ویترین

ویزای تحصیلی مالدیو

ویزای تحصیلی مالدیو

ویزای تحصیلی مالدیو به عنوان ویزای S1 تحصیلی شناخته می شود و دانشجویان می توانند با برآورده کردن شرایط لازم، این ویزا را دریافت کنند. در این کشور جزیره ‌ای نه تنها فرصت های بی شماری برای سپری کردن اوقات فراغت گردشگران وجود دارد، بلکه دانشجویان بین المللی نیز می توانند در این کشور از فرصت های مختلف آموزشی بهره مند شوند. اما اولین گام جهت مهاجرت تحصیلی به مالدیو، اخذ ویزای تحصیلی این کشور می باشد که متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله نگاهی دقیق تر به این موضوع خواهند داشت.

الزامات اخذ ویزای تحصیلی مالدیو

با توجه به این که یک دانشجو از چه کشوری اقدام به دریافت ویزای تحصیلی مالدیو می کند، ممکن است شرایط و الزامات دریافت این ویزای متفاوت باشد و امکان تغییر آن در هر سال تحصیلی وجود دارد. با این حال، در این بخش قصد داریم به برخی از مهمترین الزامات اخذ ویزای تحصیل در سطوح مختلف در این جزیره اشاره کنیم که تمامی دانشجویان بین المللی جهت تحصیل در این کشور باید آنها را رعایت کنند. ویزای تحصیل در مالدیو به دانشجویان این اجازه را می دهد تا جهت تحصیل به این کشور مهاجرت کنند، اما قبل از دریافت آن متقاضیان باید مدارک و اسناد مورد نظر را جمع آوری کنند، شرایط را برآورده کنند و سپس درخواست خود را به سفارت یا کنسولگری مالدیو در کشور خود اعلام کنند. در باب تحصیل در مالدیو لینک فوق را مطالعه کنید.


جمع آوری مدارک اصلی مانند کپی پاسپورت معتبر، فرم درخواست ویزای پر شده و امضا شده توسط دانشجو، 2 قطعه عکس جدید به اندازه پاسپورت، نامه پذیرش معتبر از دانشگاه مورد نظر در مالدیو، نامه دانشگاهی مبنی بر تایید پرداخت هزینه، کپی گواهی های دبیرستان، کالج یا دانشگاه مانند WASC، NECO، SSCE و غیره، ضمانت نامه با امضای حامی و دانشجو، صورت حساب بانکی و کارت واکسیناسیون توسط دانشجویان بین المللی که قصد دارند اقدام به دریافت ویزای تحصیلی این جزیره کنند، الزامی می باشد. یکی از مهمترین مواردی که دانشجویان خارجی برای تحصیل در مالدیو باید در نظر داشته باشند این است که آنها باید قادر به اثبات توان مالی خود جهت تحصیل در موسسات این کشور داشته باشند و همچنین ثابت کنند که سابقه کیفری ندارند. علاوه بر این، تمامی دانشجویان باید بر کل دوره تحصیلی خود در موسسات مالدیو بیمه درمانی معتبر باشند. در باب هزینه زندگی در مالدیو لینک فوق را بخوانید.

شرایط دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا

الزامات اخذ ویزای تحصیلی مالدیو

پروسه درخواست و اخذ ویزای تحصیلی مالدیو

پروسه درخواست و اخذ ویزای تحصیلی مالدیو شباهت زیادی به پروسه درخواست و اخذ ویزای تحصیلی سایر کشورهای دنیا دارد. در شکل زیر به طور دقیق به پروسه درخواست و اخذ ویزای تحصیلی این کشور اشاره شده است:

پروسه دریافت ویزای تحصیلی مالدیو

روند دریافت ویزای تحصیلی آلمان

با توجه به شکل بالا، دانشجویان در مرحله اول باید اقدام به اخذ پذیرش در یک دانشگاه معتبر در مالدیو کنند. بعد از این که دانشجو موفق به اخذ پذیرش در دانشگاه مورد نظر خود در این جزیره شد، می تواند با پرداخت هزینه های مربوطه، درخواست خود را جهت اخذ ویزای تحصیلی در مالدیو اعلام کند. دانشجویان حتما باید به موقع درخواست خود را اعلام کنند تا به در زمان مشخص در کلاس های درس دانشگاه مورد نظر خود در این کشور حاضر شوند. پس از دریافت ویزای تحصیلی، دانشجویان بین المللی می توانند 1 سال در مالدیو بمانند و پس از آن برای ادامه تحصیل باید ویزای خود را تمدید کنند.

فرآیند ویزای دانشجویی مالدیو

به نقل از mnu.edu.mv متقاضیان ورود با ویزای تحصیلی به مالدیو باید مراحل زیر را پست سر بگذرانند:

  1. ثبت نام در پورتال ایموگا
  2. ویزا را انتخاب کنید.
  3. پر کردن فرم (اطلاعات شخصی)
  4. پر کردن بخش «توسط حامیان مالی» (اگر بالای 18 سال دارید)

پیوست ها به شرح زیر است:

  • عکس (دانشجویی): پس زمینه سفید عکس اندازه گذرنامه (حداقل وضوح 200 نقطه در اینچ، 45 میلی متر در 35 میلی متر)
  • پر کردن (فرم درخواست IM21)
  • کپی صفحه اطلاعات پاسپورت
  • عکس پاسپورت
  • شناسنامه
  • سند ازدواج (در صورت وجود)
  • اسناد اضافی (پیشنهاد نامه ارائه شده توسط ثبت نام دانشگاه ملی مالدیو)

پس از تایید ویزای شما و ورود به مالدیو، 30 روز به شما فرصت داده می شود تا برای ویزای دانشجویی اقدام کنید. دریافت ویزای تحصیلی کشورهای مختل ممکن است پروسه ای پیچیده برای متقاضیان باشد، به همین دلیل، متقاضیان می توانند جهت اخذ ویزای تحصیلی کشور مورد علاقه خود، با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *