مهاجرت

دریافت مستر کارت سوئد

دریافت مستر کارت سوئد

اهمیت دریافت مستر کارت سوئد هم اندازه اهمیت اخذ ویزای اقامت این کشور اروپایی است و بدون دریافت آن تقریبا زندگی مهاجران خارجی در سوئد بسیار سخت می شود. در حقیقت از همان پرداخت هزینه کنسولی درخواست اقامت سوئد تا پرداخت شهریه تحصیلی، پرداختانواع هزینه های زندگی و پرداخت مالیات بر درآمد در کشور سوئد با استفاده از کارت های اعتباری امکان پذیر است. برای دریافت این کارت های اعتباری در کشور سوئد شما به 3 گزینه مستر کارت فیزیکی، مستر کارت مجازی و کیف پول دیجیتال یا MasterPass دسترسی دارید.

  • شرایط دریافت مستر کارت سوئد چیست؟
  • تفاوت مستر کارت فیزیکی و مجازی سوئد چیست؟
  •  آیا می توان به عنوان شهروند خارجی مسترکارت سوئد را به دست آورد؟
  • مزایای دریافت این کارت اعتباری چیست؟
  • شرایط استفاده از مسترکارت در سوئد چیست؟
  • من برای افتتاح حساب بانکی در سوئد چه مدارکی لازم دارم؟
  • شرایط اخذ کیف پول دیجیتال یا MasterPass به چه صورتی است؟

کشور سوئد و اقتصاد آن جزء برترین اقتصادهای اتحاد اروپایی (EU) محسوب می شود و سیستم رفاه عمومی آن از شهرت بین المللی برخوردار است. طبیعی است که اغلب مهاجران خارجی به فکر مهاجرت به این کشور ثروتمند و مرفه اروپایی باشند. یکی از جدیدترین خدمات موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، دریافت مستر کارت رسمی در کشورهای اتحادیه اروپا است.

نحوه آمادگی قبل از سفر به سوئد

مسلما اخذ کارت اعتباری بین المللی همانند اخذ ویزای اقامت دائم سوئد از درجه اهمیت بالایی برای متقاضیان برخوردار است. شما با استفاده از کارت های اعتباری می توانید انواع تراکنش های روزمره خود از جمله خریدها، رزروها، پرداختی ها و غیره را سریع و آسان انجام دهید. بنابرین قبل از پرداختن به شرایط دریافت مستر کارت سوئد، لازم است با نحوه آمادگی قبل از سفر به سوئد نیز آشنا شوید:

  • انتخاب بین ویزا کارت و مستر کارت سوئد: هر دوی کارت های اعتباری مذکور جزء پر کاربردترین کارت های اعتباری کشور سوئد بوده و از درجه مقبولیت بالایی بین تجار و بازرگانان سوئدی برخوردار هستند. اگر شما قصد سفر دارید، چک کنید که کدام کارت دسترسی لانژ فرودگاهی تکمیلی را برایتان مهیا می کند. اما اگر از قبل برنامه ریزی کرده اید، پس دریافت پاداش های مسافرتی را با کارت های اعتباری پروازی دائم را مدنظر قرار دهید.
  • استفاده از کارت بدون هزینه های تراکنش خارجی: لازم است توجه کنید که از بین کارت های اعتباری مختلف، اکثر مستر کارت های سوئدی هیچ هزینه ای بابت تبدیل ارز خارجی از افراد دریافت نمی کنند.
  • اطلاع رسانی به بانک: در صورت دریافت کارت از کشورهای خارجی حتما مراتب باید به شعبه بانکی مورد نظرتان گزارش شود تا جلوی بلوک حساب بانکی شما گرفته شود.
  • دریافت شماره تماس با بانک سوئدی: داشتن شماره تماس با بانک سوئدی جهت هماهنگی های لازم نیز الزامی است.

آشنایی با دریافت مستر کارت سوئد

مستر کارت ها در کشور سوئد جزء محبوب ترین ها و پر طرفدارترین کارت های اعتباری محسوب می شود و معمولا هم به دو شکل فیزیکی (physical MasterCard) و مجازی (Prepaid MasterCard) صادر می شود. مستر کارت های فیزیکی همراه با افتتاح حساب بوده و از امتیازات بیشتری نسبت به مستر کارت های مجازی برخوردارند. اما علاوه بر این دو نوع مستر کارت، مستر کارت دیگری با نام کیف پول دیجیتال سوئدی نیز وجود دارد. امروزه شرکت مستر کارت (MasterCard) در کشور سوئد اقدام به راه اندازی کیف پول دیجیتال جهانی با نام MasterPass کرده است. در واقع MasterPass™ پلاتفورم دیجیتالی از MasterCard® می باشد و امکان پرداخت آنی هزینه ها را به صورت آنلاین فراهم می کند.

انواع کارت اعتباریمقبولیت فروشگاهیپذیرش ATM
مستر کارتبالابالا
ویزا کارتبالابالا
امریکن اکسپرسمتوسطبالا
دیسکاور کارتمتوسطپایین

جالب است بدانید که این کیف پول دیجیتال هم اکنون در دسترس اغلب سوئدی ها قرار دارد. اما دلیل رواج این کیف پول ها در کشور سوئد نیز به دلیل رغبت بیش از 72% مصرف کنندگان سوئدی به خریدهای آنلاین می باشد. MasterPass همچنین به Swedish Mobile BankID متصل است که یک سرویس شناسائی الکترونیک پیشرفته محسوب می شود. هم اکنون بانک های Nordea، SEB و Swedbank جزء نخستین بانک های سوئدی هستند که این کیف پول دیجیتالی را برای مشتریان خود صادر می کنند.

آشنایی با دریافت مستر کارت سوئد

لزوم دریافت مستر کارت سوئد

همان طوری که بارها در مقالات مربوط به شرایط و نحوه اخذ مستر کارت کشورهای مختلف نیز بیان شده است، دریافت مستر کارت مرحله یا بخش لاینفک از فرآیند مهاجرت به کشور سوئد محسوب می شود و بدون آن زندگی در کشوری پیشرفته همانند سوئد بسیار سخت و طاقت فرسا می گردد. به همین دلیل به متقاضیان مهاجرت به کشور سوئد توصیه می شود که قبل از عزیمت به این کشور و با انجام ارزیابی های لازم حتما از انواع کارت های اعتباری و کیفیت آنها مطمئن شوند. سپس با انتخابی درست و بجا بهترین مستر کارت سوئدی را که متناسب با شرایط آنها است را انتخاب نمایند. از پارامترهای انتخاب بهترین کارت اعتباری مستر کارت سوئد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دسترسی به لانژ فرودگاهی
  • بیمه مسافرتی و حوادث سفر
  • پاداش های نقدی
  • تخفیفات قابل توجه و غیره

شرایط دریافت مستر کارت سوئد

اگر شما جزء آندسته از متقاضیانی هستید که قصد مهاجرت به سوئد و اقامت در این کشور را دارید، پس شما حتما باید حساب بانکی شخصی در کشور سوئد افتتاح نمائید. این کار باعث پس انداز پولتان با هزینه های بین المللی شده و همچنین به شما امکان دریافت حقوق از کارفرمای سوئدی را می دهد. 4 بانک اصلی سوئدی برای افتتاح حساب شهروندان خارجی در سوئد شامل Nordea, Swedbank, Handelsbanken و نیز SEB می باشند که شعب آنها معمولا دوشنبه تا جمعه از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر باز است.

آسانترین روش برای افتتاح حساب بانکی مراجعه شخصی به شعبه بانک مربوطه در سوئد می باشد. شما برای افتتاح حساب بانکی و در ادامه دریافت مستر کارت سوئد نیازمند تحویل مدارکی همانند مدرک سکونتی و پاسپورت یا کارت شناسائی سوئدی می باشید. اما برای اطمینان از این موارد می توان با بانک مربوطه تماس حاصل کرده و یا با به وب سایت بانک مورد نظر مراجعه نمود. اما به خاطر داشته باشید که اکثر بانک های کشور سوئد به هنگام افتتاح حساب از شما شماره شناسائی شخصی سوئدی می خواهند. برای اطلاع از آخرین شرایط مهاجرتی و نیز اطلاع از چگونگی دریافت مستر کارت با ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *