ویزای توریستی

مکان های دیدنی اتریش

مکان های دیدنی اتریش

مکان های دیدنی اتریش در میان کوه های آلپ، که نقطه ای باورنکردنی برای بازدید است که دارای مجموعه ای چشمگیر از طبیعت، جاذبه ها و مناظر است. علاوه بر پایتخت پیچیده آن وین، شهر خوش منظره زالتسبورگ نیز وجود دارد که مسافران می‌توانند آن را کاوش کنند، در حالی که شهرها و روستاهای جذاب اتریش در میان دریاچه ‌ها، دره ‌ها و کوه ‌های آن پراکنده ‌اند. اتریش درست در قلب اروپای مرکزی قرار دارد و در جهت عقربه های ساعت توسط چک، اسلواکی، مجارستان، اسلوونی، ایتالیا، سوئیس، لیختن اشتاین و آلمان احاطه شده است. در بیشتر قسمت‌ های آن بسیار کوهستانی است، خشکی محصور در خشکی آن مملو از دریاچه ‌های آلپ و دره‌ های وسیع است، در حالی که حدود یک چهارم قلمرو آن، کوهپایه‌ ها و زمین ‌های کشاورزی زیبا را پوشانده است.

اتریش کشوری غنی با تاریخ، مکان ‌های زیبا، سنت‌ ها و فعالیت‌ هایی است که در این منطقه متمایز است. این کشور همراه با همسایه خود سوئیس، پایتخت ورزش های زمستانی اروپا است. با این حال، اتریش برای گردشگران تابستانی که از شهرها و روستاهای تاریخی آن بازدید می کنند و در مناظر باشکوه آلپ پیاده روی می کنند، به همان اندازه محبوب است. وین مملو از ساختمان های بزرگ، مناظر تاریخی چشمگیر و خانه های اپرا مجلل، یکی از زیباترین و جذاب ترین پایتخت های اروپا است. وین که در کنار سواحل دانوب قرار دارد، به عنوان مرکز اقتصادی، فرهنگی و سیاسی عمل می‌کند. به منظور کمک به هموطنان عزیز در ساخت برنامه سفر و بازدید مکان های دیدنی اتریش، کارشناسان موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در زیر تعدادی از برترین مکان های دیدنی اتریش را بررسی کرده اند که مطمئناً سفر مسافران را ویژه می کند.

زالتسبورگ از مکان های دیدنی اتریش

یکی از مکان های دیدنی اتریش، زالتسبورگ می باشد که در مرکز اتریش، نزدیک مرز آلمان واقع شده است و معمولا به عنوان زادگاه موتزارت شناخته می شود. مسافران به چهارمین شهر بزرگ اتریش می آیند تا از مناظری که الهام بخش چنین موسیقی فراموش نشدنی هستند، دیدن کنند. زیبایی زالتسبورگ با قلعه قرون وسطایی بر فراز تپه، شهر قدیمی Altstadt و مناظر خیره‌کننده آلپ، مطمئناً در هر فصل از سال بازدیدکنندگان را مجذوب خود می ‌کند.

زالتسبورگ در امتداد سواحل رودخانه سالزاخ، شهری تاریخی است که به نظر می رسد از یک کتاب داستان بیرون آمده است. برای کسانی که می خواهند صحنه هایی از فیلم صدای موسیقی محصول 1965 را دوباره زنده کنند، جاذبه هایی که باید ببینند عبارتند از کاخ و باغ های باروک قرن هفدهمی میرابل، آلاچیق در باغ های شلوس هلبرون و خانه واقعی خانواده فون تراپ، که اکنون در آن یک هتل قرار دارد. علاقه مندان به موتزارت می توانند از زادگاه او و همچنین بازسازی خانه او، همراه با سازهای دوره، پرتره ها و قطعات موسیقی دیدن کنند.

علاوه بر توریست ها، مهاجران زیادی نیز برای زندگی در زالتسبورگ اقدام به مهاجرت به اتریش می کنند.

در جدول زیر به کشور مبدا و تعداد مهاجران خارجی ساکن در زالتسبورگ اشاره شده است:

کشور مبداتعداد مهاجران
آلمان7816
بوسنی و هرزگوین5189
صربستان4805
رومانی2914
کرواسی2521
ترکیه2457
سوریه1947
افغانستان1686
مجارستان1595
ایتالیا1197

وین در لیست مکان های دیدنی اتریش

یکی از خیره کننده ترین شهرهای اروپا از نظر بصری، وین مملو از هنر و معماری فوق العاده است، با موزه ها، کاخ ها و پارک های زیبای بی شماری که گواه ثروت و زیبایی آن است. هم پایتخت و هم مرکز فرهنگ کشور، وین زمانی مقر سلسله هاپسبورگ بود. امپراتورها حامیان بزرگ هنرها، علوم و موسیقی بودند. به این ترتیب، مجموعه ‌های هنری شگفت ‌انگیزی برای کشف در وین وجود دارد. بازدید از اپرای ایالتی وین برای تماشای یک اجرا به سادگی در شهر ضروری است، زیرا وین مترادف با آهنگسازان مشهوری مانند بتهوون، اشتراوس و شوئنبرگ است.

در نمودار زیر تعداد (درصد) توریست های وین اتریش براساس کشور مبدا طبقه بندی شده اند:

توریست های وین اتریش براساس کشور مبدا

وین شهری فرهنگی، خلاقانه و شیک، ویترینی چشمگیر از تاریخ اروپا و عظمت امپراتوری است که در طول قرن ها در سراسر 23 منطقه شهر به نمایش درآمده است. مسافران می توانند در خیابان‌ های زیبای باروک قدم بزنند، در کاخ ‌های باشکوه قدم بزنند و گنجینه ‌های هنری را تحسین کنند و سپس کمی استراحت کنند و در یک کافی شاپ کلاسیک وینی قهوه تازه بنوشند و روز خود را با فعالیت های مخلتف به پایان برسانند و در یکی از بسیاری از رستوران های شیک، غذاهای بی نظیر را امتحان کنند. محله های وین به خودی خود منحصر به فرد هستند و هر یک به گردشگران منظره ای از زندگی مردم محلی و بخشی از جوامع مختلف که شهر را خانه می نامند، ارائه می دهند.

برخی از برجسته ترین جاذبه های وین عبارتند از:

  • کاخ شونبرون
  • کاخ امپراتوری هافبورگ
  • خانه هاندرتواسر
  • مجتمع Belvedere
  • Ringstrasse
  • بورگارتن
  • گرابن
  • تالار شهر وین

همچنین افراد زیادی وین را برای تحصیل در اتریش و کسب اقامت تحصیلی در این کشور انتخاب می کنند زیرا دارای دانشگاه های عالی می باشد.

سالزکامرگوت یکی دیگر از مکان های دیدنی اتریش

سالزکامرگوت که از شهر زالتسبورگ تا قله ‌های برجسته کوه ‌های داخشتاین امتداد دارد، یکی از زیباترین نقاط اتریش است. در محدوده ‌های مشخص آن دریاچه ‌های درخشان، تپه ‌های متحرک، دره‌ های آلپ و رشته‌کوه ‌های چشمگیر قرار دارند. مسافرانی که فیلم صدای موسیقی را دیده‌اند، می‌دانند که این منطقه دریاچه چه شکلی است، زیرا آن فیلم در شهر زالتسبورگ و اطراف آن و منطقه مجاور سالزکامرگوت فیلم ‌برداری شده است. سالزکامرگوت که به‌ طور شگفت ‌انگیزی دارای طبیعت دست نخورده است، یک مکه برای دوستداران طبیعت و علاقه مندان به فضای باز است، با مسیر پیاده‌ روی و دوچرخه‌ سواری در کوهستان که هر دو سرگرمی‌ های محبوب هستند. بسیاری از مسافران تعطیلات نیز برای لذت بردن از شنا، ماهیگیری و قایق سواری در دریاچه های بازتابنده به سالزکامرگوت که همه آنها در میان مناظر خیره کننده قرار دارند.

در حالی که این منطقه کم جمعیت است، دارای تاریخ طولانی است که به دوران نوسنگی باز می گردد و نام آن از معادن نمکی که در این منطقه پراکنده است، گرفته شده است و به عنوان یکی از معروف ترین مکان های دیدنی اتریش به شمار می رود. شهرهای جذاب کنار دریاچه مانند سنت ولفگانگ و سنت هال‌اشتات با تصویر عالی ارزش دیدن را دارند. سالزکامرگوت که در نزدیکی زالتسبورگ واقع شده است، به دلیل وجود دریاچه‌ های فراوان، مناظر سبز، قله ‌های کوهستانی خیره‌ کننده و فرهنگ محلی، مکانی محبوب برای گردشگران و ساکنان اتریشی است. همچنین دسترسی آسان به شهرهای داخل سالزکامرگوت وجود دارد که امکانات و جاذبه های مدرن را تنها چند دقیقه با مناظر دریاچه و فرصت های تفریحی در فضای باز قرار می دهد.

سالزکامرگوت یکی دیگر از مکان های دیدنی اتریش

آشنایی با شهر توریستی تسل آم زه اتریش

یکی دیگر از مکان های دیدنی اتریش، تسل آم زه می باشد. شهر کوهستانی تسل آم زه که در دره‌ای ایده ‌آل در میان کوه ‌های آلپ باشکوه کیتزبوهل قرار دارد، به همان اندازه زیباست. این شهر کوچک در سواحل دریاچه آبی رنگی واقع شده است که نام خود را از آن گرفته است، با کلبه های دنج و چمنزارهای پر از گل که دامنه ها را پوشانده است. در حالی که پیاده ‌روی، دوچرخه‌ سواری و ورزش‌های آبی در تابستان محبوب هستند، در ماه ‌های زمستان به دلیل کوه‌ های شگفت ‌انگیز و پیست‌ های اسکی در اطراف، اسکی‌ بازان و اسنوبورد سواران به شهر می‌روند. اگرچه کوچک است، اما مرکز جالب آن در هر زمانی از سال به دلیل ظاهر و احساس دنج آلپی که دارد ارزش کاوش را دارد.

یکی از معروف ترین جاذبه های آن، کلیسای رومی سنت هیپولیت است، با یک پیاده رو مرتفع که قدمت آن به اوایل قرن شانزدهم باز می گردد. تسل آم زه به دلیل محیط خیره کننده اش یک مقصد گردشگری محبوب است. همچنین یک مرکز حمل و نقل مهم برای بقیه منطقه زالتسبورگ است. کوه سر به فلک کشیده Grossglockner بلندترین کوه در اتریش در نزدیکی آن قرار دارد. هموطنان محترمی که به فکر مهاجرت به اتریش هستند و یا قصد دارند با اهداف توریستی ویزای این کشور را دریافت کنند می توانند با مشاورین موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در تماس باشند تا اطلاعات کامل از روند دریافت ویزا، هزینه ها، مراحل و سایر امور مربوطه کسب کنند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *