دارد که گردشگران می توانند با تعداد زیادی موزه عالی، سنگ های قیمتی معماری و باغ های جذابی که ارائه می شود، کاوش کنند. واقع در شمال غربی قاره، هلند در کنار دریای شمال قرار دارد و بلژیک و آلمان تنها دو کشوری هستند که با آن هم مرز هستند. مزارع حاصلخیز آن که بسیار هموار و کم ارتفاع است، در پشت سیستم مبتکرانه ای از موانع دریایی قرار دارد که درصد قابل توجهی از زمین های آن از دریا بازپس گرفته شده است.

علاوه بر خط ساحلی طولانی و دیدنی آن و تمام دایک ها، سدها، رودخانه ها و دریاچه های آن، جزایر کارائیب بونیر، سینت اوستاتیوس و سابا نیز به عنوان بخشی از قلمرو آن گنجانده شده است. البته اولین بندر مورد علاقه اکثر مردم، پایتخت پر جنب ‌و جوش آمستردام است که نه تنها به‌ خاطر کانال ‌های زیبا و خانه ‌های شهری، بلکه به ‌خاطر کافی ‌شاپ ‌های دنج، تفریحات شبانه پر جنب و جوش و منطقه‌ای پر جنب و جوش با چراغ‌های قرمز معروف است که در این نوشتار توسط کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به طور کامل مورد بررسی قرار گرفته است. علاوه بر لذت بردن از حال و هوای آرام و گشت و گذار در جو آرام آن، گردشگران می‌توانند در جاذبه های کلاس جهانی مانند موزه ون گوگ، موزه ریکس و خانه آن فرانک نیز توقف کنند.

آشنایی با لیدن یکی از مکان های دیدنی هلند

لیدن یکی از مکان های دیدنی هلند که مقصد بازدیدکنندگان می شمار از کشورهای مختلف دنیا می باشد. شهر زیبای لیدن به دلیل کانال‌ های خوش ‌منظره و درخت‌ کاری ‌شده ‌اش که با آسیاب‌ های بادی قدیمی، پل‌ های چوبی و پارک‌ های سرسبز مشخص شده ‌اند، مکانی عالی برای بازدید است. قایق سواری در یکی از این کانال های دوست داشتنی تجربه ای فراموش نشدنی را برای بازدیدکنندگان رقم می زند. از جاذبه ‌های لیدن می‌ توان به موزه‌های متعددی اشاره کرد که از علم و تاریخ طبیعی گرفته تا موزه‌ های اختصاص داده شده به آسیاب‌ های بادی و آثار باستانی مصری را شامل می‌ شود Hortus Botanicus باغ ‌های گیاه‌ شناسی گسترده و قدیمی ‌ترین رصدخانه آکادمیک جهان را ارائه می‌ کند. بازدیدکنندگان همچنین می‌ توانند معماری زیبای کلیسای سنت پیتر قرن شانزدهمی را تحسین کنند و ارتباط آن با چندین انسان تاریخی را بررسی کنند.

در جدول زیر به اطلاعات جزئی لیدن اشاره شده است:

اطلاعات جزئی لیدن
استانهلند جنوبی
مساحت23.27 کیلومتر مربع (8.98 مایل مربع)
جمعیت شهری238493 نفر
جمعیت کل344299 نفر
منطقه زمانیUTC +1 استاندارد و UTC +2 تابستانی

تاریخ اصلی شهر به قرن 1400 بر می گردد و از آن زمان اقامت در لیدن شکوفا شد و از طریق صنعت بافندگی و بعداً از طریق دانشگاه لیدن به مکانی برای اقتصاد و هنر تبدیل شد. امروزه شهر به عنوان یک مکان مهم برای آموزش و به عنوان یک مرکز تجاری شناخته شده است. همچنین دارای تعداد زیادی بناهای تاریخی و جاذبه های خارق العاده است و یکی از بهترین مکان های گردشگری در هلند جنوبی است و به عنوان اصلی ترین مکان های دیدنی هلند شناخته می شود.

آمستردام از محبوب ترین مکان های دیدنی هلند

یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری اروپا و مکان های دیدنی هلند، آمستردام است که به دلیل فضای مهمانی، تفریحات مخلتف و رستوران های بی نظیر به طور گسترده ای شناخته شده است. با این حال، این شهر پایتخت هلند چیزهای بیشتری مانند حلقه کانال زیبا، ساختمان ‌های تاریخی، موزه‌ های کلاس جهانی و جاذبه‌ های معروفی مانند خانه آن فرانک، پارک ووندل و بلومنمارکت، بازار گل شناور، برای همه مسافران ارائه می ‌دهد. آمستردام که در استان هلند شمالی واقع شده است، شهری گسترده با مناطق متعدد است، اما رفت و آمد با اتوبوس های عمومی، تراموا، خطوط مترو و دوچرخه آسان است. مرکز شهر قدیمی در قلب آمستردام قرار دارد. آمستردام توسط یک سیستم کانالی پیچیده که دارای ده ‌ها جزیره و صدها پل است احاطه شده است.

در نمودار زیر به طبقه بندی گردشگران آمستردام براساس کشور مبدا پرداخته ایم:

طبقه بندی گردشگران آمستردام براساس کشور مبدا

این شهر مرکز جایی است که بیشتر گردشگران وقت خود را با لذت بردن از سفرهای دریایی در کانال، گشت‌ و گذار، بازدید از موزه ‌های هنری چشمگیر مانند موزه ون گوگ و موزه ریکس و شرکت در نمایش‌های برجسته در آن سپری می‌کنند. آمستردام دارای چندین بازار خیابانی است که آلبرت کویپ محبوب ترین آنهاست. منطقه Prinsengracht یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید، تماشای گالری، خزیدن در میخانه و تماشای کافی شاپ‌های منحصر به فرد در آمستردام است. شایان ذکر است که اکثر افرادی که برای کار در هلند به این کشور مهاجرت می کنند، با توجه با شرایط مناسط اقامت در آمستردام، در این شهر ساکن می شوند.

دلفت از دیگر مکان های دیدنی هلند

شهر زیبای دلفت در هلند بر روی رودخانه Schie بین روتردام و لاهه قرار دارد. شهر قدیمی تاریخی و دوست ‌داشتنی آن با کانال‌ هایی هم مرز است و میدان بازار لذت‌ بخش، کلیساهای زیادی و تعدادی خانه‌ های قرون وسطایی به خوبی حفظ شده است. از ساختمان تالار شهر به سبک رنسانس در میدان مارکت گرفته تا کانال ‌های سنتی هلند، معماری و حال ‌و هوای شهر، دلفت شهری مترقی است که برای بازسازی ظاهر قدیمی ‌اش سخت تلاش کرده است. اگر خیابان های شلوغ آمستردام برای اقامت طولانی مدت نامطلوب باشد، این شهر بکر یک مقصد سفر یک روزه یا مقصد تعطیلات ایده آل است. سایت ‌های محبوب عبارتند از The Prinsenhof، جایی که سوراخ‌ های گلوله از مرگ ویلیام اورنج هنوز باقی مانده است. این موزه داستان جنگ هشتاد ساله را روایت می کند و همچنین آثار هنری جذاب بسیاری را در خود جای داده است.

از مهمترین جاذبه های این شهر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تالار شهر دلفت
  • کلیسای جدید دلفت
  • بازارهای دلفت
  • کانال های دلفت
  • موزه های دلفت

کسانی که به دنبال سوغاتی یا یادبود یوهانس ورمیر هستند، نمی توانند در مرکز Vermeer در دلفت توقف نکنند. دلفت علاوه بر اینکه یک شهر دانشگاهی مهم است، از دیرباز با تجارت و صنعت مرتبط بوده است. این به ویژه برای تولید Delftware مشهور است. این شکل سفالی معروف در جهان از قرن هفدهم وجود داشته و اکنون در حال بازگشت است. در واقع، بسیاری از مهم ترین معماری های شهر مربوط به دهه 1700 است، زمانی که محبوبیت سفال در اوج خود بود.

دلفت از دیگر مکان های دیدنی هلند

لاهه شهری دیدنی در هلند

لاهه نیز یکی دیگر از مکان های دیدنی هلند می باشد که به خاطر نمایشگاه ‌های هنر معاصر در Gemeentemuseum Den Haag و گالری رویال عکس Mauritshuis شناخته می‌شود و مسلماً یکی از خارق ‌العاده ‌ترین مکان‌ ها برای بازدید در هلند می باشد. به دلیل شهروندان سلطنتی هلندی، شهر سلطنتی کنار دریا شناخته می‌شود، بازدیدکنندگان اغلب از گذراندن وقت در کنار دریای شمال در ماه‌ های گرمتر در شهر دریایی Scheveningen لذت می ‌برند. چندین بنای تاریخی و منطقه تاریخی قابل توجه در لاهه به راحتی قابل عبور هستند و مسافران می توانند به راحتی از فروشگاه های لوکس، فروشگاه های دنج و گالری های هنری بین المللی دیدن کنند. Binnenhof، مقر دولت هلند نیز در لاهه واقع شده است، اگرچه آمستردام پایتخت آن است.

از دیگر جاذبه‌ های لاهه می ‌توان به شهر مینیاتوری، مادورودام و منظره پانوراما 360 درجه از دریای اسخیفنینگن در قرن نوزدهم در پانوراما مسداگ اشاره کرد. متقاضیانی که مایل به کسب اطلاعات کامل از شرایط مهاجرت به هلند از طریق کار یا تحصیل یا سایر روش ها هستند و یا قصد دارند با دریافت ویزا به صورت کوتاه مدت در این کشور اقامت داشته باشند می توانند با تماس با همکاران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات کامل در این زمینه کسب کنند.

سوالات تخصصی در خصوص مکان های دیدنی هلند

در بخش موخره مقاله پیشرو به سوالات مهم شما پاسخ داده خواهد شد:

  • آمستردام از محبوب ترین مکان های دیدنی هلند به چه صورت است؟ یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری اروپا و مکان های دیدنی هلند، آمستردام است که به دلیل فضای مهمانی، تفریحات مخلتف و رستوران های بی نظیر به طور گسترده ای شناخته شده است. با این حال، این شهر پایتخت هلند چیزهای بیشتری مانند حلقه کانال زیبا، ساختمان ‌های تاریخی، موزه‌ های کلاس جهانی و جاذبه‌ های معروفی مانند خانه آن فرانک، پارک ووندل و بلومنمارکت، بازار گل شناور، برای همه مسافران ارائه می ‌دهد. آمستردام که در استان هلند شمالی واقع شده است، شهری گسترده با مناطق متعدد است، اما رفت و آمد با اتوبوس های عمومی، تراموا، خطوط مترو و دوچرخه آسان است. مرکز شهر قدیمی در قلب آمستردام قرار دارد. آمستردام توسط یک سیستم کانالی پیچیده که دارای ده ‌ها جزیره و صدها پل است احاطه شده است.
  • دلفت از دیگر مکان های دیدنی هلند چگونه است؟ شهر زیبای دلفت در هلند بر روی رودخانه Schie بین روتردام و لاهه قرار دارد. شهر قدیمی تاریخی و دوست ‌داشتنی آن با کانال‌ هایی هم مرز است و میدان بازار لذت‌ بخش، کلیساهای زیادی و تعدادی خانه‌ های قرون وسطایی به خوبی حفظ شده است. از ساختمان تالار شهر به سبک رنسانس در میدان مارکت گرفته تا کانال ‌های سنتی هلند، معماری و حال ‌و هوای شهر، دلفت شهری مترقی است که برای بازسازی ظاهر قدیمی ‌اش سخت تلاش کرده است. اگر خیابان های شلوغ آمستردام برای اقامت طولانی مدت نامطلوب باشد، این شهر بکر یک مقصد سفر یک روزه یا مقصد تعطیلات ایده آل است. سایت ‌های محبوب عبارتند از The Prinsenhof، جایی که سوراخ‌ های گلوله از مرگ ویلیام اورنج هنوز باقی مانده است. این موزه داستان جنگ هشتاد ساله را روایت می کند و همچنین آثار هنری جذاب بسیاری را در خود جای داده است.
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *