ویزای کاری

بازار کار رشته NET Developer. در سوئیس

بازار کار رشته NET Developer. در سوئیس

مطمئنا سوالات و فرصت های زیادی درباره بازار کار رشته NET Developer. در سوئیس برای فارغ التحصیلان رشته علوم کامپیوتر به وجود آمده است. اینکه برای استخدام در این رشته در شرکت های سوئیسی چه شرایط و مدارکی لازم است؟ برای شروع فرآیند کاریابی رشته NET Developer. در کشور سوئیس از کجا و چگونه باید شروع کرد؟ اصلا شرایط بازار کار این رشته در سوئیس چگونه است و آیا متخصصان ایرانی شانسی برای استخدام در این کشور دارند؟ و اگر جواب مثبت است پس ایرانیان چگونه می توانند برای اخذ ویزای کاری سوئیس اقدام کنند؟ تیم کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در همین مقاله به تک تک این سوالات پاسخ خواهد داد پس تا آخر با ما همراه باشید.

وضعیت کار برای متخصصان رشته NET Developer. در سوئیس؟

از سویی کار متخصصان NET Developer. در سوئیس مطابق قوانین کار این کشور می باشد. و از سوی دیگر متخصصان و مهندسان این رشته نیز بمانند دیگر شاغلین در سوئیس از حقوق و مزایای کار در سوئیس برخوردارند. و طبق آمار سال 2022 این دسته از شاغلین در کشور سوئیس سالیان به طور متوسط درآمدی در حدود CHF128000 (فرانک سوئیس) دارند که بسته به تجربه کاری این متخصصان ممکن است از منیمم CHF66600 (فرانک سوئیس) تا ماکسیمم CHF196000 (فرانک سوئیس) نیز متغیر باشد. واقعیتی که نمود آماری و عددی آن را می توان در نمودار زیر مشاهده کرد:

رنج درآمدی متخصصان NET Developer. در سوئیس

بنابراین آنچه که بیشترین اثرگذاری را بر روی سطح درآمدی این متخصصان در سوئیس دارد شامل میزان تحصیلات و نیز سابقه کاری آنهاست. به همین دلیل نیز بهترین شرایط کاری و استخدامی متخصصان NET Developer. در سوئیس از این قرار است:

  • اولا متقاضی کار به عنوان NET Developer. دارای سابقه کاری 5 تا 10 ساله باشد
  • دوما متقاضی کار به عنوان NET Developer. دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته های علوم کامپیوتر باشد.

در مورد اولی متخصص NET Developer. در کشور سوئیس به درصد افزایش درآمدی 36% و در مورد دومی نیز همین متخصص می تواند به درصد افزایش درآمدی حدود 29% دست یابد.

شرایط ورود به بازار کار رشته NET Developer. در سوئیس

شرایط ورود به بازار کار رشته NET Developer. در سوئیس

شرکت ها و موسسات مختلفی در کشور سوئیس وجود دارند که برای تکمیل کادر فنی خود نیازمند استخدام متخصصان NET Developer. هستند. اما سوال مهمی که برای اکثر متقاضیان مطرح می شود این است که شرایط مهم برای ورود به بازار کار رشته NET Developer. در سوئیس چیست و چگونه می توان در این بازار به کار ایده آل خود دست یافت؟ برای استخدام سریع و آسان به عنوان متخصص NET Developer. در سوئیس متخصصان این رشته بایستی:

  • اولا مدرک آکادمیک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد در رشته های علوم کامپیوتر داشته باشند.
  • دوما تجربه کاری چند ساله در این رشته داشته باشند.
  • سوما در هر دو زمینه توسعه دهی و برنامه نویسی از جمله برنامه نویسی C#، C++، Avaloq، Angular، AS400، CMS، Curam، Java، JavaScript، IOS و غیره تبحر کافی را داشته باشند.

بنابراین به نظر می رسد آنچه که برای کارفرماهای سوئیسی در استخدام متخصصان NET Developer. مهم است رزومه کاری (CV) آنهاست. پس اگر شما هم متقاضی کاریابی در سوئیس در قالب همین رشته هستید اولین کاری که باید انجام دهید تهیه و تنظیم یک CV کامل و بی نقص از خودتان می باشد.

کاریابی در بازار کار رشته NET Developer. در سوئیس

متخصصان و مهندسان رشته NET Developer. برای کاریابی در سوئیس کار خیلی آسانی پیش رو ندارند. آنها همزمان با کاریابی در سوئیس همچنین بایستی CV خود را هم آپلود و دانلود کنند. و پس از یافتن کار مورد نظرشان درخواست مکتوبشان را به شرکت سوئیسی ارائه دهند. تا از این طریق بتوانند در جلسه مصاحبه استخدامی آن شرکت حضور یافته و بخت خود را برای اخذ پیشنهاد کاری از سوئیس امتحان کنند. غالبا نیز مصاحبه های استخدامی در سوئیس به صورت آنلاین انجام میگیرد. در نمودار زیر نیز میتوان با کل مراحل کاریابی در سوئیس آشنا شد:

کاریابی در بازار کار رشته NET Developer. در سوئیس

اما آیا با بهترین و معروفترین وب سایت های کاریابی در سوئیس آشنا هستید؟ در لیست زیر شما را با برترین وب سایت های کاریابی در سوئیس 2022 آشنا می کنیم که اغلب متخصصان NET Developer. با استفاده از این وب سایت ها در سوئیس به کاریابی می پردازند:

  • EURES
  • Jobs
  • Jobscout 24
  • JobUp
  • Jobwinner
  • Seasonworkers
  • StepStone
  • Monster
  • Total jobs

ویزا برای متخصصان NET Developer. در سوئیس؟

مرحله پس از یافتن پیشنهاد کاری در سوئیس، متخصص NET Developer. می تواند برای اخذ ویزای کاری خود اقدام کند. ویزایی از نوع ویزاهای اقامت- طولانی سوئیس که تحت عنوان ویزای ملی یا ویزای توع D نیز شناخته می شود. این ویزا به شرطی به متقاضیان ارائه می شود که:

  • اولا او یک کارگر ماهر شناخته شده و دارای مدرک دانشگاهی و چندین سال سابقه کاری باشد.
  • دوما از قبل دارای پیشنهاد کاری از طرف کارفرمای سوئیسی باشد.
  • سوما شهروند اتحادیه اروپایی (EU) نباشد.
  • چهارما رشته شغلی او جزء سهمیه سالیانه ویزای کاری کشور سوئیس باشد.

پس بدین ترتیب نحوه اخذ ویزای کاری سوئیس از این قرار است که ابتداء متخصص یا مهندس NET Developer. بایستی به دنبال یافتن پیشنهاد کاری در سوئیس باشد. سپس او بایستی مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری را تکمیل کند. در نهایت کارفرمای سوئیسی می بایست برای اخذ مجوز اقامت اقدام نماید و همزمان با آن نیز کارجو نیز باید برای اخذ ویزای کار اقدام نماید. کل فرآیند توضیح داده شده نیز بدین قرار است:

ویزا برای متخصصان NET Developer. در سوئیس

به منظور دریافت مشاوره های بیشتر در خصوص مهاجرت به سوئیس در سال 2022 می توانید با مشاوران ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت درارتباط باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *