ویزای تحصیلی

کالج نایاگرا کانادا

کالج نایاگرا کانادا

شما با تحصیل در کالج نایاگرا کانادا می توانید جزء 90% فارغ التحصیلان این کالج باشید که در طی کمتر از 6 ماه جذب بازار کار کانادا شده اند! پس با تحصیل در کالج مذکور شما علاوه بر دریافت آموزش های کیفیت برتر و مهارت آموزی عالی همچنین با کسب ویزای کاری 1 تا 3 ساله کانادا به فرصتهای اشتغال باورنکردنی در این کشور دست می یابید. از دیگر دلایل مهم برای انتخاب این کالج جهت ادامه تحصیل در کانادا این است که این کالج با ارائه برترین خدمات آموزشی و نیز رعایت آخرین استانداردهای تحصیلی توانسته است که در طی 8 سال پیاپی از بین 24 کالج کانادا رتبه یک رضایتمندی دانشجویان را در استان آنتاریو کسب کند. کالج نایاگرا در سراسر کانادا از نظر تحقیق و پژوهش (research) و رضایتمندی دانشجویان جزو کالج های رنک یک محسوب می شود .

لازم به ذکر است که این کالج برتر کانادایی برنامه های تحصیلی خود را در طی دو مقطع لیسانس و فوق لیسانس به متقاضیان ارائه می دهد. اغلب برنامه های تحصیلی ارائه شده در این کالج نیز کاربردی و از جمله برنامه های تحصیلی منحصربفرد محسوب می شود. در ادامه همین مقاله گروه کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به معرفی انواع برنامه های تحصیلی کالج نایاگرا و شرایط تحصیل در آنها می پردازد.

آشنایی با کالج نایاگرا کانادا

کالج هنرهای کاربردی و فناوری نایاگرا (Niagara College of Applied Arts and Technology) که به صورت مخفف کالج نایاگرا نیز گفته می شود یک کالج دولتی در منطقه نایاگرای کانادا در جنوب اونتاریو می باشد. جایی که به قطب گردشگری و بیزینسی اونتاریو هم معروف است.

کلا این کالج دارای دو پردیس یا کمپ در منطقه بسیار زیبای نایاگرای کانادا می باشد:

دو پردیس یا کمپ در منطقه بسیار زیبای نایاگرای کانادا

این دو پردیس در مناطق خوش آب و هوای کانادا احداث شده اند و به خاطر فرهنگ گرم و پشتیبانی کننده از دانشجویان و نیز تعهد به برنامه های آموزشی معروف هستند. از این گذشته مکان استقرار آنها به گونه ای است که با شهرهای بزرگ کانادا فاصله چندانی ندارند.

در جدول زیر می توان زمان های رانندگی از این دو پردیس تا شهرهای بزرگ کانادا را مشاهده کرد:

شهرمدت زمان رانندگی
هامیلتون45 دقیقه
اوکویل55 دقیقه
میلتون60 دقیقه
تورنتو80 دقیقه

علاوه بر کمپس های فوق، کالج نیاگرا Danton Campus را در Danton تورنتو برای علاقه مندان فراهم نموده است که به شدت مورد استقبال دانشجویان کانادا قرار میگیرد. این کالج با قدمت حدود 50 سال در زمینه ارائه خدمات آموزشی پیشرفته و کسب رضایتمندی دانشجویان نیز پیشگام حدود 24 کالج در سطح کانادا می باشد.

اگر بخواهیم به دلایل تحصیل در این کالج مدرن کانادا اشاره کنیم بایستی به موارد زیر بپردازیم:

  • وجود امکانات آموزشی در کلاس جهانی
  • ادامه تحصیل در نقطه تجاری و گردشگری کانادا
  • امکان دسترسی سریع و آسان به شهرهای بزرگ کانادا
  • هزینه تحصیلی مقرون به صرفه درکنار امکان کار دانشجویی
  • ارائه معرفی نامه شغلی به دانشجویان پس از فارغ التحصیلی
  • مهارت آموزی تا حد ورود به بازار کار کانادا
  • تضمین اخذ ویزای کاری کانادا (با اعتبار 1 تا 3 سال) توسط این کالج

آشنایی با برنامه های تحصیلی کالج نایاگرا در کانادا

آشنایی با برنامه های تحصیلی کالج نایاگرا در کانادا

کلا هدف اصلی کالج نایاگرا از آموزش دانشجویان مهارت آموزی و آماده سازی این دانشجویان به منظور ورود به بازار کار می باشد. به همین دلیل نیز طبق آمار بیش از 90% از فارغ التحصیلان از این کالج جذب بازار کار کانادا می شوند.

در شرایط فعلی نیز امکان تحصیل در کالج نایاگرا کانادا در 2 مقطع کارشناسی یا Under Graduate و فوق لیسانس یا Graduate برای متقاضیان فراهم است:

  • مقطع Under Graduate: برنامه تحصیلی دانشجویان در مقطع لیسانس مدیریت بازرگانی عمومی بوده و دانشجویان این برنامه را در عرض 4 ترم (2 سال) به اتمام می رسانند. دانشجویان پس از فارغ التحصیلی می توانند به ویزای کاری 3 ساله تضمینی دست یافته و پس از طی این مدت کاری نیز برای اخذ اقامت دائم کانادا (PR) مهیا شوند.
  • مقطع Graduate: در قالب این مقطع تحصیلی یکساله دانشجویان می توانند پذیرش خود را در یکی از 3 برنامه تحصیلی (شامل مدیریت بازرگانی بین المللی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت هتلداری و گردشگری) گرفته و پس از اتمام تحصیلاتشان برای اخذ ویزای کاری یک ساله آماده شوند.

شرایط پذیرش دانشجو در کالج نایاگرا کانادا

قبل از هر گونه اقدامی برای پذیرش از کالج نایاگرا کانادا می بایست حتما با مهلت پذیرش این کالج آشنا باشید. برای اطلاع از تاریخ های مهم یا Important dates نیز ابتداء شما باید از تاریخ شروع برنامه تحصیلی خود در این کالج اطلاع داشته باشید و سپس به سراغ مهلت پذیرش و اقدمات بعدی بروید. همان طوری که در مطالب فوق نیز بیان شد، امکان تحصیل در کالج نایاگرا کانادا در دو مقطع لیسانس و فوق لیسانس برای متقاضیان فراهم می باشد. مسلما شرایط و مدارک لازم برای پذیرش در این دو مقطع تحصیلی از کالج نایاگرا کانادا نیز از هم متفاوت می باشد.

به هر حال شرایط اصلی جهت پذیرش از کالج مذکور در دو مقطع لیسانس و فوق لیسانس از قرار ذیل می باشد:

شرایط اصلی جهت پذیرش از کالج نیاگرا در دو مقطع لیسانس و فوق لیسانس

فرآیند پذیرش از کالج نیاگرا کانادا چگونه است؟

اما نحوه پذیرش از کالج نایاگرا کانادا نیز آسان بوده و کافی است که متقاضیان وارد آدرس وب سایت دانشگاه (https://www.niagaracollege.ca/) شده و از بخش Admissions وارد قسمت LOGIN TO MYNC شده و با وارد کردن ایمیل و پسورد خود حساب کاربری ایجاد نمایند. پس از تکمیل حساب کاربری است که آنها برنامه تحصیلی موردنظرشان را انتخاب کرده و به سراغ تکمیل فرم درخواست و بارگذاری اسکن مدارک می روند. در پایان نیز هزینه درخواست که حدود 100$ (دلار) و غیرقابل برگشت است را به حساب کالج واریز می کنند تا به این صورت درخواستشان را ارسال نمایند.

کل فرآیند پذیرش از کالج نایاگرا را در نمودار زیر مشاهده می کنید:

کل فرآیند پذیرش از کالج نایاگرا

شهریه دانشجویان در کالج نایاگرا کانادا

با کمی تامل در لیست شهریه های دانشجویی در کالج نایاگرا و مقایسه آن با شهریه سایر کالج ها و دانشگاه های کانادایی می توان به مقرون به صرفه بودن تحصیل در این کالج اذعان کرد. در حال حاضر سطح شهریه های این کالج بسته به برنامه تحصیلی و مقطع آموزشی هر دانشجو متفاوت بوده است.

اما این هزینه با توجه به برنامه تحصیلی بطور متوسط سالیانه از قرار ذیل می باشد:

 برنامه تحصیلیهزینه سالیانه (دلار کانادا)
مدیریت بازرگانی عمومی (لیسانس)$16175
مدیریت بازرگانی بین المللی (فوق لیسانس)$17425
مدیریت منابع انسانی (فوق لیسانس)$17425
مدیریت گردشگری و هتلداری (فوق لیسانس)$17425

مسئله اقامت دانشجویان کالج نایاگرا

یکی از دغدغه های اصلی دانشجویان علاقه مند تحصیل در کالج نایاگرا کانادا نیز بحث رزرو محل اقامت آنهاست. چراکه رزرو محل اقامت نه تنها برای روشن شدن تکلیف اسکان دانشجویان بلکه گواهی رزرو محل اقامت جزء مدارک ضروری برای اخذ ویزای تحصیل در کانادا نیز محسوب می شود. در این مورد نیز دانشجویان بر حسب سطح بودجه مالی و نیز تمایل خود به گزینه های متنوعی دسترسی دارند. در حال حاضر نیز متوسط هزینه اجاره خانه دانشجویی در اطراف کمپ کالج نایاگرا بین 500$ الی 2000$ (دلار) متغیر است.

در زیر با 4 نوع اقامت دانشجوئی در منطقه نایاگرا و هزینه آنها آشنا می شوید:

  • مهمانسرا: 30 روزه ماهیانه حدود 850$ (دلار)
  • همخانگی یا هوم استی: 2 ماهه ماهیانه حدود 850$ (دلار)
  • خوابگاه: ماهیانه حدود 500$ (دلار)
  • آپارتمان شخصی: ماهیانه بین 450 الی 600$ (دلار)

در شرایط کنونی یکی از بهترین و سریعترین روش های مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت این کشور تحصیل در کالج نایاگراست. چراکه این کالج ضمن آموزش دانشجویان همچنین زمینه اشتغال و کسب ویزای کار (1 تا 3 ساله) را نیز برای آنها فراهم می کند. پس شما نیز می توانید ازطریق مشاوره های دریافتی از کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت خود را برای اخذ پذیرش از این کالج و دریافت ویزای تحصیلی کانادا آماده کنید.

سوالات پرتکرار در خصوص کالج نایاگرا کانادا

در بخش موخره به مهم ترین سوالات شما پاسخ داده می شود:

  • فرآیند پذیرش از کالج نیاگرا کانادا چگونه است؟ اما نحوه پذیرش از کالج نایاگرا کانادا نیز آسان بوده و کافی است که متقاضیان وارد آدرس وب سایت دانشگاه (https://www.niagaracollege.ca/) شده و از بخش Admissions وارد قسمت LOGIN TO MYNC شده و با وارد کردن ایمیل و پسورد خود حساب کاربری ایجاد نمایند. پس از تکمیل حساب کاربری است که آنها برنامه تحصیلی موردنظرشان را انتخاب کرده و به سراغ تکمیل فرم درخواست و بارگذاری اسکن مدارک می روند. در پایان نیز هزینه درخواست که حدود 100$ (دلار) و غیرقابل برگشت است را به حساب کالج واریز می کنند تا به این صورت درخواستشان را ارسال نمایند.
  • آشنایی با کالج نایاگرا کانادا به چه صورت است؟ کالج هنرهای کاربردی و فناوری نایاگرا (Niagara College of Applied Arts and Technology) که به صورت مخفف کالج نایاگرا نیز گفته می شود یک کالج دولتی در منطقه نایاگرای کانادا در جنوب اونتاریو می باشد. جایی که به قطب گردشگری و بیزینسی اونتاریو هم معروف است.
4.8/5 - (6 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *