ویزای تحصیلی

رشته موسیقی در اتریش

رشته موسیقی در اتریش

شرایط تحصیل رشته موسیقی در اتریش به گونه ای است که یکی از بهترین بازارهای کار جهانی در اختیار فارغ التحصیلان و هنرمندان قرار دارد. باید به این نکته توجه داشت که اتریش یکی از کشورهایی است که به عنوان مهد هنرهای مدرن در اروپا شناخته می شود و فعالیت های موسیقیایی در این کشور بسیار جایگاه مناسبی دارد. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که تحصیل در رشته های هنری در اتریش می تواند شرایط بسیار مناسبی برای فرد در بازار کار ایجاد کند و به همین دلیل است که بسیاری از افراد برای تحصیل در رشته های هنری تلاش می کنند تا خود را به اتریش برسانند.

فرایند تحصیل در رشته ای مانند موسیقی به طور کلی متفاوت است چراکه دانشگاه های محدودی در جهان وجود دارد که این رشته را ارائه می کنند و از طرفی باید به این نکته نیز اشاره کرد که این دانشگاه ها، با وجود در اختیار داشتن رتبه های نسبتا مناسب، از نظر کلی دارای کیفیت لازم برای تحصیل در این رشته را ندارند. باید به این نکته اشاره کرد که اتریش یکی از کشورهای بسیار مناسب برای تحصیل در این رشته است و دانشگاه های آن نیز کیفیت بسیار بالایی دارد. در حال حاضر و در این مقاله، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت به بررسی روند تحصیل رشته موسیقی در اتریش پرداخته اند.

  • شرایط تحصیل رشته موسیقی در این کشور چیست؟
  • بهترین دانشگاه های اتریش برای تحصیل در رشته موسیقی کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته موسیقی در اتریش چقدر است؟
  • فرایند مناسبی برای رسیدن به کار در حوزه موسیقی برای دانشجویان خارجی وجود دارد؟

شرایط تحصیل رشته موسیقی در اتریش

افرادی که قصد دارند در اتریش به ادامه تحصیل بپردازند، باید پروسه تحصیل در رشته موسیقی در این کشور را به وبی بشناسند. برخی از دانشگاه های اتریش، برای پذیرش دانشجویان خارجی، آزمون های ورودی در نظر گرفته اند تا از این طریق بهترین ها را به سمت دانشگاه جذب کنند. باید در نظر داشت که این آزمون ها ممکن است به صورت علمی یا عملی برگزار شود و دانشجویان باید پیش از ورود به دانشگاه، تسلط کافی به حداقل یک ساز حرفه ای را داشته باشند.

دوره تحصیلی رشته موسیقی در دانشگاه های اتریش به زبان آلمانی برگزار می شود و دانشجویان به حداقل مدرک B2 زبان آلمانی برای تحصیل در اتریش نیاز خواهند داشت و این یکی از مهم ترین مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی اتریش نیز هست. در حال حاضر باید به این نکته اشاره کرد که دوره کارشناسی رشته موسیقی در این کشور در یک دوره 3 ساله برگزار می شود و این موضوعی است که باید در برنامه ریزی های آموزشی دانشجویان حائز اهمیت باشد.

رشته عکاسی در اتریش

معرفی بهترین دانشگاه های رشته موسیقی در اتریش

در حال حاضر دانشگاه اهی کمی در جهان وجود دارد که امکان ادامه تحصیل در رشته موسیقی را برای دانشجویان خارجی فراهم می کنند و این نکته ای قابل تامل در این رابطه به حساب می آید. دانشگاه های اتریشی اما شرایط بسیار مناسبی در این رشته دارند و جایگاه مناسبی را به دست آورده اند. برخی از مهم ترین دانشگاه های اتریش برای تحصیل در رشته موسیقی عبارتند از:

مهم ترین دانشگاه های رشته موسیقی در اتریش

هزینه تحصیل رشته موسیقی در اتریش

در حال حاضر باید به این نکته توجه داشت که اتریش یکی از کشورهای نسبتا ارزان قیمت برای تحصیل در خارج از کشور است و به همین دلیل است که به بسیاری از افراد می توان مهاجرت به اتریش از طریق تحصیل را توصیه کرد. فرایند تحصیل 3 ساله در اتریش هزینه ای کمتر از تحصیل یک ساله در بسیاری از کشورهای شناخته شده در جهان دارد و به همین دلیل است که می توان با آسودگی خاطر بیشتری از این کشور به عنوان یک مقصد معتبر یاد کرد.

هزینه تحصیل رشته موسیقی در اتریش

مهم ترین مخارجی که دانشجویان در اتریش با آن روبرو هستند عبارتند از:

نوع هزینهمیزان هزینه به یورو
شهریه دانشگاهرایگان
هزینه ثبت نام1600€
هزینه زندگی ماهیانه1100€
درآمد احتمالی کار دانشجویی (ماهانه)1000€

شرایط اعزام دانشجو به اتریش

شرایط کار یک موسیقیدان در اتریش

افرادی که قصد دارند در اتریش اقامت به دست آورند، می توانند از فرصت کار پس از تحصیل در این کشور استفاده کنند. باید به این نکته اشاره داشت که شهروندان خارجی می توانند به سادگی در این حوزه کار مورد نظر خود را پیدا کنند ولی شرط اصلی آن است که فرد از نظر عملی شرایط مناسبی داشته باشد و توانمندی های او به گونه ای باشد که بتواند رضایت عمومی را ایجاد کند.

به طور کلی افرادی که در حوزه موسیقی فعالیت دارند، این امکان را خواهند داشت که در مراکز متفاوت به کار مشغول شوند و اکثر پروسه کاری آن ها پروژه محور و دستمزد آن ها به صورت ساعتی پرداخت می شود. متوسط درآمد یک نیروی کار در حوزه موسیقی به طور تقریبی در حدود 29€ (یورو) در ساعت است که درآمدی مناسب در سطح این کشور به حساب می آید. در صورتی که شما نیز به دنبال راهی برای مهاجرت به این کشور هستید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *