ویترین

ویزای تحصیلی آلبانی

ویزای تحصیلی آلبانی

ویزای تحصیلی آلبانی به یک تبعه خارجی امکان مهاجرت موقت به آلبانی را برای گذراندن دوره تحصیلی در این کشور می دهد. تحصیل در آلبانی یک گزینه محبوب برای دانشجویان کارشناسی در سراسر جهان است و تیم گش.ر با انبوهی از مؤسسات آموزشی، سابقه ای طولانی از تعالی در یادگیری ارائه می دهد. مهاجرت به آلبانی در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته است که بخشی از آن به دلیل سیاست مهاجرت نسبتا لیبرال همراه با کیفیت بالای زندگی است که می توان در این کشور به دست آورد. ویزای تحصیلی آلبانی به دارندگان این امکان را می دهد که تا زمانی که برای کمک به حمایت از خود و افراد تحت تکفل نیاز دارند دوره خود را تکمیل کنند (به صورت محدود) در آلبانی زندگی و کار کنند. برای تحصیل دانشجو در آلبانی به ویزای تحصیلی نیاز است که فقط توسط اداره مهاجرت آلبانی صادر می شود.

براساس قوانین رسمی برای خارجی ها، درخواست ویزا از یک خارجی حداکثر 90 روز قبل از تاریخ برنامه ریزی شده ورود به جمهوری آلبانی در یک پست دیپلماتیک و یا کنسولی جمهوری آلبانی در خارج از کشور انجام می شود. یک واقعیت مهم این است که کشورهای اتحادیه اروپا از این ویزا معاف هستند. دانشجویان باید برای ویزای نوع D درخواست دهند که برای اتباع خارجی صادر می شود که به دنبال اقامت بیش از 90 روز در جمهوری آلبانی به مدت 180 روز هستند. این ویزا با اعتبار یک سال، مدت اقامت 90 روز، با یک، دو یا چند ورودی و خروجی صادر می شود که به دارنده این اجازه را می دهد تا پس از ورود به جمهوری آلبانی برای اخذ اقامت اقدام کند. در ادامه این نوشتار، متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت اطلاعات کاملی درباره شرایط تحصیل و اخذ ویزای تحصیلی آلبانی جمع آوری کرده اند.

شرایط تحصیل در آلبانی

آلبانی در شبه جزیره بالکان در جنوب شرقی اروپا قرار دارد، کشوری کوچک با خطوط ساحلی در دریاهای آدریاتیک و ایونی و داخلی کوهستانی. در چند سال گذشته، آلبانی در زمینه های مختلف آموزشی و تحصیلی در سطح عالی توسعه چشمگیری را تجربه کرده است. دانشگاه ‌ها و دانشکده‌ های برتری در این کشور وجود دارند که آموزش با کیفیتی را بر اساس الگوی سیستم آموزشی آمریکایی یا بریتانیایی ارائه می‌کنند و تاکید یا توجه خاصی به جامعه دانشجویان بین‌المللی روزافزون آن دارند. آلبانی مقصد تحصیلی به طور مستمر رضایت زیادی را به دانشجویان در حین تحصیل برای رویاهای تحصیلی خود داده است. آلبانی دارای برنامه ‌های آموزش انگلیسی است که با سبک یادگیری دانشجویان مطابقت دارد، جایی که مردم به زبان انگلیسی با لهجه آلبانیایی منحصر به فرد خود صحبت می‌ کنند.

توزیع فارغ التحصیلان دانشگاه های آلبانی براساس رشته تحصیلی به صورت زیر می باشد:

توزیع فارغ التحصیلان دانشگاه های آلبانی بر اساس رشته تحصیلی

اکثر دانشگاه ‌های آلبانی از برنامه درسی مبتنی بر اتحادیه اروپا پیروی می‌کنند که به دانشجویان اطمینان می ‌دهد که بهترین‌ ها را در آنجا مطالعه می‌ کنند. همچنین، از آنجایی که آلبانی یک کشور اروپایی است، فرصت‌ های زیادی برای انجام دوره ‌های کارآموزی در کشورهای اروپایی و همچنین در بریتانیا، روسیه و سایر کشورها وجود دارد که دنیایی از فرصت های جهانی را باز می کند. در آلبانی موسسات پزشکی مختلفی وجود دارد و در سراسر دانشگاه ها، صدها دانش پژوه از مناطق مختلف جهان در حال تحصیل پزشکی در آلبانی هستند، که جامعه بزرگی از افراد همفکر و همچنین دانشمندان متفاوت را تضمین می کند. دانشجویان قادر خواهند بود به یک مدرک بین المللی شناخته شده در زمینه پزشکی دست یابند.

از شرایط دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا با خبر شو!

اخذ ویزای تحصیلی آلبانی

دلایل زیادی وجود دارد که دانشجو آلبانی را به عنوان مقصد بین المللی خود برای تحصیل انتخاب کند. دانشجویان برای فرهنگ غنی و نیازهای متنوع اقتصاد به اینجا می آیند. برخی باقی می مانند و کار می کنند، اگرچه سطح بالایی از رقابت برای مشاغل در بسیاری از زمینه ها وجود دارد. دانشجویان بین المللی انواع مطالعات تحقیقاتی را پیدا خواهند کرد، اما بسیاری از آنها می توانند فرصتی را برای دانشجویان فراهم کنند تا بخشی از رشته پزشکی باشند. به طور کلی، این کشور امن است، آموزش مقرون به صرفه ارائه می دهد و هزینه زندگی پایینی دارد و همچنین در مرکز قرار دارد و سفر به اروپا را آسان می کند.

دانشجویان بین المللی باید برای ویزای نوع D یا ویزای بلند مدت اقدام کنند که برای اتباع خارجی صادر می شود که باید 90 روز در یک دوره 180 روزه در کشور بمانند. شایان ذکر است که دارندگان ویزای شینگن و کسانی که دارای مجوز اقامت از ایالات متحده یا بریتانیا هستند نیازی به درخواست ویزای تحصیلی آلبانی ندارند. با این حال، آنها باید یکی ویزا دریافت کنند زیرا این یک مورد نیاز برای مجوز اقامت تحصیلی در آلبانی است. این فرم دیگری است که دانشجویان خارجی باید هنگام ورود به آلبانی دریافت کنند. حداقل زمان پردازش ویزای تحصیلی آلبانی 2 ماع از زمان ثبت درخواست می باشد و متقاضیان باید به نوبت درخواست خود را اعلام کنند.

اخذ ویزای تحصیلی آلبانی

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی آلبانی

6 شرایط و مدارک اصلی برای دریافت ویزای تحصیلی آلبانی عبارتند از:

مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی آلبانیشرایط لازم برای اخذ ویزای تحصیلی آلبانی
فرم درخواست ویزا، تکمیل و امضا شدهپاسپورت معتبر با حداقل 6 ماه اعتبار
گذرنامه یا کپی سند مسافرتیدریافت یک نامه پذیرش از کالج یا دانشگاه ثبت نام شده
نامه پذیرشنشان دادن مدارکی مبنی بر حمایت مالی برای اقامت و تحصیل در آلبانی
مدرک حمایت مالی برای تحصیل و اقامت در آلبانیاثبات نداشتن سوابق کیفری
کپی بیمه سلامت مسافرتیداشتن بیمه سلامت مسافرتی معتبر در آلبانی
رسید پرداخت هزینه ویزاپرداخت هزینه ویزا

مراحل دریافت ویزای تحصیلی آلبانی

دریافت ویزای تحصیلی آلبانی همانند اکثر کشورهای اروپایی در چندین مرحله اصلی انجام می شود.

مراحل دریافت ویزای تحصیلی آلبانی عبارتند از:

  1. جمع آوری مدارک برای اخذ پذیرش تحصیلی از دانشگاه مربوطه
  2. دریافت نامه پذیرش از دانشگاه معتبر در آلبانی
  3. جمع آوری مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزا
  4. رزرو وقت سفارت آلبانی
  5. حضور در جلسه ملاقات و اعلام درخواست ویزای تحصیلی آلبانی با ارائه مدارک
  6. پرداخت هزینه های مربوطه
  7. انتظار برای پردازش ویزا
  8. دریافت ویزا و ورود به خاک آلبانی

شرایط دریافت ویزای تحصیلی کانادا

متقاضیان می توانند برای انجام تمامی امور حقوقی و مهاجرتی خود به موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مراجعه کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *