ویزای کاری

بازار کار رشته Java Developer در دانمارک

بازار کار رشته Java Developer در دانمارک

در مقاله حاضر قصد داریم همراه شما به تحلیل بازار کار رشته Java Developer در دانمارک و فرصت های این بازار برای کارجویان ایرانی بپردازیم. بنابراین در ادامه شما عزیزان با وضعیت این بازار کاری، شرایط کار متخصصان و مهندسان Java Developer در کشور دانمارک، عوامل مهم در افزایش شانس کاریابی کارجویان، مراحل کاریابی در این بازار کاری و نیز شرایط و مدارک لازم برای اخذ ویزای کاری دانمارک 2022 آشنا خواهید شد. پس اگر علاقه مند دریافت اطلاعات کاملی در خصوص این بازار کاری در دانمارک و نحوه کسب موفقیت در آن هستید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت همراه باشید.

شرایط بازار کار رشته Java Developer در دانمارک

ابتداء باید تعریفی از رشته Java Developer و نیز وظایف و مسئولیت های متخصصان این رشته داشته باشیم. این متخصصان غالبا در شرکت های دانمارکی به عنوان بخشی از یک تیم توسعه نرم افزاری کار می کنند. که وظیفه آنها نوشتن کد، آنالیز شرایط کاربر، رفع عیب و حل مسائل فنی و غیره می باشد. این متخصصان برای ورود به بازار کار رشته Java Developer در دانمارک و استخدام سریع و آسان توسط شرکت های دانمارکی بایستی دارای شرایط زیر باشند:

اولا از نظر مهارتی با تسلط کافی بر تکنولوژی های زیر اشراف خود را به رخ کارفرمایان دانمارکی بکشند. همان طوری که در این نمودار نیز ملاحظه می شود، بیشترین تبحر کارجویان رشته Java Developer بایستی در مورد تکنولوژی Java SE, EE باشد:

بیشترین تبحر کارجویان رشته Java Developer در دانمارک

ثانیا کارجویان رشته Java Developer بایستی دارای مدرک دانشگاهی معتبری باشند و هر چقدر مدرک بالاتری داشته باشند به همان مقدار شانس آنها برای جذب در شرکت های دانمارکی و نیز افزایش درصد دستمزدشان بالاتر خواهد رفت. و این موضوع را می توان با توجه به نمودار زیر متوجه شد:

سطح تحصیلات بر درآمد متخصصان Java Developer در دانمارک

ثالثا سابقه کاری متخصصان رشته Java Developer هم در استخدام سریع آنها و هم در بالا رفتن دستمزدشان نقش مهمی ایفاء می کند:

تاثیر سابقه کاری بر سطح درآمدی متخصصان رشته Java Developer در دانمارک

وضعیت کاری متخصصان رشته Java Developer در دانمارک

کارجویان این رشته در کشور دانمارک از شرایط، مزایا و امتیازات مشابهی با دیگر متخصصان برخوردارند. در حال حاضر میانگین درآمد این متخصصان در کشور دانمارک حدود DKK 696921 (کرون دانمارک) می باشد. و به تعبیر دیگر این متخصصان در هر ساعت می توانند درآمدی در حدود DKK 335 (کرون) کسب کنند. از این گذشته متخصصان Java Developer با سابقه کاری 1 الی 3 سال در کشور دانمارک به درآمدی در حدود DKK 491610 (کرون دانمارک) می رسند و این در حالی است که متخصصان همین رشته با سابقه کاری بالای 8 سال حتی تا DKK 862798 (کرون دانمارک) دست می یابند:

رنج درآمدی متخصصان Java Developer در دانمارک

پیش بینی می شود که سطح درآمدی این متخصصان تا سال 2027 یعنی در عرض نهایتا 5 سال به حدود DKK 761943 (کرون دانمارک) برسد. به عبارت دیگر سطح درآمدی این متخصصان در دانمارک در عرض 5 سال آینده تا 9% نیز افزایش خواهد یافت:

پیش بینی افزایش درآمد متخصصان Java Developer در دانمارک

نحوه ورود به بازار کار رشته Java Developer در دانمارک

برای ورود به بازار کار این رشته متقاضیان می بایست با مراحل و روند کاریابی در دانمارک 2022 آشنا باشند. اولین موضوعی هم که قبل از ورود به این بازار کاری می بایستی مورد توجه متقاضیان قرار گیرد این است که آنها از قبل بایستی با انجام اقدامات زیر شانس استخدام خود را افزایش دهند:

نحوه ورود به بازار کار رشته Java Developer در دانمارک

پس از تهیه مدارک فوق است که کارجوی رشته Java Developer در دانمارک می تواند از طرق مختلفی که در لیست زیر نیز بدان اشاره شده به جستجوی کار بپردازد:

  • سایت ها و پورتالهای کاریابی در دانمارک
  • موسسات معتبر کاریابی در دانمارک
  • روزنامه های دانمارکی
  • جستجوی کار حضوری در دانمارک

مسلما راحتترین و آسانترین شیوه کاریابی در دانمارک برای این دسته از کارجویان نیز از طریق وب سایت های کاریابی است که تعداد آنها نیز زیاد است. پس از اتمام مرحله کاریابی و یافتن شغل مورد نظر در دانمارک است که متقاضی می تواند درخواست (Application) خود را به انضمام CV و کاور لتری که قبلا تهیه کرده به کارفرمای دانمارکی ارسال کند. و در صورت موافقت کارفرمای دانمارکی است که او می تواند در جلسه مصاحبه شرکت کند. منتها قبل از شرکت در مصاحبه استخدامی بایستی دو نکته کاربردی و بسیار مهم مورد توجه کارجوی رشته Java Developer قرار گیرد:

  • اولا او به زبان انگلیسی و یا دانمارکی مسلط باشد.
  • دوما با تکنیک های یک مصاحبه خوب در دانمارک مثل خوشرویی، پوشیدن لباس رسمی، ارتباط چشمی، حفظ اطلاعات مختلف درباره شرکت دانمارکی و غیره آشنا باشد.

وضعیت کاری متخصصان رشته Java Developer در دانمارک

ویزای متخصصان رشته Java Developer در دانمارک

طبق قوانین کشور دانمارک، کلا برنامه نویس ها و Developer ها زیر دسته فناوری اطلاعات (IT) در لیست مثبت یا پوزیتیو لیست این کشور قرار می گیرند. و این بدان معناست که رشته شغلی Java Developer نیز جزء مشاغل مورد نیاز دانمارک محسوب می شود. از همین رو نیز این متخصصان پس از کاریابی در کشور دانمارک می توانند از اداره مهاجرت و استخدام بین المللی دانمارک (SIRI) درخوست ویزا دهند. بنابراین آنها برای قرارگیری در این دسته ویزایی بایستی دارای شرایط زیر باشند:

ویزای متخصصان رشته Java Developer در دانمارک

بنابراین کارجویان رشته Java Developer در دانمارک بایستی اولا دسته ویزای کار خود را با عنوان ویزای کار پوزیتیو لیست تعیین کنند. دوما پرونده درخواست به نام case order ID را تشکیل دهند. سوما هزینه ویزای کاری دانمارک را پرداخت کنند. چهارما مدارک ویزای کاری دانمارک را گردآوری بکنند. پنجما پرونده درخواستشان را به سفارت دانمارک تحویل دهند تا سفارت نیز پس از چک کردن آن را به اداره مهاجرت و استخدام بین المللی دانمارک (SIRI) ارسال کنند. ششما اطلاعات بیومتریک خود را نیز تحویل دهند و در نهایت آنها بایستی منتظر پاسخ ویزای خود از طریق سفارت دانمارک باشند. شما عزیزان به منظور آشنایی با مدارک لازم برای اخذ ویزای کار دانمارک و نحوه جمع آوری و تنظیم این مدارک می توانید با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *