ویترین

کار در پالائو

کار در پالائو

کار در پالائو یکی از مهم ترین نکاتی است که علاقمندان به زندگی در این کشور جزیره مانند باید به آن توجه ویژه داشته باشند. باید در نظر داشت که در شرایط کنونی، بررسی شاخص های عددی کمی در رابطه با کار در این کشور در دسترس است. حتی در رابطه با سطح درآمد در این کشور نیز اطلاعاتی دقیق در دسترس نیست. به همین دلیل نمی توان انتظار داشت که فرد به راحتی بتواند در این زمینه اطلاعات دقیقی به دست آورد.

  • بهترین زمینه های اشتغال در پالائو کدامند؟
  • سطح درآمد در پالائو چقدر است؟
  • نرخ بیکاری در این کشور چقدر است؟
  • محدودیت های کار در این کشور چگونه است؟
  • آیا می توان با کار در این کشور به اقامت دست پیدا کرد؟

در حال حاضر کار کردن در خارج از کشور یکی از بهترین روش های مهاجرتی به حساب می آید. افرادی که در یک کشور دیگر بتوانند کار کنند، به درآمد در سطح همان کشور دست پیدا می کنند، به اقامت دست پیدا خواهند کرد و پس از آن می توانند تابعیت دریافت کنند. محدودیت هایی نیز ممکن است وجود داشته باشد که باید آن ها را هم در نظر داشت. در رابطه با پالائو نیز ابهاماتی وجود دارد که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به آن ها رسیدگی خواهند کرد.

بررسی شرایط کار در پالائو

پالائو یکی از کشورهایی است که اقتصاد آن وابسته به صنعت توریسم است. دوره کورونا بیشترین فشارهای اقتصادی به شهروندان این کشور و دولت آن وارد شد. البته ماهیگیری نیز یکی از صنایع فعال در این کشور به حساب می آید. باید در نظر داشت که در حال حاضر مجددا توریسم است که بیشترین آورده مالی به این کشور را دارد و به همین دلیل است که دولت به کسب و کارهای وابسته به این صنعت توجه زیادی دارد.


باید در نظر داشت که مشاغل وابسته به علوم مهندسی در این کشور رواج بسیار اندکی دارد و مهندسین کشاورزی به مراتب شرایط بهتری در این کشور دارند. صنایع شیلات نیز همین شرایط را برای خود ایجاد می کنند. با توجه به این که زبان این کشور انگلیسی است حتی مترجمین هم شانس زیادی برای رسیدن به کار در این کشور نخواهند داشت.

جزئیات کار در آلمان

بررسی سطح درآمد در پالائو

یکی از مهم ترین شاخص هایی که حتما باید مورد ارزیابی قرار گیرد، سطح درآمد در یک کشور برای کار است. پالائو را می توان به عنوان یکی از کشورهایی دانست که سطح درآمد در آن با توجه به هزینه های زندگی چندان بالا نیست. بسیاری از شهروندان این کشور نمی توانند درآمد کافی برای تامین مخارج خود را به دست آورند.

به طور کلی اما افرادی که دارای تخصص باشند، شانس خوبی برای زندگی در این کشور با سطح درآمد بالا خواهند داشت. محدودیت هایی برای شهروندان خارجی به منظور کار وجود دارد اما در مجموع، سطح درآمد در این کشور برای آن ها معمولا بسیار مناسب است. نمودار زیر، متوسط سطح درآمد در پالائو را به تصویر می کشد.

متوسط درآمد در پالائو

بررسی شاخص های درآمدی در پالائو

نکات مهمی در رابطه با سطح درآمد در پالائو وجود دارد که باید آن ها را مورد ارزیابی قرار داد. به طور کلی تقریبا 20% افراد در این کشور کمتر از 1580$ (دلار) درآمد دارند. این یکی از مهم ترین نکات است. 65% نیز بین 1580$ تا 4050$ (دلار) درآمد کسب می کنند. تنها 15% از افراد هستند که درآمدی بیشتر به دست می آوردند. سطح درآمد در بین 5% از افراد بیشتر از 5180$ (دلار) در نظر گرفته شده است و این خود یک عامل نگران کننده به حساب می آید.

بررسی شاخص های درآمدی در پالائو

قوانین کاری در پالائو

افرادی که می خواهند در پالائو به کار مشغول شوند، باید اطلاعات بهینه درباره قوانین کار در این کشور را نیز در اختیار داشته باشند. محدودیت هایی برای کار در هر کشور وجود دارد که می تواند بسیاری از افراد را از مهاجرت خود منصرف سازد. برخی از مهم ترین قوانین موجود در بازار کار در پالائو عبارتند از:

  • شهروندان خارجی می توانند به صورت کار موقت تا 90 روز در این کشور بدون مجوز کار کنند
  • استخدام نیروی کار بلند مدت، مستلزم دریافت اجازه کار قانونی از مراجع ذی صلاح است.
  • ساعت کار در پالائو 8 ساعت در روز در نظر گرفته شده است
  • فرد برای ورود به پالائو به عنوان نیروی کار، باید قبل از ورود، تمام مجوزها را دریافت کند
  • تا 10 روز پس از ورود به پالائو تکرار تست های پزشکی و ارائه گواهی سلامت الزامی است

شرایط کلی کار در انگلستان

سوالات پرتکرار در رابطه با کار در پالائو

مهم ترین سوالاتی که همواره مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت با آن روبرو خواهند بود عبارتند از:

  • آیا امکان کار شهروندان خارجی در پالائو وجود دارد؟ بله، بر اساس آخرین داده های آماری، بیش از 5000 نیروی کار خارجی در این کشور مشغول کار هستند.
  • شرایط کار در پالائو برای شهروندان خارجی مناسب است؟ افرادی که تخصص داشته باشند، می توانند شرایط کاری مناسبی داشته باشند. باید در نظر داشت افراد شاغل در حوزه شیلات و کشاورزی و همچنین صنعت توریسم، بیشترین شانس را خواهند داشت.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *