ویزای تحصیلی

رشته جراحی پلاستیک در استرالیا

رشته جراحی پلاستیک در استرالیا

برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در استرالیا گزینه های نسبتا زیادی وجود دارد که همگی از کیفیت های قابل توجهی برخوردارند. هزینه تحصیل در استرالیا بسیار سنگین است و به همین دلیل همه افراد نمی توانند به راحتی این کشور را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب کنند. با این وجود می توان گفت که بورسیه های در دسترس دانشجویان در این کشور به گونه است که می توان تحصیل در این کشور را برای بسیاری ممکن دانست. در حال حاضر استرالیا به عنوان یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان، می تواند مقصدی جذاب برای تحصیل به حساب آید و به همین دلیل است که متقاضیان بسیار زیادی آماده مهاجرت به این کشور هستند.

رشته جراحی پلاستیک یکی از رشته های معتبر و پر متقاضی در شاخه تخصص های پزشکی است و افرادی که این رشته را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، همگی دارای مدرک پزشکی هستند. دانشگاه های استرالیا از نظر کیفیت آموزش در سطح بسیار مناسبی قرار دارند و توانسته اند رتبه های بسیار مناسبی را در رشته جراحی پلاستیک به دست آورند. از طرفی مدرک دریافت شده از طرف دانشگاه های این کشور نیز بسیار معتبر است و به همین دلیل می توان گفت افرادی که مدرک خود را از دانشگاه های این کشور دریافت کنند، این توانایی را خواهند داشت که در بازارهای کار جهانی مشغول به کار شوند و به همین دلیل است که مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در این مقاله به بررسی شرایط تحصیل در رشته جراحی پلاستیک در استرالیا خواهند پرداخت.

  • شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در این کشور چیست؟
  • مهم ترین دانشگاه های این کشور در رشته جراحی پلاستیک کدامند؟
  • هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در استرالیا چقدر است؟
  • آیا می توان پس از تحصیل در استرالیا به کار مشغول شد؟

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در استرالیا

همه افرادی که رشته جراحی پلاستیک را برای تحصیل خود انتخاب می کنند، در مرحله اول باید مدرک پزشکی خود را دریافت کند. در صورتی که فردی استرالیا را به عنوان مقصد نهایی خود انتخاب کند، باید به این نکته توجه داشته باشد که مدرک او باید در دانشگاه های استرالیا مورد تایید باشد. به همین دلیل است که به متقاضیان توصیه می شود تا پیش از ورود به دانشگاه، تحصیل پزشکی در استرالیا را انتخاب کنند، تا بتوانند شانس بیشتری برای پذیرش در این رشته داشته باشند.

دانشگاه های استرالیایی توانسته اند در رتبه بندی های جهانی در رشته جراحی پلاستیک جایگاه بسیار مناسبی را به دست آورند و به همین دلیل می توان گفت که برای رسیدن به پذیرش نهایی از دانشگاه های این کشور، به رزومه ای قدرتمند نیاز خواهد بود. برخی از مهم ترین دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته جراحی پلاستیک عبارتند از:

نام دانشگاهرتبه در اقیانوسیهرتبه در جهان
دانشگاه ملبورن142
دانشگاه سیدنی2130
دانشگاه موناش3167
دانشگاه نیوسوث ولز4204
دانشگاه کوئینزلند5228
دانشگاه مک کوئاییره6306
دانشگاه کانبرا7378

شرایط تحصیل رشته جراحی پلاستیک در استرالیا

هزینه تحصیل رشته جراحی پلاستیک در استرالیا

درک این موضوع یک ضرورت است که هزینه های تحصیل در استرالیا برای بسیاری از افراد سنگین است و به همین دلیل توصیه می شود تا افراد پیش از ورود به این کشور، هزینه های کلی خود را محاسبه کنند. بخشی از این هزینه ها مربوط به شهریه دانشگاهی می شود و بخش دیگر را می توان در هزینه های زندگی در استرالیا جستجو کرد.

برای دانشجویان خارجی که در این کشور زندگی می کنند، دریافت بورسیه های تحصیل می تواند از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار باشد و افرادی که به این بورسیه ها دسترسی پیدا می کنند هزینه های بسیار کم تری را پرداخت می کنند. برای تامین هزینه های زندگی در استرالیا نیز می توان از فرصت کار در این کشور در حین تحصیل یاد کرد. به دانشجویان خارجی در این کشور اجازه داده می شود به صورت نیمه وقت و 40 ساعت در دو هفته به کار مشغول شوند تا هزینه های خود را به حداقل برسانند.

گراف زیر به خوبی نشان می دهد که یک دانشجوی رشته جراحی پلاستیک برای تامین هزینه های تحصیل خود در استرالیا به چه بودجه ای نیاز خواهد داشت.

هزینه های احتمالی تحصیل رشته جراحی پلاستیک در استرالیا

شرایط کار یک جراح پلاستیک در استرالیا

افرادی که استرالیا را به عنوان مقصد تحصیلی خود انتخاب می کنند، این فرصت را خواهند داشت که به عنوان نیروی کار در استرالیا اقامت دریافت کرده و این کشور را به عنوان مقصد نهایی زندگی خود انتخاب کنند. باید به این نکته اشاره داشت که یک جراح پلاستیک در این کشور می تواند 31600$ (دلار استرالیا) در ماه درآمد کسب کند و این مبلغی قابل توجه برای تامین هزینه های زندگی در این کشور با کیفیت بسیار عالی است.

در صورتی که تمایل به تحصیل در استرالیا دارید، با مشاورین ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت در ارتباط باشید تا با توجه به تجربیات خود در زمینه اعزام دانشجو به این کشور شما را راهنمایی کرده و اطلاعات تکمیلی در این خصوص را در اختیار شما قرار دهند.

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *