ویزای تحصیلی

رشته همه گیرشناسی در سوئیس

رشته همه گیرشناسی در سوئیس

افرادی که رشته همه گیرشناسی در سوئیس را برای ادامه تحصیل خود انتخاب می کنند، باید در نظر داشته باشند که گزینه های نسبتا مناسبی در دسترس دارند. دانشگاه های سوئیس کیفیت بسیار مناسبی را برای تحصیل در اختیار دانشجویان خارجی قرار می دهند و به همین دلیل است که می توان این کشور را در دسته کشورهای درجه اول جهان برای تحصیل معرفی کرد. افرادی که در سوئیس تحصیل می کنند، از نظر آینده کاری نیز در شرایط مناسبی قرار خواهند داشت چراکه می توانند با استفاده از اعتبار مدرک تحصیلی خود، در بهترین کشورهای جهان به کار مشغول شده و شرایط ایده آل اقامتی را برای خود به ارمغان آورند.

رشته همه گیرشناسی یکی از رشته های تحصیلی است که در اکثر دانشگاه های جهان از مقطع کارشناسی ارائه می شود و دانشجویان برای تحصیل در این رشته باید در مقطع کارشناسی خود از یکی از رشته های مرتبط به علوم بهداشتی فارغ التحصیل شده باشند. باید در نظر داشت که محدودیت های نسبتا زیادی برای دریافت ویزای تحصیلی سوئیس برای دانشجویان ایرانی وجود دارد و ریسک این مسیر مهاجرتی باید توسط افرادی که در این مسیر گام بر می دارند پذیرفته شود. برای دریک هرچه بهتر این موضوع، مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در سوئیس خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در سوئیس چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های ارائه کننده رشته همه گیرشناسی در سوئیس کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در سوئیس چقدر است؟
  • آیا شرایط مناسبی برای کار یک اپیدمیولوژیست در سوئیس وجود دارد؟

شرایط تحصیل رشته همه گیرشناسی در سوئیس

افرادی که سوئیس را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، در رشته همه گیرشناسی باید یک مدرک معتبر در یکی از رشته های مرتبط در مقطع کارشناسی در اختیار داشته باشند. در حقیقت فارغ التحصیلان رشته های علوم بهداشت، زیست، پرستاری، ریاضیات، آمار، میکروب شناسی و غیره می توانند برای تحصیل رشته همه گیرشناسی در این کشور اقدامات لازم را انجام دهند.

برای تحصیل در سوئیس، دانشجویان می توانند به زبان های فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی و انگلیسی به ادامه تحصیل در رشته همه گیرشناسی بپردازند و این یک فرصت ایده آل و گسترده ای است که در بسیاری از کشورهای جهان قابل دسترس نیست. برای تحصیل در رشته همه گیرشناسی، دانشجویان گزینه های مناسبی را پیش رو دارند که برخی از آن ها عبارتند از:

برترین دانشگاه ها جهت تحصیل رشته همه گیرشناسی در سوئیس

طول دوره تحصیل در رشته همه گیرشناسی در مقطع کارشناسی ارشد معمولا روی کاغذ 2 ساله است اما دانشجویان بسیار زیادی برای تکمیل دوره تحصیلی خود در این رشته باید سال سوم تحصیلی را نیز آغاز کنند. با این حال با توجه به این که هزینه های تحصیل در این کشور بسیار مقرون به صرفه است، دانشجویان به هزینه های سنگینی نیاز نخواهند داشت و در نتیجه متوسط هزینه های تحصیل در این کشور فشار چندانی به دانشجویان وارد نمی کند.

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در سوئیس

یکی از امتیازاتی که تحصیل در سوئیس به همراه خواهد داشت، هزینه های تحصیل در این کشور است که به نسبت بسیاری از کشورهای جهان بسیار اندک به نظر می رسد. افرادی که مهاجرت به سوئیس از طریق تحصیل را انتخاب می کنند، می توانند با هزینه های اندک در این کشور، شرایط زندگی مناسبی را برای آینده خود ایجاد کنند. در حال حاضر شهریه تحصیل در رشته همه گیرشناسی برای دانشجویان خارجی در این کشور در حدود 2600€ تا 3700€ (یورو) در سال است که با توجه به هزینه های تحصیل در بسیاری از کشورهای جهان، می توان آن را ارزان قیمت دانست.

هزینه زندگی در سوئیس اما نسبت به بسیاری از کشورهای جهان سنگین تر است و بسیاری از دانشجویان در این کشور به حدود 1500€ (یورو) یا بیشتر در طول یک ماه نیاز خواهند داشت تا هزینه های زندگی دانشجویی خود را در این کشور تامین کنند. فرصت 15 ساعته کار در هفته برای بسیاری از دانشجویان کافی است تا بتوانند هزینه های زندگی خود را تامین کنند.

هزینه تحصیل رشته همه گیرشناسی در سوئیس

شرایط کار یک اپیدمیولوژیست در سوئیس

افرادی که رشته اپیدمیولوژی را برای تحصیل خود انتخاب کرده باشند، به راحتی می توانند جذب بازار کار در سوئیس شوند. یک اپیدمیولوژیست در این کشور می تواند به طور متوسط 16800CHF (فرانک سوئیس) در ماه درآمد داشته باشند و از این طریق به بالاترین سطح کیفیت زندگی در این کشور دسترسی پیدا کند. در حال حاضر اما باید به این نکته اشاره داشت که برای شهروندان ایرانی، چالش اصلی شرایط تحصیل در این کشور و رسیدن به کار در زمینه های مختلف نیست بلکه آنچه که بسیاری را از این کشور باز می دارد، شرایط دریافت ویزای تحصیلی این کشور است.

در صورتی که به دنبال بهترین مسیر برای مهاجرت به کشورهای تراز اول جهان هستید، حتما با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشید تا شرایط مهاجرت شما را به صورت گام به گام تشریح کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *