ویزای توریستی

مکان های دیدنی پرتغال

مکان های دیدنی پرتغال

بازدید از مکان های دیدنی پرتغال می تواند یک انتخاب عالی و بی نقص برای مسافران خارجی باشد که مورد توجه بسیاری قرار می کیرد. پرتغال زمانی نقش مهمی در عصر اکتشافات دنیای جدید داشته است. پرتغال خود سرزمین اکتشافاتی است که در آن مناظر شگفت انگیزی به نمایش گذاشته می شود تا قلعه های قرون وسطایی، زمین های گلف در کلاس جهانی، سواحل شنی طلایی، دهکده های سنگفرش شده تحت سلطه کلیساهای زیبا و شهرهای جذابی که در آن فرهنگ غنی، غذاهای افسانه ای و زندگی شبانه پرهیاهو به تپش افتاده اند.

پرتغال در سواحل غربی شبه جزیره ایبری در جنوب اروپا واقع شده است و به دلیل آب و هوای ایده آل، هزینه های سفر مقرون به صرفه و جاذبه های استثنایی یکی از پربازدیدترین کشورهای این قاره است. مقاصد مهم پرتغال شامل پایتخت این کشور، لیسبون، شهری با معماری زیبای تاریخی، یکی از بزرگترین آکواریوم های اروپا، غذاهای لذیذ و موسیقی متمایز فادو است.

پورتو بدیهی است که به خاطر شراب بندری اش مشهور است. کانال‌ ها و پل ‌های زیبای آویرو آن را به ونیز تشبیه می‌کنند، در حالی که Obidos به دلیل زیبایی رمانتیک و مجموعه برتر گلف، پرایا دل ری، مورد علاقه است. سینترا دارای یک قلعه خارق‌العاده به نام کاخ پنا است، در حالی که کویمبرا و اوورا دارای گنجینه ‌های تاریخی هستند. جغرافیای متنوع پرتغال از کوه ‌های سرسبز و تاکستان ‌های شمال گرفته تا زمین‌ های کشاورزی و روستاهای قرون وسطایی منطقه مرکزی تا سواحل پر زرق و برق آلگاروه در امتداد خط ساحلی جنوبی را شامل می‌شود. همچنین مجمع الجزایر آزور و مادیرا متعلق به پرتغال اما در اقیانوس اطلس قرار دارند که به خاطر مناظر سرسبز و باغ های گل شهرت دارند.

کاخ پنا از جذاب ترین مکان های دیدنی پرتغال

کاخ پنا که از جذاب ترین مکان های دیدنی پرتغال است، در جنوب پرتغال، بر فراز سائوپدرو د پنافریم سینترا، قلعه پنا پالاس قرار و بر بالای تپه‌ های سرسبز، پوشیده از رنگ ‌های روشن و پوشش افق سینترا قرار دارد. کاخ پنا سینترا که به سبک رومی، نئومانولین و اندکی از معماری موری می باشد، به نقطه اوج طراحی رمانتیک در پرتغال تبدیل شده است. گردشگران در یک روز صاف، حتی می توانند آن را از لیسبون ببینند. چه بازدیدکنندگان در حال عبور از سینترا باشند و چه در مسیر لیسبون، این گوهر قلعه ارزش بازدید را دارد.

مهمترین اطلاعاتی که گردشگران برای بازدید از کاخ پنا باید از آنها آگاه باشند عبارتند از:

  • بهترین زمان بازدید از کاخ پنا ساعت 10 صبح تا 12 ظهر می باشد.
  • بهترین مدت زمان مشاهده کاخ پنا بین 2 تا 3 ساعت می باشد.
  • نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به کاخ پنا Palacio da Pena می باشد.
  • قیمت بلیط (شروع) بازدید از کاخ پنا €14 (یورو) می باششد.

کاخ پنا در سینترا و در حدود 4 کیلومتری کاخ ملی سینترا قرار دارد و با اتوبوس، قطار و ماشین به راحتی قابل دسترسی است. به دلایل ایمنی پس از تعطیلی، توصیه می شود بازدیدکنندگان قبل از ورود به محل، بلیط خود را به صورت آنلاین رزرو کنند. سفر افراد در کاخ پنا حتی قبل از اینکه به درهای کاخ برسند شروع می شود. اگر افراد ماشین خود را در اولین نقطه پارک پارک کنند، صعود آنها به بالای تپه ماجراجویی و زیبا است. در حالی که به سمت ورودی اصلی کاخ بروند، می توانند در کنار گونه های مختلف گیاهان و درختان از سراسر جهان قدم بزنند.

لیسبون از اصلی ترین مکان های دیدنی پرتغال

شهر زیبا، جذاب و پر جنب و جوش لیسبون ترکیبی از معماری تاریخی و زندگی مدرن است. در پایتخت پرتغال چیزهای زیادی برای دیدن و انجام دادن وجود دارد که گردشگران هرگز خود را درگیر کارهایی که باید انجام دهند نخواهند دید. مسافران می توانند از صحنه غذاخوری پویا آن لذت ببرند، در مورد فرهنگ غنی بیاموزند و شب ها را در زندگی شبانه پر انرژی بگذرانند. آب و هوای لیسبون در تمام طول سال گرم است و به عنوان یکی از جذاب ترین شهرهای اروپا، جای تعجب ندارد که بازدیدکنندگان بیشتری را جذب می کند. اکثر افرادی که برای بازدید از مکان های دیدنی پرتغال وارد این کشور می کنند، سفر خود را از لیسبون شروع می کنند.

در نمودار زیر تعداد گردشگران پرتغال از اوایل سال 2021 تا اواسط سال 2022 براساس منطقه بررسی شده اند:

تعداد گردشگران پرتغال

گردشگری یکی از مهم ترین صنایع پرتغال است و لیسبون اصلی ترین نقطه ای است که گردشگران به آنجا می آیند. به همین دلیل، لیسبون علاوه بر این که یک مقصد عالی برای سفر و بازدید از مکان های دیدنی پرتغال به شمار می رود، همچنین یکی از بهترین شهرها برای کار در پرتغال می باشد. البته برای این که متقاضیان قادر به مهاجرت کاری به پرتغال و زندگی در لیسبون باشند در اولین گام باید از مراحل دریافت ویزای کاری مطلع باشند.

مراحل دریافت ویزای کاری پرتغال عبارتند از:

مراحلامور
1کاریابی از طریق آژانس های معتبر
2جمع آوری مدارک لازم برای ارائه به سفارت
3تکمیل فرم درخواست ویزا با ارائه مدارک کامل
4رزرو وقت سفارت و مراجعه به سفارت برای دریافت ویزا
5اقدام به دریافت مجوز کار بعد از دریافت ویزا
6سفر به پرتغال به همراه تمامی مدارک

پارک ملی پندا گروس از بهترین مکان های دیدنی پرتغال

پارک ملی پندا گروس که در منطقه وسیعی واقع شده است در شمال غربی پرتغال در مرز اسپانیا قرار دارد. تنها پارک ملی در این کشور، مجموعه ای خیره کننده از اکوسیستم ها و مناظر مختلف را در بر می گیرد که بیشتر این پارک کوهستانی است. در میان دره‌های وسیع و تپه ‌های پرآب آن، مراتع پر از گل، جنگل‌ های سرسبز، و مسیرهای پیاده ‌روی زیبا قرار دارند. این پارک علاوه بر مناظر عالی خود، محل سکونتگاه ‌های عالی و دهکده ‌های چند صد ساله ‌ای است که سنت ‌ها و شیوه‌ های زندگی غنی خود را حفظ کرده ‌اند. این پارک 703 کیلومتر مربعی که در میان چهار توده گرانیتی چشمگیر در شمالی ‌ترین بخش پرتغال گسترده شده است، قله‌ های پر از تخته سنگ، دره ‌های پر بارش و جنگل‌ های سرسبز بلوط و کاج معطر را در بر می‌گیرد.

همچنین بیش از 100 روستای گرانیتی را در خود جای داده است که از بسیاری جهات، از زمان تأسیس پرتغال در قرن 12 تغییر چندانی نکرده اند. قدیمی‌ترین روستاها هنوز روش‌های قدیمی خود را حفظ کرده‌اند و در اینجا زنانی را می توان دید که لباس‌های سیاه پوشیده ‌اند و گاوها را در کنار خیابان ‌های سنگ ‌فرش ‌شده می ‌برند و چوپان ‌هایی که دام ‌های خود را برای چند ماه در چمنزارها می ‌چرخانند. حیواناتی مانند گرگ، گراز، گورکن، سمور، آهو و اسب وحشی هنوز در خلوت ترین مناطق پارک ملی پندا گروس زندگی می کنند.

پارک ملی پندا گروس از بهترین مکان های دیدنی پرتغال

آشنایی با برج بلم واقع در پایتخت پرتغال

یکی از نمادین ‌ترین مناظر لیسبون، برج بلم است که در دهانه رودخانه تاگوس قرار دارد و آب‌ های وسیع اقیانوس اطلس در دوردست ‌ها قرار دارد. سنگر و برج سنگ آهک سفید درخشان که در سال 1519 ساخته شد، اغلب به عنوان نمادی از عصر اکتشافات دیده می شود. از اینجا بود که کاشفان پرتغالی سفرهای خود را آغاز کردند. این برج علیرغم داشتن بخشی از سیستم دفاعی شهر، معماری نفیس مانولین را با تزئینات ظریف زیادی به نمایش می گذارد. علاوه بر حصارهای جذاب و برجک های زیبا، آجرکاری های درخشان و نقوش دریایی است، در حالی که می توان از برج مراقبت از مناظر الهی رودخانه لذت برد. برج بلم اولین بار برای دفاع از لیسبون ساخته شد. سال ها بعد به فانوس دریایی تبدیل شد و بعدها همچنان به مرکز گمرک تبدیل شد.

این برج دارای پنج طبقه است که به یک تراس پشت بام منتهی می شود.

طبقات از پایین به بالا عبارتند از:

  • تالار فرماندار
  • تالار پادشاهان
  • سالن تماشاگران
  • کلیسای کوچک
  • تراس پشت بام

برای دریافت اطلاعات کامل تر از شرایط سفر به پرتغال، مکان های دیدنی پرتغال و همچنین قوانین و هزینه های مهاجرت به پرتغال برای کار، تحصیل و یا شروع کسب و کار و ثبت شرکت هموطنان می توانند با مختصصان مجرب موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *