ویزای تحصیلی

تحصیل رشته طراحی لباس در کره جنوبی

تحصیل رشته طراحی لباس در کره جنوبی

امروزه دانشجویان زیادی می خواهند جهت تحصیل رشته طراحی لباس در کره جنوبی اقدام کنند اما نمی دانند از کجا شروع کنند و علاقه خود را دنبال نمایند. جوانان زیادی این رشته را دنبال می کنند و به موفقیت می رسند. امروزه بسیاری از جوانان علاقه زیادی به مد و هنر دارند اما هنوز نمی دانند که چگونه از آن به طور موثر استفاده نمایند و آن را ترقی دهند. بهترین راه انتخاب طراحی لباس به عنوان رشته تحصیلی و توسعه این علاقه است. اما این سوال مطرح می شود که یادگیری طراحی لباس در کشور خود متقاضی موثرتر است یا در خارج از کشور؟

پاسخ به این سوال، تحصیل در خارج از کشور است، به ویژه تحصیل در کره جنوبی که بهترین نتیجه را به همراه خواهد داشت. دلایل زیادی برای انتخاب کره جنوبی به عنوان مقصد تحصیل و دنبال کردن علاقه خود توسط دانشجویان بین المللی وجود دارد. تیم تحقیق و ترجمه موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت مقاله حاضر را جهت راهنمایی ایرانیان علاقه مند به تحصیل رشته طراحی لباس در  کره جنوبی 2024 به شرح زیر تهیه نموده است.

رشته طراحی لباس در کره جنوبی

رشته طراحی لباس در کره جنوبی یک رشته جذاب و جالب برای دانشجویانی است که زراحی ودوخت و دوز لباس و همچنین مد و فشن علاقه دارند. رشته طراحی لباس در کره جنوبی یکی از رشته های آکادمیک است که در دانشگاه های این کشور تدریس و ارائه می شود. در این رشته دانشجویان بین المللی می توانند با ارسال درخواست و سوابق تحصیلی خود در حوزه هنر و یا تحصیلات مرتبط در این رشته تحصیل کنند. رشته طراحی لباس در کره جنوبی به مدت 4 سال در مقطع کارشناسی ارائه می شود.

طراحی لباس در کره جنوبی

طراحی لباس در کره جنوبی یکی از رشته های تحصیلی در زمینه هنر و مد محسوب می شود. طراحی لباس در کره جنوبی سال هاست که به یکی از رشته های خاص و پرطرفدار تبدیل شده است. کره جنوبی یکی کشور آسیایی پیشرفته با ارتباطات بسیار با کشورهای اروپایی است، لذا بسیاری از برند های اروپایی مشهور در کره جنوبی فعال هستند. به همین دلیل تحصیل رشته طراحی لباس هم در کنار مدلینگ و فشن بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای طراحی لباس در کره جنوبی در دانشگاه های برتر می توانید تحصیل کنید و پس از تحصیل نیز فرصت های شغلی خوبی در انتظار شماست.

بورسیه طراحی لباس کره جنوبی

AMA + (هنر عمده آسیایی به علاوه بورسیه تحصیلی) یک ابتکار جهانی است که توسط دانشگاه ملی هنر کره با هدف آموزش دانشجویان برای گسترش هنرهای آسیایی به جهان به عنوان یک رهبر آموزشی جهانی از طریق ترویج توسعه نخبگان هنری با کمک هزینه تحصیلی کامل انجام شده است. این پروژه یک برنامه توسعه منابع انسانی هنرمند است که به توسعه هنرمندان اصیل و ارتقای آموزش هنر کشورهای در حال توسعه به منظور ایجاد مرکز هنرمندان فرهنگی و پایه‌ گذاری مؤسسه آموزشی بین ‌المللی هنر می ‌پردازد.

چرا تحصیل رشته طراحی لباس در کره جنوبی؟

در مقایسه با سایر کشورهای آسیایی، دانشجویان بین المللی بیش تر کره جنوبی را انتخاب می کنند. این کشور پایتخت مد آسیا است. اگر اروپا دارای پایتخت های مد فرانسه، انگلیس، ایتالیا و غیره است، کره جنوبی نیز قدرت مد در آسیا می باشد. کره جنوبی از همه جنبه ها کشوری پیشرفته است: اقتصاد، جامعه، مد، زیبایی و سرگرمی. محصولات مد کره، زیبایی سنتی دارند. آن ها کمی سبک شرقی را در هم می آمیزند اما هنوز هم ویژگی های آسیایی متمایزی دارند. مد کره ای زیبا و مقرون به صرفه است.

برای دست یافتن به مد کره ای می توان به مراکز تجاری معروف یا بازارهای شلوغ با قیمت های بسیار مقرون به صرفه رفت. کره به خاطر هالیو (موج کره ای) در کنار استایل مد آیدل کاملا مشهور است. به همین دلیل، بسیاری از جوانان کره را به عنوان مقصد تحصیل و همچنین دنبال کردن علاقه خود به مد انتخاب می کنند. هنگام تحصیل در کره جنوبی، دانشجویان می توانند به راحتی به مد دسترسی پیدا کنند و همچنین تجربیات ارزشمندی را از اسلاف خود کسب کنند.

مزایای تحصیل رشته طراحی لباس در کره جنوبی

هنگام تحصیل در رشته طراحی لباس در کره جنوبی، دانشجویان برای دستیابی به بیش تر ترندها به دانش جدید و برنامه های مطالعاتی نوآورانه دسترسی خواهند داشت. دانشجویان علاوه بر مطالعه تئوری در کلاس های درس، خلق طرح های جدید را نیز تمرین می کنند. دانشجویان بیش تر از تئوری برای طراحی لباس به صورت عملی تمرین می کنند. تمرین و تجربه عملی به دانشجویان اجازه می دهد تا خلق کنند، از تجربه ها بیاموزند و خود را ارتقا دهند. تحصیل در رشته طراحی لباس در کره فرصت خوبی برای کسانی است که عاشق خلاقیت و هنر هستند.

با تحصیل در کره، دانشجویان از ابتدایی ترین تا تخصصی ترین دانش را خواهند آموخت. این بدان معناست که دانش بنیادی کاملی در مورد توانایی خلق و به کار بردن از طریق تمرین های عملی به آن ها ارائه خواهد شد. دانشجویان این فرصت را خواهند داشت که از اساتید و مدرسین بسیار متخصص دانش کسب کنند، به طور مستقیم در کارخانه پوشاک تمرین کنند یا در هفته های مد کره ای یا بین المللی شرکت کنند.

مزایای تحصیل رشته طراحی لباس در کره جنوبی

شرایط تحصیل رشته طراحی لباس در کره جنوبی

اگر فردی که علاقه مند به طراحی لباس است از منابع اقتصادی خانوادگی و توانایی علمی خوبی برخوردار بوده و یک زبان خارجی بلد باشد، قطعاً برای درخواست تحصیل در خارج از کشور مشکلی نخواهد داشت. دانشگاه ها و کالج های کره جنوبی فقط به دانشجویان بین المللی نیاز دارند که تحصیلات خوب یا عالی داشته باشند و دارای توانایی مالی کافی برای پرداخت هزینه های تحصیل و زندگی در شش ماه اول خود باشند. برای آن دسته از دانشجویانی که صلاحیت های تحصیلی و توانایی مالی بالاتری دارند، شانس قبولی بیش تر خواهد بود. به ویژه، کسانی که موفقیت های علمی خوبی دارند فرصت دریافت بسیاری از بورس های تحصیلی ارزشمند را نیز دارند.

اگر دانشجویان توانایی ضعیفی در زبان خارجی دارند، می توانند برای دریافت پشتیبانی و همچنین افزایش شانس ثبت نام، در یک دوره مقدماتی کره ای شرکت کنند. علاوه بر الزامات و شرایط پایه، دانشجویانی که متقاضی تحصیل در رشته طراحی لباس هستند لازم است که استعداد و خلاقیت خود را به مدرسه نشان دهند. آن ها باید یک طرح یا طرح اولیه را به صورت پیوست شده به فایل درخواست برای ارزیابی ارسال کنند. برای بسیاری از دانشگاه ها/ کالج های کره، طراحی بسیار مهم است و همچنین موفقیت یا عدم موفقیت متقاضی را تعیین می کند.

موسسات آموزشی ارائه دهنده رشته طراحی لباس در کره جنوبی

در این بخش برخی از موسسات آموزشی کره جنوبی را که در زمینه آموزش طراحی لباس تخصص دارند معرفی می کنیم:

  • دانشگاه کیونگی
  • دانشگاه هانیانگ
  • ملی سئول
  • دانشگاه چونگ آنگ
  • دانشگاه دائگو
  • کوکمین
  • دانشگاه سجونگ
  • دانشگاه زنان اوها
  • دوک سونگ
  • دانشگاه کونکوک

هزینه تحصیل رشته طراحی لباس در کره جنوبی

کره جنوبی نیز مانند اکثر کشورهای جهان دانشگاه های خود را به دانشگاه های دولتی (مورد حمایت دولت) و خصوصی تفکیک می کند. با این حال، یکی از نکات منحصر به فرد در مورد کره جنوبی این است که آن ها از دانشجویان بین المللی هزینه تحصیل متفاوتی نمی گیرند؛ بلکه شهریه دانشجویان خارجی همانند شهریه همکلاسی های کره ای آن ها می باشد. هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی کره جنوبی به صورت زیر است:

هزینه های تحصیل در دانشگاه های دولتی کره جنوبی

دانشجویان بین المللی که در دانشگاه های خصوصی ثبت نام می کنند باید انتظار داشته باشند که شهریه بالاتری را پرداخت کنند. در چنین شرایطی می توان گفت که هزینه زندگی در کره جنوبی برای بسیاری از افراد سنگین است  و به همین دلیل است که دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا و همچنین مهاجرت به نروژ از طریق تحصیل می تواند بخشی از این هزینه ها را کاهش دهد.

بورسیه رشته طراحی لباس در کره جنوبی

در یک دستاورد قابل توجه، یک بورسیه تحصیلی با بودجه کامل دولت کره برای رشته طراحی لباس در کره جنوبی که پرواز، شهریه، کمک هزینه ماهانه و بیمه درمانی او را برای 3 سال آینده پوشش می دهد. هونگیک در بین 51 تا 100 دانشگاه برتر جهان در رتبه بندی موضوعی QS و در بین 10 دانشگاه برتر هنر در آسیا قرار دارد. همچنین، این موسسه معتبرترین موسسه هنر و طراحی در کره جنوبی محسوب می شود. از 1200 درخواست سراسری برای GKS در سال جاری، 15 کاندید از هند موفق به ثبت نام شدند. بورسیه ها هر کدام 8400€ (یورو) هستند و نیمی از ارزش دوره کارشناسی و ارشد را پوشش می دهند.

هزینه زندگی حین تحصیل رشته طراحی لباس در کره جنوبی

با متوسط هزینه های زندگی به مبلغ 900$ تا 1400$ (دلار آمریکا) در ماه، کره جنوبی می تواند مکان نسبتا گرانی برای تحصیل باشد. اما دانشجویان می توانند روش های زیادی برای صرفه جویی در هزینه ها و بودجه پیدا کنند. تجزیه و تحلیل هزینه زندگی در کره جنوبی ارقام زیر را نشان می دهد:

  • محل اقامت (خوابگاه دانشگاه): 600$ تا 1400$ (دلار آمریکا) در ترم
  • محل اقامت (اجاره خصوصی): 300$ تا 400$ (دلار آمریکا) در ماه به علاوه ودیعه (3000$ تا 5000$ (دلار آمریکا))
  • غذا و مواد غذایی: 300$ تا 500$ (دلار آمریکا) در ماه
  • بیمه پزشکی: 20$ (دلار آمریکا) در ماه
  • کارت حمل و نقل ماهانه (قطار، مترو، اتوبوس): 40$ (دلار آمریکا)
  • صرف غذای سه قسمتی برای دو نفر در یک رستوران میان رده: 34$ (دلار آمریکا).

چنان چه علاقه مند به تحصیل رشته طراحی لباس در کره جنوبی هستید پیشنهاد می کنیم جهت کسب اطلاعات بیش تر در این زمینه و اقامت بعد از تحصیل در کره جنوبی با کارشناسان ما در موسسه حقوقی سفیران سروش سعادت تماس بگیرید.

5/5 - (1 امتیاز)

152 دیدگاه برای “تحصیل رشته طراحی لباس در کره جنوبی

  1. Nazanin گفت:

    سلام من دارم زبان انگلیسی و بطور تخصصی یاد میگیرم و اینکه زبان کره ای هم حتماً باید بلد باشم؟ یا با زبان انگلیسی هم بورسیه تعلق میگیره؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      هیچ تضمینی برای بورسیه شدن شما نیست. بورسیه هم ارتباطی به زبان تحصیل نداره

  2. سلما گفت:

    سلام اگه زبان کره ای خیلی حرفه ای نباشیم میشه تو دانشگاه کره جنوبی شرکت کرد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید یا مدرک زبان کره ای داشته باشید یا انگلیسی در غیر این صورت نه پذیرش می گیرید نه ویزای تحصیلی کره جنوبی رو

  3. n.s گفت:

    سلام برای کسی که نمرات متوسطی دارد و در ایران رشته‌اش طراح لباس نیست باید چه کاری کند؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر شرایط سنی مناسبی داشته باشید، می تونید توی مقطع کارشناسی از دانشگاه های ضعیف تر پذیرش بگیرید

  4. Doooxx گفت:

    سلام برای پذیرش در کره ی جنوبی میتونیم آزمون ورودی بدیم و آزمون ورودی برای رشته ی طراحی لباس به چه گونه ایی هست

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید این موضوع رو در هر دانشگاه به صورت جداگانه بررسی کنید. ممکن هست بعضی دانشگاه ها نیازی به آزمون نداشته باشد

  5. ملیسا گفت:

    سلام
    چه رشته های بیشتر بورسیه میکنن

    اصلا طراح دوخت بورسیه میکنن

    بعد بورسیه میشه کار کنیم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بورسیه کره جنوبی بر اساس رشته نیست بلکه بر اساس توانمندی شما در دروس دانشگاهی هست

  6. Fatemeh گفت:

    سلام من دوسال دیگه تازه میخوام کنکور بدم اگه تا اون موقع پذیرش بکنن
    من زبان انگلیسی فولم اما کره ای درحد مکالمه بلدم و نمره هام 18به بالاست
    من درصد قبولیم برای بپرسیه چقدره
    چون خیلی یا میگن زیاد طراح دوخت کره بورسیه نمی کنه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بورسیه شرایطش با پذیرش بسیار سخت هست و اینطور نیست که کسی بتونه به شما قطعی قول بده که بورسیه می شید یا خیر
      حالا که شما دارید برای دو سال دیگه برنامه ریزی می کنید، شرایط سخت تر هم میشه چون معلوم نیست که قوانین تا اون موقع چطور عوض میشه

  7. زینبی گفت:

    سلام وقت بخیر
    بعد از کنکور در رشته طراحی لباس به جای دانشگاه های ایران میتونیم وارد دانشگاه های کره بشیم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما برای این که در کره شرکت کنید، نیازی به کنکور ایران ندارید

      1. شهریار گفت:

        یعنی میشه تو کره کونکورداد من 14ساله در حال یادگیری زبان کره ای و انگلیسی ام خواستم بدونم که چه چیزهایی و کی اقدام کنم

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          در بعضی از رشته هی تحصیلی توی کره، نیازی به کنکور نیست. بستگی داره که دانشگاه از شما بخواد یا نه

  8. مهی گفت:

    سلام خسته نباشید من رشته خیاطی دبیرستانم کارودانش هست میتونم برای طراحی لباس درخواست بدم یا باید کاردانی رو بگذرونم ؟! بورسیه هست که بشه گرفت؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر دبیرستان رو که تمام کردید، 12 سال تحصیل تمام شده، می تونید برای لیسانس اقدام کنید. در غیر این صورت باید کاردانی رو بگذرونید
      اصلا به امید بورسیه تحصیلی کره جنوبی به خصوص در مقطع کارشناسی نباشید

  9. TT گفت:

    سلام وقت بخیر …عذر میخام من اگه تو ایران مدرک کاردانی گرافیک داشته باشم از یه دانشگاه معتبر تو تهران
    میتونم واسه طراحی لباس واسه مقطع کارشناسی پذیرش بگیرم؟(حالا فقط منظورم کره نیست)(کلا میخام ببینم اینکار ممکن هست یا نه درکل غیر اصولیه)

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کاردانی در کشورهای خارجی معتبر نیست.
      اگر دیپلم شما 12 ساله به دست اومده، همین حالا هم می تونید اقدام کنید و نیازی به کاردانی نیست. ولی اگر دیپلم شما 12 ساله نیست، حتما کاردانی بگیرید
      بله مشکلی نیست در ادامه

  10. Mehrsa گفت:

    سلام ی سوال داشتم
    گرفتن بورسیه در مقطع کارشناسی طراحی لباس فقط در دانشگاه های سئول سخته یا شهر های دیگه هم همین طوره مثل بوسان یا بقیه شهر ها…

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      اگر منظور شما از بورسیه پذیرش هست، که در هیچ دانشگاهی نمی تونه برای یک رزومه ضعیف آسون باشه. اگر رزومه قوی دارید، شرایط بهتر هست. ده ها دانشگاه در کره جنوبی وجود داره برای این که شما بتونید پذیرش در این رشته دریافت کنید.
      ولی اگر منظورتون از بورسیه کمک هزینه های تحصیلی هست، بله در تمامی دانشگاه ها بسیار سخت هست

  11. Magna گفت:

    مثلا من در سایت یک دانشگاه میبینم که رشته ای که من میخوام رو پذیرش دادن ومن بعد از کنکور اون رشته رو در دانشگاه میخونم آیا تا دو یا چهار سال دیگه که من بتونم مدرک لیسانس اون رشته رو در ایران بگیرم آیا اون دانشگاه همواره اون رشته منو هنوز هم بورسیه میکنه یا اینکه هرسال رشته بورسیه یک دانشگاه تغییر میکنه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      فکر می کنم منظور شما از بورسیه، پذیرش باشه. بورسیه کمک هزینه مالی هست که به شما پرداخت می شه.
      پذیرش اما قبول کردن شما به عنوان یک دانشجو در کشور کره هست.
      شما قطعا می تونید بجز اون دانشگاه، دانشگاه های زیاد دیگه ای رو هم پیدا کنید که رشته مورد نظر شما رو ارائه می کنند.
      در نظر داشته باشید که قوانین ممکن هست تغییر کنه اما حذف شدن یک رشته کمتر اتفاق میوفته مگر این که متقاضی نداشته باشه که بسیار بعید هست.

  12. Magna گفت:

    پس نوع دانشگاه مهم نیست و باید فقط نسبت به دانش جوهای هم رشته های خودت بهترین باشی؟

    1. امیر جلالی گفت:

      بله دقیقا
      با این حال رشته مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید، ببینید چه دانشگاه هایی اون رو ارائه می کنند، بعد توی سایت دانشگاه بررسی کنید که آیا بورسیه داره اون دانشگاه به طور کلی یا نه و این که آیا باید شرایط خاص داشته باشه یا خیر

  13. Magna گفت:

    حتما باید دانشگاه معتبری درس بخونی؟اگه تو دانشگاه دیگه ای درس بخونی با رزومه خوب شانس بورسیه وجود داره
    یعنی اگه تو دانشگاه معتبری نباشی

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در نظر داشته باشید که تحصیل در کره جنوبی بورسیه نداره. یعنی شما باید بهترین در دانشگاه خودتون باشید تا شانس دریافت بورسیه رو به دست بیارید. به طور کلی کسی که می خواد بره کره جنوبی نباید به بورسیه امید چندانی داشته باشه و باید همه هزینه هاش ر و خودش پرداخت کنه

  14. Mahdis گفت:

    سلام
    اینکه شما میگید باید بالاتر و بهتر از بقیه در این رشته باشیم منظورتون نمرات مدرسه هست که بالاتر از بقیه باشیم؟ حالا اگه نمراتم بالاتر از بقیه باشه و با داشتن مدرک تاپیک و مدرک دیپلم بورسیه تحصیلی کره رو دریافت میکنم؟
    اگه بازم امکانش پایینه ،کنکور بدم و قبول شم احتمال گرفتن بورسیه بیشتر میشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      به طور کلی در کره جنوبی، در مقطع کارشناسی دسترسی به بورسیه بسیار سخت هست. شما برای این که بتونید پذیرش بگیرید از دانشگاه های کره نیازی به قبولی کنکور ایران ندارید. برای بورسیه هم شرایط مشابهی هست.
      شما در مقطع کارشناسی با افرادی مقایسه می شید که از کشورهای مختلف از جمله خود کره برای تحصیل در این رشته وارد می شن. معدل و ریز نمرات شما مشخص میشه.
      با همه این تفاسیر، توصیه میشه که اگر توان مالی کافی برای پرداخت هزینه های خودتون در این کشور رو ندارید، اصلا به سمتش حرکت نکنید چون مجبور میشید در نیمه راه این کشور رو ترک کنید.

  15. فاطمه گفت:

    سلام خسته نباشید. ببخشید درباره ریز دروسی که در رشته طراحی مد هست چطور باید اطلاع پیدا کرد ینی منظورم اینه ک از کدوم منبع اطلاعاتی میتونم ریز دروس طراحی مد دانشگاه کوکمین رو ببینم؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      تشریف ببرید توی سایت، از طریق گروه فشن و دیزاین می تونید نیازتون رو بررسی کنید

  16. اگه توی طراحی لباس و نقاشی و نظیر این ها نخبه و عالی باشیم بورسیه ی تحصیلی دانشگاه ملی سئول به ما تعلق می گیره یا هیچ کس قادر به بورسیه کردن ما نیست ؟
    آیا فقط توی رشته های پزشکی و کامپیوتر و این ها بورسیه به ما تعلق می گیره ؟
    چون من هیچ میلی به رفتن به کشور های دیگر را ندارم
    اگر می توانید به من راهنمایی های لازم را در رابطه با گرفتن بورسیه ی رشته ی طراحی لباس و مدوفشن در دانشگاه ملی سئول بدهید😁۹

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما اول از همه باید از دانشگاه مورد نظرتون توی این رشته پذیرش دریافت کنید.
      اگر اشتباه نکنم شما قصد دارید که در مقطع کارشناسی تحصیل کنید؛ زمانی که پذیرش تحصیلی خودتون رو گرفتید، می تونید برید توی همون دانشگاه درس بخونید.
      اما بورسیه: در کره جنوبی چیزی به اسم بورسیه تحصیلی برای همگان وجود نداره. پس شما باید با بقیه هم کلاسی های خودتون تفاوت داشته باشید تا بتونید به بورسیه دست پیدا کنید. بورسیه یک کمک هزینه مالی هست که دانشگاه در رابطه با اون تصمیم می گیره.
      این طور نیست که فقط بچه های یک رشته خاص تحصیلی بتونن بورسیه تحصیلی بگیرن. این بورسیه ها به دانشجوهای برتر هر رشته داده میشه. یعنی شما باید بتونید از طریق معدلتون، ثابت کنید که بهترین کسی هستید که توی این رشته پذیرش گرفتید. در غیر این صورت هیچ کمک مالی به شما پرداخت نمیشه و شما باید خودتون هزینه ها رو پرداخت کنید.
      در صورتی هم که بورسیه بشید، این طور نیست که همه هزینه های شما رو دانشگاه پرداخت کنه. شما زمانی که دانشجوی کارشناسی هستید، صرفا کمک هزینه دریافت می کنید نه بورسیه کامل. یعنی یک بخشی از شهریه شما پرداخت میشه

  17. فاطمه گفت:

    سلام میشه از تجربی که الان فرهنگیان می خونم
    برم طراحی لباس مد و فشن کره جنوبی؟
    و این که اصلا چه راهی برای ورود به دانشگاهاشون وجود داره

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید مدرک دیپلم خودتون رو بگیرید، مدارکتون رو ترجمه کنید و در اختیار دانشگاه قرار بدید تا بررسی کنند و در صورتی که شما واجد شرایط بشید، با شما موافقت خواهد شد. در این صورت می تونید ویزای تحصیلی بگیرید و تشریف ببرید

    2. هلیا گفت:

      سلام.وقتتون بخیر
      من ۱۴ سالمه میخوام تا یکی دوسال دیگه برای زندگی و تحصیل برم سئول
      من میخوام اونجا مد و فشن بخونم و در دبیرستان های اونجا تحصیل کنم
      میتونم بپرسم چه شرایطی لازمه؟؟
      هزینش چقدره؟
      میتونم تنها برم؟
      ممنون میشم جواب بدین🌹

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        بله می تونید تنها برید ولی نکته ای که وجود داره این هست که شما باید یک کفیل قانونی در کره معرفی کنید.
        از ایران هم که قصد خروج داشته باشید، باید باید هم پدر و هم مادر رضایت کتبی به سفارت کره جنوبی بدن.
        هزینه هایش هم شامل هزینه زندگی هست (اگر توی مدارس شبانه روزی باشید هزینه زندگی کمتر میشه) بعلاوه هزینه مدرسه که هر دو این ها رو نمیشه عدد درستی گفت. چون مدرسه به مدرسه فرق داره

  18. Sara گفت:

    سلام و خسته نباشید من دنبال بورسیه نیستم میخوام با هزینه های خودم تو سئول طراحی بخونم سوالاتم اینکه هزینه هر ترم چقدر هست و اینکه اگر بخوام ویزای زبان بگیرم و زبان کره رو بخونم هزینه اون چقدر هست و آیا رشته من انسانی هست آیا مشکلی پیش میاره یا نه و یا نمره هام اگه بخوام با هزینه ای خودم بخونم تاثیری داره یا نه یا فقط برای بورسیه مهم هست و اینکه آیا کارهامو به وکیل مهاجرتی بسپارم بهتر هست یا نه اگر جواب بدید ممنون میشم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      هر سالی دانشگاهتون حدود 4800$ تا 6500$ (دلار) میشه معمولا که باید به دانشگاه پرداخت کنید.
      در کنار اون شما باید ماهی حداقل 800$ (دلار) برای زندگی در کره جنوبی رو هم در نظر بگیرید. ولی این امکان رو دارید که کار کنید و این مبلغ رو تامین کنید.
      برای سپردن پرونده به وکیل هم بهتر هست خودتون جستجو کنید که چه شرایطی برای خودتون بهتر هست.

  19. ناشناس گفت:

    اگه دیپلم من مثلا توی دبیرستان در هنرستان و رشته طراحی دوخت بوده باشه نمیتونم بگیرم بورسیه ؟
    ممنون میشم سوالمو دقت جواب بدین چون هر جا میگردم نیس جوابم
    منظورم اینه که حتما باید تجربی یا رشته خاصی بوده باشم توی دبیرستان که بتونم بورسیه بگیرم ؟
    اصن الان منظورم خود بوسیه نیس منظورم اینه که شانسمو ویا گرفتن بورسیه کم میشه اگه طراحی و دوخت باشم توی هنرستان؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شرایط دریافت بورسیه یا کمک هزینه مالی برای تحصیل در کره جنوبی مشخص هست: افراد برتر ورودی هر سال در هر رشته که شامل نفرات اول و دوم میشه، شانس دریافت بورسیه خواهند داشت. اگر شما فکر می کنید می تونید این شرایط رو داشته باشید در کره اقدام کنید.
      اگر دنبال این هستید که حتما از کشوری بورسیه بگیرید، بهتر هست به ویزای تحصیلی ایتالیا فکر کنید که شرایط بهتری داره.

  20. ناشناس گفت:

    سلام من رشته طراحی و دوخت هستم در فنی حرفه ای پایه یازدهم
    میتونم بورسیه مد و فشن رو بگیرم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      می تونید پذیرش بگیرید ولی هیچ کس نمی تونه به شما وعده دریافت بورسیه در کره جنوبی رو بده

  21. صدف.... گفت:

    تفاوت طراحی و دوخت با مدو فشن چیه ؟
    میشه تفاوتشون رو بگین
    مرسی پاسخگو هستید

    1. امیر جلالی گفت:

      افرادی که توی زمینه طراحی مد و فشن کار می کنن، توی طراحی و حتی رنگ لباس هم فعالیت می کنند.
      دوخت مربوط به اجرا میشه

  22. صدف.... گفت:

    مثلا من الان مدرک تاپیک سطح سه و یا چهار دارم و معدل دبیرستانم هیفده هیجده شده باشه و مدرک خیاطی و مدرک آبرنگ داشته باشم میتونم بورسیه رو بگیرم ؟
    چی احتمال بورسیه شدن رو میبره بالا تر؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      هیچ کس نمی تونه به شما قول بده که بورسیه دریافت می کنید.
      در حال حاضر بورسیه الزاما به دانشجویان خارجی پرداخت نمی شه. هر دانشگاه شرایط خاص خودش رو داره. باید بررسی کنید.

  23. صدف.... گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    تاپیک سطح چند برای این رشته لازمه؟
    ‌رزومه شامل چه چیز هایی میشه ؟
    ‌چه چیزایی احتمال گرفتن بورسیه رو میبره بالا؟
    ‌حتما باید مدرک زبان انگلیسی داشته باشیم ؟
    ‌مدارک ورزشی هم تاثیر گذاره ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما برای اینکه بتونید طراحی دوخت پذیرش بگیرید، نیازی به رزومه ورزشی ندارید و تاثیری نخواهد داشت. برای تحصیل در کره جنوبی شما باید مدرک زبان داشته باشید، یا انگلیسی یا کره ای. برای گرفتن بورسیه شما در دانشگاه باید در جمع بهترین های ورودی خودتون باشید (2 نفر اول) رزومه برای افرادی هست که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد رو دارن و شامل مدارک تحصیلی و کاری میشه

  24. magna گفت:

    اونطور که شما میگید پس امیدی برای بورسیه وجود نداره من امیدمو از دست دادم😂😐🌹

    1. امیر جلالی گفت:

      متاسفانه همینطور هست. اگر دنبال این هستید که تحصیل با بورسیه رو تجربه کنید، ویزای تحصیلی ایتالیا یا روسیه رو مدنظر داشته باشید

  25. magna گفت:

    کدوم یک از رشته های دانشگاهی هنر بورسیه فول فاند دارند؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در رابطه با بورسیه در کره جنوبی هیچ فول فاندی وجود نداره!
      شما باید در نظر داشته باشید که فقط افراد نخبه و برتر هر رشته می تونن توی این کشور بورسیه بگیرن

  26. 128 گفت:

    وقتتون بخیر برای رشته طراحی لباس بورسیه فول فاند وجود داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      متاسفانه خیر. کمک هزینه های تحصیلی در این کشور وجود داره که فقط در اختیار دانشجوهای نخبه قرار می گیره

  27. سیکرت گفت:

    سلام
    ممنون میشم پاسخگو باشید
    شرط معدل برای این رشته چنده یعنی معدل دیپلم باید تا چند باشه حداقل ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      حداقلی واسه این مسئله تعیین نشده ولی در نهایت شما با تمام افرادی که درخواست دادن به دانشگاه رقابت می کنید و دانشگاه بهترین ها رو انتخاب می کنه

  28. Mari گفت:

    سلام خسته نباشید..من فارغ التحصیل رشته طراحی و دوختم مقطع کارشناسی من میتونم برای بورسیه کارشناسی ارشد کره جنوبی اقدام کنم؟؟رشته طراحی لباس بورسیه میشه؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بورسیه تحصیلی ارتباطی به رشته نداره.
      در حال حاضر کره جنوبی به یک یا دو نفر اول هر رشته بورسیه می ده. شما در صورتی که تصور می کنید می تونید همچین جایگاهی داشته باشید، بورسیه خواهید شد و در غیر این صورت خیر. این بورسیه ها هم مبلغ مختلفی داره و این طور نیست که قطعا همه هزینه های شما رو پوشش بده.

  29. soso گفت:

    سلام، من مدرک کارشناسی مهندسی عمران دارم و مدرک دیپلمم هم ریاضی هس، اما به طراحی و دوخت علاقه دارم (مدرک فنی حرفه ای هم دارم) میخواستم بدونم آیا راهی هست که مقطع ارشد رو در این رشته ادامه بدم یا باید مهندسی رو ادامه بدم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر نمی تونید توی مقطع کارشناسی ارشد این رشته تحصیل کنید و بهتر هست رشته خودتون رو ادامه بدید

  30. مائده رضائی گفت:

    سلام وقتتون بخیر
    می خواستم بدونم تحصیل در رشته طراحی لباس یا طرای مد و فشن دروس عمومی هم تدریس میشه یا فقط تخصصی تدریس میشه؟😀

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر هیچ درس عمومی ارائه نمیشه

  31. Neda گفت:

    سلام
    برای تحصیل در این رشته در دانشگاه کره باید حتما بورسیه شده باشی؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      خیر
      شما می تونید درخواست پذیرش خودتون رو ثبت کنید و وارد دانشگاه بشید

  32. magna گفت:

    سلام وقت بخیر اگه معدل دیپلم کم باشه با معدل بالای لیسانس میشه بورس شد ب کره تو رشته طراحی لباس و اینکه اگه ب کره بورس شی میتونی کارپیدا کنی؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بورس شدن ربطی به کار پیدا کردن نخواهد داشت.
      اگر معدل شما در کارشناسی بالا باشه، ممکن هست بتونید بورسیه بشید ولی دریافت بورسیه به هیچ عنوان تضمین شده نیست

    2. .. گفت:

      سلام امکانش هست که اگر برای یه شرکتی رزومه و ..رو ارسال کنی و با استخدام تو اون شرکت اون ها کارهای مهاجرت و .. رو انجام بدن؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        اگر شما مدارکتون رو به تایید یک شرکت برسونید، اون ها کارهای اداری رو برای شما پیگیری خواهند کرد و در صورتی که مجوز برای شما دریافت کنند، نامه ای به شما می دن که باید اون رو به سفارت کره جنوبی در ایران بدید (بعلاوه مدارک دیگه مورد نیاز ویزای کاری کره جنوبی) و اون ها بررسی کنند که شما میتونید مهاجرت کنید یا خیر

  33. مائده رضائی گفت:

    سلام امید وارم روزی خوبی رو تا الان سپری کرده باشید می خواستم بدونم اگه رشتمون طراحی دوخت باشه میتونیم در کره جنوبی در رشته طراحی لباس ادامه تحصیل بدیم یا طراحی مد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      ممنون و ما هم برای شما بهترین ها رو آرزو می کنیم
      بله قطعا می تونید

    2. Hanieh.. گفت:

      سلام وقت بخیر ممنون میشم که جواب سوالم رو بدین
      من الان دانشجوی رشته‌ی طراحی و دوخت هستم در مقطع کاردانی میتونم توی کره جنوبی برای کارشناسی طراحی لباس بخونم؟
      طراحی لباس در کره جنوبی خوب هست؟
      و اینکه اگر بخوام به کره جنوبی مهاجرت کنم باید چه کارهایی رو انجام بدم و درکل برای مهاجرت چه مقدار پولی مورد نیاز هست؟

      1. امیر جلالی گفت:

        سلام
        کاردانی شما در کره جنوبی به عنوان یک مدرک اضافه بر دبیرستان شناخته میشه و مدرک دانشگاهی نیست ولی می تونید اقدام کنید برای کارشناسی
        این رشته رو اگر علاقه دارید، می تونه برای شما مناسب باشه.
        شما برای مهاجرت باید اول دانشگاه مورد نظرتون رو پیدا کنید، ببینید چه مدارکی از شما می خواد و اون ها رو آماده کنید.
        تمکن مالی کافی داشته باشید در کره جنوبی و بتونید هزینه های زندگی خودتون رو بدید.
        حدودا سالی 15000$ (دلار) رو نیاز دارید البته می تونید توی کره در حین تحصیل کار کنید ولی احتمالا حدود 6000$ تا 7000$ (دلار) درآمد داشته باشید که اون هم تا حد زیادی بستگی داره به زبان کره ای بلد بودن

  34. Sharifi گفت:

    سلام من امسال و بگذرونم دیپلم طراحی لباسمو میگیرم برای مهاجرت به کره و گرفتن ویزای تحصیلی در کل هزینه ش حدود چقد میشه ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بستگی داره از چه دانشگاهی پذیرش می گیرید.
      هزینه تحصیل شما در حدود 7000$ (دلار) میشه و حدود 12000$ (دلار) هم برای زندگی توی یک سال نیاز دارید.
      البته می تونید نیمه وقت توی کره کار کنید تا یک بخشی از این هزینه ها تامین بشه.
      هزینه های جانبی مثل ترجمه مدارک، بلیط هواپیما، هزینه ویزا و غیره رو هم که قبل از رفتنتون هست باید در نظر داشته باشید

  35. فاطمه گفت:

    سلام، برای بورسیه بهتره دبیرستان رو تموم کنیم بورسیه بگیریم یا دانشگاه بریم بعد از دانشگاه بورسیه بگیریم و اینکه من یه جا خونده بودم کره جنوبی به دانشجو ها کمک هزینه میده اون کمک هزینه شامل کسایی که بورسیه هنر گرفتن هم محسوب میشه یا کلا کمک هزینه نمیده بهشون ممنون میشم پاسخ بدین

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      کشور کره جنوبی بورسیه های مشخصی رو هر ساله اعلام می کنه. مثلا در سال 2022 در حدود 2800 بورسیه تحصیلی برای تمام دانشجویان خارجی و بومی این کشور در نظر گرفته شده بود. دریافت بورسیه کاملا رقابتی است و هیچ کس نمی تونه به شما قول بده که بورسیه خواهید شد

  36. Paria گفت:

    سلام رشته طراحی مد در کره جنوبی برای افراد خارجی بورسیه داره ؟
    چه مدارکی لازم هست؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بورسیه در تمام رشته های این کشور وجود داره ولی باید در نظر داشته باشید که بورسیه در کره جنوبی سهمیه رشته نیست و سهمیه دانشگاه هست. هرچی مقطع تحصیلی شما بالاتر باشه شانس بیشتری دارید برای دریافت و بعد از اون در صورتی می تونید بورسیه بگیرید که بالاترین معدل در جمع ورودی خودتون رو داشته باشید. به همین دلیل نمی شه قول داد که قطعا بورسیه می گیرید

  37. سارا گفت:

    سلام من برای لیسانس انشالله میخوام مهندسی معماری بخونم میخواستم بدونم اگر لیسانسم رو تو ایران بگیرم و برای فوق لیسانس وارد رشته طراحی لباس بشم شانس این رو دارم برای دانشجویی من رو پذیرش کنند ؟ کره جنوبی

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید بین رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد شما همخوانی وجود داشته باشد ولی بین خواسته های شما همخوانی دیده نمیشه

  38. پریا گفت:

    سلام من رشتم تجربی هست میتونم کره رشته طراحی مد بخونم ؟
    این رشته بورسه بهش تعلق میگیره ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      با توجه به شرایطی که در کره جنوبی وجود داره، نمی شه به صورت قطعی گفت که شما می تونید بورسیه بگیرید.
      ولی می تونید توی این رشته تحصیل کنید

  39. ...... گفت:

    طراحی لباس بورسیه داره؟بازار کارش در کره چطوره؟معمولا در کجا کار میکنن

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در این رشته هم میشه بورسیه دریافت کرد ولی باید در نظر داشته باشید که هیچ تضمینی برای این کار نیست. اگر نمی تونید هزینه های تحصیل در کره جنوبی رو پرداخت کنید، بهتر هست کشور دیگه ای رو انتخاب کنید

  40. یگانه پایدار گفت:

    سلام ببخشید من از چندجا پرسیدم میگن رشته ی طراحی لباس فقد مقطع کارشناسی به بالا داره و مقطع کاردانی قبول نمیکنن و فقدم بورسیه ی ama باید بگیرم
    من معلوم ۱۸ و خورده ای عه و مدرک فنی حرفه ای و بین المللی طراحی لباس دارم.و درحال حاضر مدرک تاپیک کره ای هم دارم میگیره.
    فقد نمیدونم برای چه مقطعی و از چه راهی اقدام کنم برای بورسیه

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در کره جنوبی شما نمی تونید کاردانی بخونید و بعد از دیپلم اگر وارد دانشگاه بشید، صرفا برای دوره کارشناسی هست.
      بورسیه گرفتن در کره به هیچ عنوان قطعی نیست و کسی نمی تونه به شما اطمینان بده که می تونید توی این کشور حتما بورسیه بشید

  41. Mobina گفت:

    سلام. من دو ساله دیگ دیپلم طراحی لباس میگیرم و در حال یادگیری زبان کره ای هستم معدل من هم میتونه بالای ۱۹ باشه. سوالم اینکه اسم بورسیه برای این رشته چیه و آیا شانسم بالا هست برای گرفتن بورسیه؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بورسیه های دانشگاهی در کره جنوبی بین رشته های مختلف تقسیم نشده و بهترین های هر رشته اون رو به خودشون اختصاص می دن. هیچ کس نمی تونه برای شما دریافت بورسیه در کره رو تضمین کنه ولی هرچی رزومه بهتری داشته باشید شانس خودتون رو افزایش دادید

  42. :) گفت:

    سلام من ساله دیگ دیپلم طاحی دوخت میگیرم معدلم بالای ۱۹.۵ مشکلی که هست اینه ک اتباعم میتونم واسه بورسیه درخواست بدم یا نمیش؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این که اتباع هستید مشکلی برای شما ایجاد نمی کنه ولی بورسیه گرفتن در کره جنوبی کار راحتی نیست و هیچ تضمینی برای اون وجود نداره اگر بتونید کشور ایتالیا رو انتخاب کنید، شانس بورسیه براتون بیشتر میشه

  43. Aynaz گفت:

    سلام خسته نباشید ، وقت بخیر
    یه سوال داشتم من شنیده ام که کره جنوبی بورسیه تحصیلی رشته طراحی و دوخت را ندارد آیا این درست است ، اگه درست است کسی که نتواند هزینه ها را شخصی پرداخت کند چیکار کند راهی هست که بتواند یک شخص انجام دهد که بورسیه تحصیلی رشته طراحی و دوخت را بگیرد

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      این بورسیه ها به سختی در اختیار دانشجوهای خارجی قرار می گیره به خصوصی زمانی که دانشجوی مقطع کارشناسی یا کارشناسی ارشد باشید

  44. سلین گفت:

    سلام میخواستم بدونم شرط نمره چیست و بورسیه از چه مقطع تحصیلی حتما لیسانس و دکترا یا فوق دیپلم و دیپلم دارند؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      هرچی نمرات شما بهتر باشه شانس دریافت پذیرش ا دانشگاه های بهتری رو دارید و شانس دریافت بورسیه هم برای شما می ره بالاتر
      شانس دریافت بورسیه در مقطع دکترا بیشتر هست

  45. فاطمه گفت:

    سلام برای بورسیه رشته طراحی دوخت کره جنوبی باید معدل چند باشه
    و معدل سال اخر ملاک یا سه سال

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      معدل سال های اخر دبیرستان مهم هست.
      رقابت در این رشته به قدری نیست که شما نگران معدلتون باشید

  46. هانیه گفت:

    چطوری میشه برای بورسیه گرفتن درخواست داد؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      باید در نظر داشته باشید که هر فرد بر اساس معدل تحصیلیش در مقاطع قبلی و همچنین طول دوره تحصیلش در دانشگاه سنجش میشه
      چیزی به اسم بورسیه قطعی در کره جنوبی وجود نداره

  47. St گفت:

    سلام
    من دیپلم حسابداری و دیپلم نازک دوزی خیاطی و مدرک اسپیکینگ زبان رو دارم نمره هام هم در حد متوسطه میتونم بورسیه بگیرم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بورسیه در کره جنوبی قطعی نیست ولی می تونید درخواست بدید برای بورسیه شاید بتونید دریافت کنید

  48. ثمین گفت:

    سلام این توضیحات که مثلا چقدر پول شهریه و پول غذاو… میشه برای کسایی هست که با هزینه شخصی میان ؟؟ درسته؟؟
    من اگه از طریق بورسیه ama اقدام کنم و قبول بشم دیگه از پرداخت این هزینه ها معاف میشم ؟؟؟
    بعد من میخام چند سال دیگه برای طراحی لباس اقدام کنم
    معدلم هم همیشه از ۱۹/۵ بالاتره .

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بورسیه گرفتن در کره جنوبی قطعی نیست به ویژه زمانی که به عنوان دانشجوی مقطع کارشناسی بخواید به این کشور مهاجرت کنید.
      بورسیه ها انواع مختلفی داره. بعضی از بورسیه ها فقط بخشی از شهریه رو کثر می کنه. برخی تمام شهریه رو پرداخت می کنند.
      بازم نمی تونید مطمئن باشید که تمام این هزینه ها برای شما کثر میشه

  49. دایان گفت:

    سلام من دیپلم تجربی با معدل ۱۹.۸۶هستم برای بورسیه در رشته طراحی لباس در کره باید چکار کنم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بورسیه تحصیلی در کره جنوبی به صورت قطعی به شما پرداخت نمیشه. در صورتی که نسبت به سایر متقاضیان دریافت بورسیه در دانشگاهی که در اون پذیرش گرفتید شرایط بهتری داشته باشید، دانشگاه به صلاح دید خودش به شما بورسیه می ده. مبلغ این بورسیه بخشی از بودجه ای هست که دانشگاه برای دانشجویان در نظر گرفته.

  50. Sareh گفت:

    سلام من دیپلم انسانی با معدل کل ۱۹ دارم و دارم دوره دیپلم طراحی لباسو میگذرونم یکی از سوالاتم اینه که حتما باید مدرک زبان کره ای داشته باشم ؟و اینکه چطور میتونم بورسیه تقریبا کاملی بگیرم؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بورسیه چیزی نیست که راحت به دستش بیارید.
      در نتیجه اصلا روش حساب باز نکنید.
      توی بعضی از دانشگاه های کره می تونید به زبان انگلیسی تحصیل کنید

  51. تینا گفت:

    سلام برا بورسیه کره جنوبی اگر یسال اقدام کردم نشد میشه سال بعدش هم دوباره درخواست بدم ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله هر سال می تونید در خواست بدید ولی گرفتنش قطعی نیست

  52. مهدیه گفت:

    سلام
    ببخشید من رشته ام طراحی دوخت است چجوری میتونم بورسیهUSTکره جنوبی رو بگیریم و شرایطش چیه؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در صورتی که به سایت این دانشگاه مراجعه کنید جزئیات دریافت این بورسیه مشخص هست.
      این بورسیه به دانشجویان دکترا و ارشد اهدا میشه

  53. پریا گفت:

    سلام ببخشید یعنی انقدر بورسیه تو این زمینه سخته؟ اصن امکانش هست ؟ چون اگه اینطور باشه خوب بورسیه برای پزشکی و اینا هم قطعا سخت تره که

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله سخت هست. متقاضی در این زمینه زیاد هست و تعداد بورسیه ها محدود. توی سایت هر دانشگاهی مراجعه کنید شرایط بورسیه رو به صورت مجزا و کامل توضیح دادند.

  54. Babajany گفت:

    سلام ،معدلم اگه ۱۷ ۱۶ باشه عیب داره؟و اینکه شما معدل کدوم مقطع رو میگین؟ دبیرستان یا راهنمایی؟اگه معدل دبیرستانم خوب باشه مثلا ۱۸ اینا و معدل راهنماییم خوب نباشه بازم اشکال داره؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      معدل سه سال آخر تحصیل اهمیت بیشتری داره.
      راهنمایی رو معمولا ملاک قرار نمی دن

  55. نسترن گفت:

    سلام برای گرفتن بورسیه در این زمینه
    حتما باید رشته تحربی یا ریاضی باشیم یا هر رشته ای میتونه باشه ولی معدل بالا ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      معدل تحصیلی شما از اهمیت خیلی زیادی برخوردار هست.
      نمیشه به راحتی گفت که شما می تونید بورسیه بشید.

      1. tala گفت:

        سلام من رشتم طراحی و دوخت لباسه و معدلمم ۱۷ به بالا هست و بعد اینکه دیپلمم رو گرفتم دانشگاه نرفتم ۱ سالی میشه که تمام کردم و اگر بخام چند ساله دیگه برای رفتن به دانشگاه کره اقدام کنم مشکلی پیش نمیاد؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          هر چی فاصله تحصیل در مقطع قبلی با دوره بعدی بیشتر باشه، دریافت پذیرش سخت تر میشه

  56. فاطمه گفت:

    سلام..وقتتون بخیر سوالم اینه که حتی اگه بورسیه نشیم هم میتونیم وارد دانشگاه های دولتی بشیم و اقامت داشته باشیم؟و اینکه چطور میتونیم کارهامون مدارک و این چیزا رو برای اون ها بفرستیم؟مشخصه که ما هیچ راه ارتباطی ای با دانشگاه ها نداریم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بورسیه شدن یا نشدن ربطی به درس خوندن شما توی این کشور نداره.
      در مورد ارسال مدارک هم باید بگم که دانشگاه ها یک تاریخ مشخص رو برای ارسال مدارک به صورت آنلاین مشخص می کنن. شما باید مدارکتون رو اسکن کنید و در اختیار دانشگاه قرار بدید و زمانی که برای ثبت نام وارد کره شدید، اون ها رو به دانشگاه تحویل بدید

  57. مریم گفت:

    سلام وقت بخیر
    ببخشید میخواستم بدونم ک معدل بالای ۱۷ در رشته تجربی میشه برای طراحی لباس اقدام کرد؟
    یا حتما باید همون رشته رو در دبیرستان گذرونده باشیم

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      بله می تونید اقدام کنید و مشکلی نیست

  58. فاطمه گفت:

    سلام خسته نباشید
    برا گرفتن بورسیه طراحی دوخت بجز داشتن مدرک زبان کره ای و زبان انگلیسی و نمرات دیپلم چه چیزای دیگه ای برای رزومه لازمه ؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید معدل بسیار بالایی داشته باشید تا توان رقابت با سایر دانشجو ها توی این زمینه رو داشته باشید
      با این حال توصیه می کنم که زیاد به فکر دریافت بورسیه نباشید

  59. فاطمه گفت:

    سلام برای گرفتن بورسیه ی طراحی دوخت داشتن مدرک بجز زبان کره ای زبان انگلیسی نمرات دیپلم چه چیزایی باید تو رزومه باشه؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      وضعیت نمرات شما به نسبت سایر رقبای تحصیلی در این رشته باید بهتر باشه

  60. ساناز مولایی گفت:

    برای رفتن به کره جنوبی و ادامه تحصیل طراحی لباس معدل دبیرستان لازمه ؟ یا دانشگاه !واینکه مدرک ایلتس زبان داشته باشیم شانس قبولی هست ؟ لطفا بگین

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما اگر برای مقطع کارشناسی بخواید اقدام کنید باید مدرک دیپلم 12 ساله داشته باشید و از این طریق اقدام کنید.
      اگر برای مقطع کارشناسی ارشد اقدام می کنید باید مدرک لیسانس داشته باشید.
      بله مدرک آیلتس یکی از الزاماتی هست که شما باید داشته باشید

  61. Nastaran گفت:

    سلام خسته نباشید . خیلیا میگن طراحی لباس در کره جنوبی نداره ؟؟

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      در زمینه مهاجرت بهتر است تحقیقات وسیع داشته باشید.
      طراحی لباس، طراحی مد، طراحی پارچه همه در کشور کره جنوبی ارائه می شن

  62. Bobo گفت:

    سلام تو رزوممون چه چیزهایی نیازه که داشته باشیم؟؟ممنون میشم جوابمو بدین?

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      سوابق مربوط به تحصیل، کار، مقالات و از همه مهم تر تفاوت های شما با دیگرام
      پیج اینستاگرام ما رو دنبال کنید، مطالب مرتبط در این رابطه ذکر شده

  63. کیونگ گفت:

    سلام چجوری میتونیم به عنوان استایلیست تو کمپانی های سرگرمی کار کنیم من نمیتونم تماس بگیرم
    ممنون میشم جواب بدید♡

    1. امیر جلالی گفت:

      سلام
      شما باید با این کمپانی ها در تماس باشید و روزمه خودتون رو در اختیارشون قرار بدید در صورتی که مورد تایید قرار بگیره برای شما پیشنهاد کاری ارسال می کنند.

  64. سلین گفت:

    چشکلی هست اگر 18 سالگی بخوام از طریق درس برم کره جنوبی ؟؟؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      اگر مقاله رو مطالعه کردید با ما تماس بگیرید

      1. Nastaran گفت:

        رشته من خیاطی لباس شب میخوام‌ برای دانشگاه یعنی طراحی لباس در کره جنوبی بورسیه بشم رشته ی ما رو بورسیه میکنن ؟؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          بورسیه گرفتن به توانمندی های درسی شما بستگی داره و اگر معدل بالایی داشته باشید، می تونید از این فرصت استفاده کنید که ساده نیست

  65. ماهک گفت:

    سلام من به این رشته علاقه دارم هم بازیگری هم طراحی لباس میشه بگید
    سالی چه قدر حدودا در آمد داره طراحی لباس لطفاً به تومان بگید ؟؟؟
    اگر میشه بگید رشته بازیگری سالی چه قدر در آمد داره به تومان بگید لطفاً ؟؟؟
    ممنون

    1. داوری گفت:

      سلام
      برای اطلاع از درآمدها و هزینه با ما تماس بگیرید

  66. taemin گفت:

    سلام خسته نباشید برای این این رشته بورسیه در نظر گرفته نشده؟؟؟؟ یا اگر شده شرایط دریافتش چجوریه؟

    1. داوری گفت:

      سلام
      بله مشکلی در این زمینه وجود نداره بورس های متنوعی در این زمینه در کشور کره وجود داره
      لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشسید

      1. M.d گفت:

        ببخشید اگر بخوایم بعد از گرفتن مدرک دیپلم بورسیه بگیریم
        شرایطش رو میشه بیان کنید؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          بورسیه گرفتن در مقطع کارشناسی بسیار سخت هست و شما به یک معدل بالا و همچنین مدرک زبان خوب نیاز دارید تا بتونید به عنوان یک کاندید دریافت بورسیه شناخته بشید

          1. Hour گفت:

            سلام من در هنرستان رشته‌‌ی طراحی و دوخت خونده بودم ولی نمراتم خوب نبودن اما یکی دو ساله دارم توی این زمینه آموزش خصوصی میبینم و برای زبان هم دارم از پایه شروع به یادگیری زبان انگلیسی وکره‌ای میکنم به نظر شما امکان اینکه بتونم پذیرش دانشگاه ‌‌‌مورد نظرم‌رو بگیرم هست؟

          2. امیر جلالی گفت:

            سلام
            اصل اولیه برای این که بتونید وارد دانشگاه در مقطع کارشناسی بشید، نمرات شما هست. اگر نمرات خوبی ندارید، بهتر هست که از دانشگاه های ضعیف تر اقدام کنید برای پذیرش

      2. Raha گفت:

        سلام و وقت بخیر یه سوالی داشتم و ممنون میشم جواب بدین 💙
        بنده اگه لیسانس روانشناسی بگیرم و برای کالج زبان کره با هزینه های خودم درخواست کنم برم بعد تموم شدن کالج میتونم با هزینه ی خودم کارشناسی طراحی لباس رو همونجا بخونم؟یعنی با دیپلم و لیسانس متفاوت ولی استعداد و هزینش هست
        شرایطش چطوریه؟

        1. امیر جلالی گفت:

          سلام
          بله این امکان برای شما هست ولی بسته به شرایط سنی شما هم داره.
          در حال حاضر با سن 22-23 که نرمال هست برای پایان کارشناسی میشه این اقدام رو انجام داد و وقتی شما مجوز حضور در کره رو دریافت کنید، می تونید مسیر مناسبی رو داشته باشید.

        2. Nazanin گفت:

          سلام میشه بگین چطور باید بورسیه گرفت؟؟
          و اینکه میگن از ایران بورسیه بگیری تا آخرش هزینه تحصیل و زندگی در اونجا رو دولت ایران پرداخت می‌کنه ، چطور شامل میشه؟؟
          و اینکه بتونی اونجا یه شرکت مدلینگ بزنی امکان این کار چند درصد می‌تونه باشه؟؟
          و اینکه درآمد از رشته تو ایران و کره حدودا چقدر می‌تونه باشه؟؟

          1. امیر جلالی گفت:

            سلام
            هیچ بورسیه ای وجود نداره که شما از روز اول دریافت کنید و تا روز اخر داشته باشید.
            شرایط دریافت بورسیه ها در سایت هر دانشگاه به صورت جداگانه نوشته شده و بهترین ها می تونن این بورسیه رو دریافت کنند.
            درآمد هم به توانمندی های شما بستگی داره که بتونید چطور پیشرفت کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *