ویترین

کار در موریس

کار در موریس

با در نظر گرفتن موضوعات مختلف، کار در موریس به عنوان یک گزینه جهت کار در خارج از کشور، می تواند مناسب باشد. این کشور یک ایالت جزیره ای در اقیانوس هند است که در سواحل شرقی آفریقا قرار دارد و بخشی از جزایر ماسکارین می باشد و امروزه یکی از مرفه ترین کشورهای منطقه با اقتصاد باثبات است که در سال های اخیر همواره عملکرد خوبی از خود نشان داده است. افرادی که نگران این هستند که فرانسوی و موریتانی که معمولا در زندگی روزمره صحبت می شود صحبت نمی کنند، نباید نگران باشند، زیرا در موریس انگلیسی زبان غالب در تجارت و بازرگانی است. این کشور بسیار قابل دسترس تر از آن چیزی است که افراد فکر می کنند و با همراهی متخصصان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تا پایان این نوشتار، متقاضیان می توانند از دلیل آن آگاه شوند.

تا چند دهه پیش نیشکر صنعت اصلی موریس بود، اما تا حدودی افت داشته و اکنون 25% از کل درآمد صادراتی را به خود اختصاص داده است. تخمین زده می شود که 9% از نیروی کار در کشاورزی و ماهیگیری مشغول به کار هستند و صنعت نساجی یکی دیگر از عوامل موثر در اقتصاد محلی است. با توجه به زیبایی ‌های طبیعی جزیره، گردشگری سهم عمده ‌ای در اقتصاد کشور دارد، اما دولت اهمیت بخش‌ های دیگر را درک کرده و خدمات مالی به یک منطقه رشد تبدیل شده است. واضح است که کسب و کار در موریس نیاز به حرکت بیشتر در زنجیره ارزش دارد و تلاش هایی برای دستیابی به این امر در حال انجام است. این کشور جزیره ای با تثبیت خود به عنوان یک بهشت ​​مالیاتی، به پایگاهی محبوب برای شرکت های خارجی تبدیل شده است.

مروری بر سیستم مهاجرت و کار در موریس

سیستم مهاجرت و استخدام موریس مجموعه ای از سیاست ها و مقررات حاکم بر ورود و استخدام اتباع خارجی در جمهوری موریس است و این سیستم توسط اداره مهاجرت و مهاجرت این کشور اداره می شود. این طراحی شده است تا اطمینان حاصل شود که همه اتباع خارجی که به دنبال ورود و کار در موریس هستند، به درستی با رعایت تمام قوانین و مقررات مربوطه، مستند هستند.


سیستم مهاجرت و استخدام موریس به 3 دسته اصلی تقسیم می شود:

شرایط دریافت اقامت در موریس از طریق کار

دسته سفر شامل همه اشکال ورود به موریس از جمله ویزای بازدید کننده، ویزای تحصیلی و مجوز کار می باشد. رده کار همه اشکال استخدام و خوداشتغالی از جمله قراردادهای کوتاه مدت و بلند مدت را در بر می گیرد و مقوله اقامت تمامی اشکال اقامت دائم از جمله دائم، شهروندی و مجوزهای اقامت دائم را در بر می گیرد.

سیستم مهاجرت و استخدام در این جزیره به گونه ای طراحی شده است که اطمینان حاصل کند که تمام اتباع خارجی که وارد این کشور می شوند و در آن کار می کنند به درستی با رعایت تمام قوانین و مقررات مربوطه مستند شده اند. تمامی اتباع خارجی باید قبل از ورود به کشور، ویزاها و مجوزهای کاری لازم را دریافت کنند. سیستم مهاجرت و استخدام موریس همچنین شامل اقداماتی برای اطمینان از استخدام اتباع خارجی مطابق با قوانین و مقررات محلی، از جمله حداقل دستمزد و استانداردهای بهداشت و ایمنی است.

شرایط کار در نروژ

سیستم مهاجرت و استخدام موریس همچنین مشوق های زیادی را برای کارفرمایانی که اتباع خارجی را استخدام می کنند فراهم می کند که شامل موارد زیر است:

  • اعتبارات مالیاتی
  • معافیت از حق بیمه تامین اجتماعی
  • فراهم کردن فرصت شغلی

فرصت های کار در موریس

شرایط مختلف و رویدادهای اقتصادی باعث ایجاد شکاف در بازار کار موریس شده است. با رشد بخش های اقتصادی، دولت این کشور زیبا متعهد به توسعه مستمر شده است. این بدان معنا است که کشور از استعدادهای خارجی استقبال می ‌کند. در سال ‌های گذشته، فارغ ‌التحصیلان کافی برای پر کردن فرصت‌ های شغلی وجود نداشته است و داشتن متخصصان مناسب در زمینه‌های مرتبط برای پیشرفت اقتصادی یک کشور ضروری است. بنابراین، در حال حاضر انگیزه ای برای تحصیل و تقاضا برای مهارت های حرفه ای در موریس وجود دارد. به طور کلی، فرصت های کار در این کشور طیف گسترده ای از صنایع را در بر می گیرد.

در اینجا لیست کوتاهی از بخش های محبوب کار در موریس ارائه شده است:

  • فروش و بازاریابی
  • محاسبات و فناوری اطلاعات
  • مهندسی، تولید و ساخت و ساز
  • بهداشت و درمان و تامین اجتماعی
  • امور مالی (از جمله فین تک)

فرصت های کار در موریس

در زمینه های فوق مشاغل خاص با تقاضای بالا در موریس وجود دارد و افرادی که در این زمینه ها مشغول به کار هستند و دارای تجربه غنی در مشاغل مرتبط می باشند، می توانند از فرصت های بسیار خوب کاری بهره مند شود.

نمودار زیر به مقایسه متوسط حقوق ماهیانه بخش های محبوب کار در موریس اشاره می کند:

متوسط حقوق ماهیانه بخش های محبوب کار در موریس

الزامات کلیدی کار در موریس برای خارجی ها

موریس مقصدی جذاب برای بسیاری از خارجی هایی است که علاقه مند به زندگی و کار در این کشور هستند. با این حال، شرایط خاصی وجود دارد که برای واجد شرایط بودن برای اقامت و مجوز کار باید رعایت شود. اول از همه، داشتن پاسپورت و ویزای معتبر مورد نیاز است. گذرنامه باید حداقل 7 ماه از اعتبار آن در زمان درخواست باقی مانده باشد. علاوه بر این، برای ورود و اقامت در این کشور، ویزا نیز لازم است و ویزا را می توان از طریق اداره مهاجرت موریس دریافت کرد. لازم به ذکر است که متقاضیان برای اعطای مجوز کار باید یک پیشنهاد کاری یا قرارداد از یک کارفرمای موریس تایید شده داشته باشند. در پیشنهاد شغلی یا قرارداد باید عنوان شغلی، مدت زمان استخدام و حقوق مشخص شود. متقاضی همچنین باید مدارکی مبنی بر صلاحیت، مانند دیپلم یا گواهی، برای واجد شرایط بودن برای این شغل ارائه دهد.

فرایند کار در ایتالیا

جهت اخذ اقامت و کار در کشورهای برتر دنیا، متقاضیان می توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه بشند تا تمامی مراحل امور مربوطه را با موفقیت طی کنند.

امتیاز دهید

2 دیدگاه برای “کار در موریس

  1. نظام الدین گفت:

    من میخواهم در موریس درس بخوانم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      مقاله تحصیل در موریس رو مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *