ویزای تحصیلی

رشته عکاسی در صربستان

رشته عکاسی در صربستان

انتخاب رشته عکاسی در صربستان برای گروه خاصی از افراد می تواند یک امتیاز بزرگ در زمینه کاریابی و اقامت در آینده زندگی باشد. باید به این نکته توجه داشت که در حال حاضر صربستان یکی از بهترین کشورهای جهان برای تحصیل در خارج از کشور نیست و به همین دلیل است که به راحتی نمی توان به بسیاری توصیه کرد تا این کشور را به عنوان مقصد خود در رشته های مختلف تحصیلی انتخاب کنند. محدودیت های کمی برای انتخاب صربستان به عنوان مقصد تحصیلی وجود دارد و به همین دلیل است که برخی تمایل دارند تا این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کرده و مسیر دریافت اقامت یکی از کشورهای حوزه شنگن را برای خود فراهم آورند.

باید به این نکته نیز توجه داشت که رشته عکاسی یکی از رشته های ارائه شده در گروه هنر است که امروزه در عرصه های مختلف از هوافضا گرفته تا ورزش، پزشکی، اقتصاد و غیره را به خود مدیون می داند. در حال حاضر روند تحصیل در دانشگاه های مختلف ارائه کننده رشته عکاسی نسبتا مشابه است و به همین دلیل می توان گفت که دانشجویان مسیر سختی برای رسیدن به این خواسته خود را پشت سر نخواهند گذاشت. در شرایط کنونی و به دلیل اهمیت بسیار زیادی که تحصیل در این رشته به همراه دارد، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت، به ارائه توضیحات در رابطه با رشته عکاسی در صربستان خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته عکاسی در صربستان چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی در صربستان کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته عکاسی در صربستان چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در صربستان، این کشور را به عنوان مقصد کاری خود در نظر گرفت؟

شرایط تحصیل رشته عکاسی در صربستان

فرایند تحصیل رشته عکاسی در صربستان به گونه ای است که بسیاری از افراد علاقه دارند تا این کشور را از گزینه های خود برای تحصیل بدانند اما کیفیت آموزش در این رشته سبب شده است تا افراد کمتری تمایل داشته باشند تا در نهایت صربستان را به عنوان مقصد نهایی خود برای تحصیل انتخاب کنند. در میان 1500 دانشگاه شناخته شده در سطح جهان برای تحصیل در رشته عکاسی، دانشگاه های صربستان تنها 3 رتبه را به خود اختصاص داده اند و به همین دلیل است که جمعیت علاقمند به تحصیل در این کشور محدود است.

شرایط تحصیل رشته انیمیشن در صربستان

مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی در صربستان عبارتند از:

دانشگاه های ارائه کننده رشته عکاسی در صربستان

در چنین شرایطی می توان گفت که تنها یک دانشگاه ارزشمند برای تحصیل در رشته عکاسی در صربستان وجود دارد و در غیر این صورت نمی تواند توجیه مناسبی برای مهاجرت به صربستان ارائه کرد. دانشگاه های صربستان رشته عکاسی را صرفا به زبان صرب ارائه می کنند و در چنین شرایطی است که می توان گفت تمایل به مهاجرت تحصیلی به این کشور از این طریق به حداقل سطح خود می رسد و نمی توان انتظار داشت که افراد زیادی این رشته را برای تحصیل خود انتخاب کنند. دوره تحصیل رشته عکاسی در این کشور در مقطع کارشناسی 3 ساله است و پس از دریافت این مدرک، دانشجویان برای ادامه تحصیل در سایر مقاطع تحصیلی باید به کشورهای دیگر مهاجرت کنند.

هزینه تحصیل عکاسی در صربستان

یکی از مزیت های انتخاب صربستان به عنوان مقصد تحصیلی آن است که دانشجویان در این کشور می توانند با هزینه های بسیار کم به مدرک تحصیلی خود دست پیدا کنند. در چنین شرایطی باید به این نکته توجه داشت که صربستان یکی از کشورهایی است که امکان دریافت بورسیه تحصیلی را به دانشجویان خارجی به صورت بسیار محدود ارائه می کند ولی دانشجویان در این کشور امکان کار کردن و تامین هزینه های زندگی خود را خواهند داشت.

هزینه تحصیل رشته عکاسی در صربستان

به طور کلی، هزینه تحصیل یک سال رشته عکاسی در صربستان را می توان به شرح زیر دانست:

نوع هزینه/ درآمدهزینه به یورو
شهریه دانشگاهی790€
هزینه زندگی ماهانه در صربستان برای یک دانشجو400€
درآمد احتمالی دانشجویان300€
درآمد کار نیمه وقت در عرصه عکاسی470€

چطور میشه ویزای تحصیلی صربستان رو گرفت!

شرایط کار یک عکاس در صربستان

آنچه در رابطه با تحصیل در بسیاری از کشورهای جهان از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، فرصت هایی است که به مهاجران داده می شود تا پس از دریافت مدرک تحصیلی خود در این کشور به اقامت دست پیدا کنند. ساده ترین مسیری که می تواند فرد را به این مهم برساند، امضای یک قرارداد کاری با کارفرما در کشور صربستان است. در حال حاضر باید به این نکته توجه کرد که صربستان از نظر اقتصادی با کشورهای پیشرفته جهان فاصله زیادی دارد و به همین دلیل یک نیروی کار در حوزه عکاسی در این کشور در حدود 110000RSD (دینار صربستان) درآمد کسب می کند که کمتر از 1000€ (یورو) در ماه است.

در چنین شرایطی می توان گفت که شرایط زندگی در این کشور نیز به نسبت بسیاری از کشورهای اروپایی مناسب نیست و توصیه می شود فرد از ابتدا، کشوری را برای خود انتخاب کند که آینده کاری بهتری داشته باشد. پس در صورتی که به جستجوی کشورهای درجه اول جهان هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *