ویزای تحصیلی

رشته مدیریت منابع انسانی در انگلستان

رشته مدیریت منابع انسانی در انگلستان

نیمی از دانشگاه های برتر اروپایی برای تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در انگلستان واقع شده اند و به همین دلیل یکی از اولین گزینه ها است. در شرایط کنونی بسیاری از افراد به دنبال آن هستند تا بهترین کشورها را برای تحصیل خود انتخاب کنند و این بهترین ها هستند که امکان ارتقای رزومه تحصیلی را برای دانشجویان فراهم می کنند. در چنین شرایطی است که کشور انگلستان در سطح اروپا همواره یکی از اصلی ترین گزینه ها برای تحصیل به حساب می آید و افراد زیادی تمایل دارند تا حداقل یک دوره موقت آموزشی را در این کشور به پایان برسانند.

رشته مدیریت منابع انسانی به عنوان یکی از مهم ترین رشته های تحصیلی در گروه مدیریت شناخته می شود و به همین دلیل می توان علاقمندان به تحصیل در رشته های مشابه را ترغیب کرد تا در این رشته به ادامه تحصیل مشغول شوند تا بتوانند آینده کاری بهتری را برای خود رقم بزنند. در حال حاضر انگلستان را می توان به عنوان یکی از بهترین های این رشته در سطح جهان معرفی کرد و بسیاری از افراد نیز به خوبی از این مسئله آگاه هستند. در همین شرایط است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تلاش هستند تا شرایط تحصیل در رشته مدیریت منابع انسانی در انگلستان را به طور کامل شرح دهند.

  • چرا انگلستان مقصد مناسبی برای تحصیل در رشته مدیریت منابع انسانی است؟
  • مهم ترین دانشگاه های انگلستان برای تحصیل در این رشته کدامند؟
  • چه هزینه هایی برای تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در این کشور باید پرداخت شود؟
  • فرایند رسیدن به کار در حوزه HR در این کشور چگونه است؟

شرایط تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در انگلستان

انتخاب رشته های مختلف در انگلستان می تواند منجر به تقویت رزومه تحصیلی فرد شود و در رشته پر اهمیتی همچون مدیریت منابع انسانی نیز شرایط مشابهی وجود دارد. برای تحصیل در این رشته، دانشجویان می توانند وارد دوره های 3 ساله کارشناسی شوند اما می توان در مقطع کارشناسی ارشد نیز این رشته را انتخاب کرد. در انگلستان امکان تحصیل در این رشته در دوره های یک ساله کارشناسی ارشد نیز وجود درد که البته ین دوره ها بیشتر زیر شاخه های کلی مدیریت منابع انسانی است اما اعتبار آن ها پا برجا است.


دانشجویان در انگلستان سبک متفاوتی از آموزش را تجربه می کنند و این مسئله ای است که می تواند روند تمایل به دریافت پذیرش از این کشور را افزایش دهد. باید در نظر داشت که در حال حاضر فرایند دریافت ویزای تحصیلی انگلستان با پیچیدگی هایی همراه است که متقاضیان باید به آن توجه داشته باشند.

برترین دانشگاه های انگلیسی در رشته مدیریت منابع انسانی

در انگلستان مدیریت منابع انسانی یکی از بهترین رشته های تحصیلی است و دانشگاه های انگلیسی نیز در این رشته جایگاه های بسیار مناسبی به دست آورده اند. این مسئله سبب می شود که دریافت پذیرش در این کشور با رزومه های سطح متوسط دشوارتر شود و همگان نتوانند بهترین دانشگاه های این کشور را برای تحصیل خود انتخاب کنند. برخی از مهم ترین و البته بهترین دانشگاه های ارائه کننده این رشته در انگلستان عبارتند از:

نام دانشگاهرتبه مدیریت منابع انسانی در جهانرتبه مدیریت منابع انسانی در اروپا
دانشگاه منچستر101
دانشگاه شفیلد434
دانشگاه وارویک465
دانشگاه آکسفورد487
دانشگاه کمبریج5610
دانشگاه ناتینگهام5912
دانشگاه کاردیف6313

شرایط تحصیل در انگلستان

هزینه تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در انگلستان

آنچه که در رابطه با مهاجرت به انگلستان می تواند به عنوان یک نکته منفی معرفی شود، هزینه هایی است که دانشجویان در این کشور پرداخت می کنند. دانشجویان بومی با چنین چالش روبرو نیستند و شانس بالایی برای دریافت بورسیه نیز خواهند داشت اما باید به این نکته اشاره کرد که شهروندان خارجی شرایط متفاوتی را تجربه خواهند کرد. در حال حاضر می توان انگلستان را به عنوان یکی از کشورهای پر هزینه برای تحصیل در رشته مدیریت منابع انسانی معرفی کرد اما این هزینه ها با توجه به کیفیت آموزش در این کشور از سطح کیفی بالایی برخوردار هستند.

  • شهریه تحصیل در مقطع کارشناسی در حدود 22500£ (پوند)
  • هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد یک ساله در حدود 35500£ (یورو)
  • شهریه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد 2 ساله 18500£ (پوند)

هزینه تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در انگلستان

فرایندکار در حوزه HR در انگلستان

افرادی که قصد کار در انگلستان را دارند، باید به این نکته توجه داشته باشند که ورود به بازار کار در این کشور می تواند دشوار باشد اما تحصیل در این کشور می تواند از ارزش بالایی برخوردار باشد چراکه دولت این کشور بر اساس قوانین جدید اجازه می دهد تا فرد به جستجوی کار بپردازد و در نهایت شغل مورد نظر خود را بیابد. درآمد مدیران منابع انسانی در انگلستان نیز در سطح بسیار مناسبی قرار دارد و می توان از آن به عنوان یک امتیاز یاد کرد.

متوسط درآمد مدیران منابع انسانی در بریتانیا به شرح زیر است:

متوسط درآمد مدیران منابع انسانی در بریتانیا

در صورتی که شما نیز به دنبال بهترین مسیرهای مهاجرت برای آینده ای بهتر برای خود هستید، حتما ، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

سوالات کلیدی درباره رشته مدیریت منابع انسانی در انگلستان

برخی از مهم ترین پرسش هایی که در رابطه با تحصیل در این کشور ممکن است مطرح شوند عبارتند از:

  • چرا انگلستان یک گزینه ایده آل برای تحصیل در این رشته به حساب می آید؟ باید به این نکته توجه کرد که در حال حاضر، بهترین دانشگاه های اروپایی برای تحصیل در این رشته، در انگستان قرار دارند.
  • مهم ترین چالش برای تحصیل رشته مدیریت منابع انسانی در این کشور چیست؟ تامین هزینه های تحصیل در این کشور ممکن است فشار مالی زیادی را به افراد تحمیل کند.
  • دوره آموزشی رشته مدیریت منابع انسانی در این کشور چه مدت به طول می انجامد؟ در برخی از دانشگاه های این کشور، امکان تحصیل در دوره های 1 ساله کارشناسی ارشد نیز وجود دارد. با این حال، به طور کلی، مانند اکثر کشورهای جهان، مقطع کارشناسی آن 3 ساله کارشناسی ارشد 2 ساله و دکترا 3 ساله است.
  • چگونه می توان پذیرش تحصیلی خود در این رشته را به دست آورد؟ دانشجویان می توانند با ارسال مدارک به دانشگاه های انگلستان، شانس دریافت پذیرش خود را بسنجند.
امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *